Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Matti'


Antonn

Recommended Posts

Dit ingame navn: 4nt0n

Dit SteamID: STEAM_0:1:237135557
Staff ingame navn: @Matti 🐐
Staff SteamID: STEAM_0:1:420168501
Forklar situationen: Jeg var ude ved stranden på Rockford og jeg fandt en pakke i vandet med nogle seeds jeg tænkte jeg spawner bare mange seeds ( je vidste ikke at det kunne lave en server crash ) og så kom Matti og gjorde så !Xban.

Jeg fik ban i 4 uger ( forsøg på server crash ) og syntes at det var lidt dårlig stil siden at jeg ikke engang fik en advarsel ( jeg ved nu at det var dumt af mig at spawne så mange seeds men stadig syntes jeg det er ret hårdt uden en advarsel )

Jeg syntes ( jeg ville også have at @Matti 🐐 forstår det HVIS han har gjort en fejl ) også jeg burde blive unbanned 

( men det er en anden historie )
Bevis: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2116886637

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får generelt mange straffe, og det er ikke de milde af slagsen. Det kan være at du burde begynde at tænke dig mere om, og følge vores regelsæt, det vil gavne alle parter.

Matti har bannet dig med en fair grund, om det kan reduceres må i tage på din unban request. Han har i hvert fald ikke gjort noget forkert i situationen.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.