Hop til indhold
Stavox

Dupe + dupe-E2


Deagle Mester

Recommended Posts

hej der ude jeg søger nogen E2dupe og bare dupes som ikke er i klubberne fordi der har jeg  kigget og der var kun 1 jeg var interesserede i fra de klubber sår i må meget gerne sige til hviws i har en jeg må få


Dupe jeg søger
Pakkeomdeler dupe + E2

Taxa E2

Borgmester E2

 

men søger også andre sår kom hvis i har noget

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Daniel2019 skrev:

kan i ikke stop med det der bare fordi jeg søger skal i ikke gå ind og -rep på mit opslag

 

Nej fordi det du søger efter er noget du kan finde selv og det er anden gang du spørger jeg forstår ikke hvorfor du bare tjener lidt in game penge og køber kvalitets e2er eller lærer at lave dem selv

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Maloni skrev:

Nej fordi det du søger efter er noget du kan finde selv og det er anden gang du spørger jeg forstår ikke hvorfor du bare tjener lidt in game penge og køber kvalitets e2er eller lærer at lave dem selv

@Maloni jeg har et spørgsmål til dig 

hvorfor er du så negativ
hvis du ikke gider og hjælpe så bare lad være med at hjælpe

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Daniel2019 skrev:

@Maloni jeg har et spørgsmål til dig 

hvorfor er du så negativ
hvis du ikke gider og hjælpe så bare lad være med at hjælpe

 

Det er lige præcis det jeg gør, jeg elsker at hjælpe folk med deres problemer men det her er anden gang du laver den samme tråd for den samme dumme grund

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.