Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] KERMITT


Munke

Recommended Posts

                              UNBAN 

SteamID: STEAM_0:0:458935243

 

Hvorfor skal du unbannes: Fordi at jeg egentlig ikke forstår hvorfor jeg fik ban for det altså jeg har siddet i jail for det og har snakket med en admin om det og så har jeg egentlig ikke gjordt mere ved personen og ja jeg forstår godt at jeg har fået jail og jeg skal nok også lade personen være nu men jeg har været i admin case for det hvor jeg efter det også stoppede men var i case igen for RDA på ham hvilket jeg faktisk ikke havde og det sagde adminen også jeg ikke havde men efter det gik jeg offline og så idag da jeg prøvede at joine var jeg bannet og det synes jeg ikke giver nogen mening men ellers så vil jeg fremover bare lade være med at komme i kontakt med personen igen og håber ikke han vil forstyre mig heller og så bare lade hinanden være og så vil jeg opføre mig ordentlig og snakke pænt til ham hvis jeg møder ham og selvfølgelig også snakke pænt til alle andre

 

MVH: KERMITT

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kermit!

Fedt at høre du vil ind igen. Som jeg også skrev til @Tue Chainz var ingen af jeres opførsel passende. Det førte til, at Piratkongen valgte at smide en ban-request på dig, tue og john. Eftersom jeg kan se på screenshots, at i er gået fuldstændig overstregen, valgte jeg at give jer alle en pause. Dette gjorde jeg også for at give Pirat Kongen, en mulighed for at få et lille puste rum.

- Jeg vil tage en snak med @Mikk angående dit ban, og vende tilbage så hurtig som muligt.

// Fortsæt god dag - Rasmusss

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Rasmusss skrev:

Hej Kermit!

Fedt at høre du vil ind igen. Som jeg også skrev til @Tue Chainz var ingen af jeres opførsel passende. Det førte til, at Piratkongen valgte at smide en ban-request på dig, tue og john. Eftersom jeg kan se på screenshots, at i er gået fuldstændig overstregen, valgte jeg at give jer alle en pause. Dette gjorde jeg også for at give Pirat Kongen, en mulighed for at få et lille puste rum.

- Jeg vil tage en snak med @Mikk angående dit ban, og vende tilbage så hurtig som muligt.

// Fortsæt god dag - Rasmusss

Men jeg fik en STRAF for det og lod ham også være bagefter

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.