Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage på Kagen


Allah Uak Bar

Recommended Posts

Jeg lægger en klage ud på Kagen, da han demotede mig og 3(måske flere) betjente lige før at vi fik løn fra bankboksen. Grunden lød på at vi var inaktive, selvom at vi lige 5 minutter inden havde fundet et stort lager med weed, våben og meth ude ved gården, som vi så konfiskerede. Derfor synes jeg at det er latterligt at han bare kan demote os, fordi han er så grådig og tager alle pengene for sig selv. Inden vi blev demoted var der omkring 475.000 kr i bankboksen, så det er ret mange penge vi er blevet scammed for, håber at han bliver sat af Rigspolitichef titlen, for det er virkelig latterligt at han bare kan gøre det.

 

Mvh Allah Uak Bar

Link til kommentar

Hej Azar Ali, forinden havde jeg åbnet styrken fordi der næsten ingen betjente var.

Jeg så der var mange betjente på hvilket ikke normalt er et problem så længe man bare laver noget, 

Jeg valgte i alt at demote ca. 4 betjente efter jeg havde tjekkede økonomi appen igennem, jeg så ikke rigtig noget fra jer af. 

 

Nu har jeg rimelig mange timer på serveren har oplevet meget af det man kan på stavox og

har ikke lysten til penge på den måde som mange andre måske har.

@Mayan skrev til mig efter vi havde fået styr på fængsel fordi folk skød helt vildt. Han skrev til at der var nogle betjente som trollede er lignede 

jeg tog sagen op og tjekkede hvad hvert enkelt betjente lavede for at se hvilke og om det var sandt. 

 

Jeg opdagede så efter jeg havde fyret alle betjente at vi fik udbetaling, hvis du virkelig tror jeg har gjort det for pengnes skyld er du meget forkert på den.

Men ja det ser meget forkert ud fra jeres synsvinkel, Jeg kan lige sende jer som var en del af det weed raid erstatning når jeg kommer på igen

Der var ca 525,000 kr. i boksen, jeg har haft 2 fartmålere op som har tjent godt og vel en stort slat af de penge som var i den boks.

 

Hvis du ikke gider læse alt det lort så kort resume 

Jeg tjekkede appen det ligende ikke i havde lavede noget (sendt bøder eller konfiskeret noget - Næste gang burde jeg nok tjekke ransaninger også min fejl)

 Det hele er skrevet på mobilos så måske et bare stavefejl eller to 

 

Mvh Kagen 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.