Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban ansøgening


Rot

Recommended Posts

STEAM_1:1:478698429
Hej jeg vil gerne have unban fordi at jeg spiller dagligt på serveren. Jeg fik ban fordi at jeg skrev at han skulle dræbe sig selv i rp i ooc dov kom der en admin og sagde jeg skulle stop og jeg fik mit jail 300 seconds af Mamacita der var jeg stoppet jeg har ikke snakket grimt til ham siden dog har KERMITT og John Slick blivet ved med at snakke grimt det har jeg ikke men sry for det jeg har gjort jeg undskylder meget håber jeg kan få unban ❤️ Mvh Tue

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom du bringer mig ind i dette, føler jeg godt at jeg kan komme med noget relevant information. 🙂

 

Det som du fik dit jail for, var grundet dit valg af at agere uden for RP, i RP, samt at stadig rende rundt og opfordre folk til at begå selvmord.

For at være helt specifik, sagde du følgende til adskillige personer, inklusiv jeg: "Dræb dig selv. i RP selvfølgelig".

Dette havde intet at gøre med piratkongen, eller nogle af hans følge fra samme gang.

 

Nu vil jeg lade vurderingen ligge i @Rasmusss 's hænder 😉

 

// Mamacita

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Mamacita skrev:

Eftersom du bringer mig ind i dette, føler jeg godt at jeg kan komme med noget relevant information. 🙂

 

Det som du fik dit jail for, var grundet dit valg af at agere uden for RP, i RP, samt at stadig rende rundt og opfordre folk til at begå selvmord.

For at være helt specifik, sagde du følgende til adskillige personer, inklusiv jeg: "Dræb dig selv. i RP selvfølgelig".

Dette havde intet at gøre med piratkongen, eller nogle af hans følge fra samme gang.

 

Nu vil jeg lade vurderingen ligge i @Rasmusss 's hænder 😉

 

// Mamacita

Nårr jeg troede det var fordi det der med piratkongen

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Tue.

Som du nok har bemærket var dit opførsel overhoved ikke i orden. At bede andre spillere om at "Dræbe sig selv" tolerere vi ikke herinde. 

- Jeg syntes straffen passer fint, da spilleren blev ked af det efter din handling. Jeg vil tage en snak med @Mikk angående din unban hurtigst muligt.

// Fortsæt god dag - Rasmusss

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Rasmusss skrev:

Hej Tue.

Som du nok har bemærket var dit opførsel overhoved ikke i orden. At bede andre spillere om at "Dræbe sig selv" tolerere vi ikke herinde. 

- Jeg syntes straffen passer fint, da spilleren blev ked af det efter din handling. Jeg vil tage en snak med @Mikk angående din unban hurtigst muligt.

// Fortsæt god dag - Rasmusss

Han blev ikke ked af det han bliv bare sur men han har selv svindet os til

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom han har smidt en Ban-request på dig og dine venner, tænker jeg at det er fordi han blev rørt af jeres ord. Du er meget velkommen til at skrive en Ban-request på Pirat Kongen, hvis du mener han også har opført sig dumt. 

// Forsæt god dag - Rasmusss 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.