Hop til indhold
Stavox

Bilspil


El Capitan

Recommended Posts

Jeg vil sige, hvis man vil have både banerace og freeroaming, kan man købe både forza horizon 4 og forza motorsport 7 billigt på cdkeys eller lign. hjemmeside.

Jeg vil dog anbefale at vente til de næste forza spil, da økonomien er helt fucked up i spillene og det er svært at starte op i spillet, hvis ikke man har spillet det næsten siden launch.

Spillet er også rimeligt dyrt for, hvor gammelt det er, og det næste forza horizon og motorsport kommer nok kun til at koste et par hundrede kroner ekstra, ifht. de nuværende spil.

 

Correct me if i'm wrong.

43 minutter siden, Mic skrev:

Er blevet forslået Rfactor 2 eller Assetto Corsa.

Jeg er ikke selv til sådan noget, men en af mine venner er og det var bare hvad han sagde.

Ved ikke hvad det handler om dsv.

Assetto Corsa er virkelig nemt at snyde i og der er næsten ingen anticheat, der er en youtuber ved navn "masterlooser15" fra Østrig der har lavet både CS:GO cheats, LOL cheats og Assetto Corsa cheats. Han er faktisk rimelig hygge.

Tjek ham ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kiwi Z skrev:

bedste bilspil? 

og hvad handler det om, udover bare at køre 🙂 

The Crew 2/ Forza Horizon 4 er dem jeg spiller.

TC2- Du kan stort set alt. Alt fra at være i båd til måske at køre 450 på en landevej eller flyve langs stranden. Der er stort set ingen grænser i det spil. Du kører i hele usa og du kan vælge helt præcis hvad du vil lave. Du kan altid lave minigames og køre ræs hvis det frister. Du kan her også vælge at køre MC hvis du vil det. Der har du alt fra motorcross til superbikes.

 

FH4- Kun biler. Dog er der bedere grafik, lyde og bare generalt køreoplevelser. Begge to er open world, dog har the crew et større map. Du kører i storbritanien og kan selv vælge om du vil køre ræs, lave minigames med venner eller bare cruise på vejen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.