Hop til indhold
Stavox

[Solved] #bringbackfængselstimer


Scaled

Recommended Posts

Der er en god grund til, at det er lavet sådan. Det er netop for at man rent faktisk skal gøre noget for at komme ud, og stadig spille spillet, i stedet for at stå afk i et hjørne i en 5 minutters tid. Men er enig med Metro, hvis der absolut skal være en timer, skal den i den grad være højere end de 5 minutter.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Der er en god grund til, at det er lavet sådan. Det er netop for at man rent faktisk skal gøre noget for at komme ud, og stadig spille spillet, i stedet for at stå afk i et hjørne i en 5 minutters tid. Men er enig med Metro, hvis der absolut skal være en timer, skal den i den grad være højere end de 5 minutter.

 

 Folk står jo stadig væk afk lige meget hvad. De skriver bare i console "+attack", og hakker der ud af imens de sidder og ser Youtube, eller noget lignende.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, ibex123 skrev:

Jeg ville gøre det til 15 min, men de 15 min skal så ikke tælle hvis man står afk. Fordi ellers kommer folk bare til at lave noget helt andet i den tid. 

 

Hvad ville pointen i at lave en timer på 15 minutter så være?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.