Hop til indhold
Stavox

[Solved] metagaming


Lomholt

Recommended Posts

Dit in-game navn: lomholt21

Spillerens in-game navn: DanielDT, Defekted 

Dit SteamID: STEAM_0:0:54183897

Spillerens SteamID: DanielDT: STEAM_0:0:59548434 Defekted: STEAM_0:0:48776689

Tidspunkt for hændelse: 01:00 ca.

Hvilke regler er blevet brudt: 1.18 (metagaming)

Hvad skete der: jeg står inde i deres base og så ser jeg LotuA skriver raid. og både danieldt og defekted peger med våben hen mød raid ingangen.

Beviser: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Skal da ikke være bleg for at sige at vi ikke helt overholdt RP, Det er naturligvis ikke iorden, men man bliver sku lidt paranoid når der ikke er andre på serveren end os og din ven som du delte din skærm med. Men han bryder også regel 2.13 da han raider uden formål andet end for at i kan se om vi metagamer så i kan lave en ban request. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, DanielDT skrev:

Skal da ikke være bleg for at sige at vi ikke helt overholdt RP, Det er naturligvis ikke iorden, men man bliver sku lidt paranoid når der ikke er andre på serveren end os og din ven som du delte din skærm med. Men han bryder også regel 2.13 da han raider uden formål andet end for at i kan se om vi metagamer så i kan lave en ban request. 

Jeg fik afvide af @lomholt21 at i Meta-Gamede, så derfor tænkte jeg at jeg ikke ville spille RP og våben på jer(Og derfor raid over jeg!).

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, LotuA skrev:

Jeg fik afvide af @lomholt21 at i Meta-Gamede, så derfor tænkte jeg at jeg ikke ville spille RP og våben på jer(Og derfor raid over jeg!).

 

Så du stoppede altså raidet fordi du fik noget at vide over Discord af en person der ikke var i nærheden af dig og som ikke var med i raidet?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Defekted skrev:

 

Så du stoppede altså raidet fordi du fik noget at vide over Discord af en person der ikke var i nærheden af dig og som ikke var med i raidet?

Jeg var lige uden for jeres base, og selvom han ikke er med i raidet må han gerne give infomationer!

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, LotuA skrev:

Jeg var lige uden for jeres base, og selvom han ikke er med i raidet må han gerne give infomationer!

Fra Regel 1.18

Metagaming er ikke tilladt. 
Vi definerer Metagaming som at benytte information i sin RP, som man har fået udenfor RP. Dette kan f.eks være igennem TeamSpeak, Discord, OOC chat, osv. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, lomholt21 skrev:

men han har jo ikke brugt noget uden fra rp ind i sin rp @Defekted

 

 

27 minutter siden, LotuA skrev:

Jeg fik afvide af @lomholt21 at i Meta-Gamede, så derfor tænkte jeg at jeg ikke ville spille RP og våben på jer(Og derfor raid over jeg!).

I er jo ikke engang enige med hinanden

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Defekted skrev:

Fra Regel 1.18

Metagaming er ikke tilladt. 
Vi definerer Metagaming som at benytte information i sin RP, som man har fået udenfor RP. Dette kan f.eks være igennem TeamSpeak, Discord, OOC chat, osv. 

Som jeg sagde gad jeg ikke spilde tid på jer når i meta gamer, den infomation må han gerne give

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, LotuA skrev:

Som jeg sagde gad jeg ikke spilde tid på jer når i meta gamer, den infomation må han gerne give

Er ked af at du ikke ville spilde din tid (klokken 1 om natten på en server hvor os 4 var de eneste inde) på at overholde reglerne

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Defekted skrev:

Er ked af at du ikke ville spilde din tid (klokken 1 om natten på en server hvor os 4 var de eneste inde) på at overholde reglerne

I lavede jo Weed, så i RP'ede, hvorfor mener i så ikke jeg skulle RP?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, lomholt21 skrev:

lad os da se hvad admins sige til det i morgen

det kunne være du skulle lære noget af @DanielDT at bare erkende at du her lavet en fejl

 

 

43 minutter siden, DanielDT skrev:

Skal da ikke være bleg for at sige at vi ikke helt overholdt RP, Det er naturligvis ikke iorden, men man bliver sku lidt paranoid når der ikke er andre på serveren end os og din ven som du delte din skærm med.

Din tur @lomholt21?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige for at slå en sløjfe over situationen, ser vi defekted og Daniel, som tydeligvis reagerer ud fra hvad der bliver skrevet i chatten. Dette er selvfølgelig ikke i orden, og der skal naturligvis også straffes for dette. 
Jeg vender tilbage i eftermiddag, med en konklusion.

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

 

Defekted vil modtage en straf for sit metagaming, når han er online igen.

 

Dog er Daniel lige kommet ind som staff, og hans coach vil tage en snak med ham om denne situation.

 

Tak for din klage.

 

// OpK 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.