Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Sekondløjtnant Sand


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

Hejsa.

Håber du nyder at læse min ansøgning, og hav en god dag.

-

Spiller-navn: Sekondløjtnant Sand / Normalt bare kaldet *Sand*.

SteamID: STEAM_0:1:37672384
IRL fornavn: Marc.
Alder: 16 år.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: En del af de spillere der kender mig, ved nok at jeg tidligere har været Staff her på Stavox, så her kommer en lille historie.

Før Stavox havde jeg ikke rigtig prøvet at være staff før, så for cirka et halvt år siden da jeg fik en chance for at blive staff på Stavox, blev jeg enormt glad og taknemmelig over at få den chance for at vise mit værd, og opleve hvordan et rigtigt dedikeret staff-arbejde her på serveren føltes som, og det kan jeg med kort ord sige, var noget af en oplevelse og lærerig erfaring at få, og nogle gode kollegaer som man fik som kunne snakke meget med, og evt altid spørgere om hjælp og erfaring hos.

Den anden del af historien*.

Efter at jeg var blevet oplært af den dejlige Bimse, var jeg klar sammen med min Staff-makker Hype til at springe ud i det, og prøve sig stille og roligt frem.

Den første uge var meget lærerig og jeg modtog mange søde hilsner fra folk, der lykkeønsket mig med at jeg var blevet staff nu, og mange af dem endte også med at give en glad bemærkning når de var færdig med deres case, og det var utrolig dejligt at opleve.

Efter den første uge cirka, begyndte jeg at have ret godt styr på procedurerne og hvordan forskellige cases skulle håndteres, og derfra gik det så rigtig fint med at jeg kom ind de fleste dage stort set, og med det samme var klar til at hjælpe folk, når jeg kunne se at de havde en case der skulle ordnes.

Hen imod slutningen af den cirka 1 måned jeg nået at være Moderator i, havde jeg desværre lidt et inaktivitets problem, da jeg nok kom til at balancere det at være på staff-arbejde, og lave fritidsting som at se en film, eller spille nogle andre spil lidt.

Jeg fik så en snak med den daværende HR-Ansat, Empty, og jeg fik så en chance igen, for at vise at jeg stadig mente det, og nok skulle huske fremover at være mere aktiv.

I slutningen af den måned, skete der så nogle uheldige ting, som blandt andet nogle lidt uheldige Staff-Klager som lidt involveret, at jeg nogle gange godt kunne komme til "i min mening" for sjovs skyld at "drille, hygge, trolle" lidt rundt med folk, som jeg ellers troet var på samme bølgelængde, og desværre det på en anden måde end mig, og jeg bekendte så også de fejl jeg havde begået, og undskyldte til de involveret parter.

Jeg fik så en lille chance for at prøve igen, men kort efter røg jeg så desværre ud, og der, kunne jeg virkelig mærke den betydning dette faktisk havde for mig, da jeg havde det lidt dårligt over at jeg havde forspildt den chance nu, og var tilbage på bund-niveau igen.

Jeg har så spillet lidt on/off i det seneste halve år, og har tænkt meget over alle de forskellige faktorer der spillet ind på mit Staff-Arbejde dengang, og jeg vil mene at jeg har lært en del af det nu, og vil gøre det bedre, hvis jeg får en chance igen.

-

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?: Dengang jeg var staff, oplevet jeg den del forskellige cases, og fik en virkelig god forståelse af hvordan mange ting sker inden på serveren, og hvordan mange forskellige faktorer spiller ind på hvordan både en case håndteres, såvel som hvordan man opholder en værdig og moden adfærd overfor spillerne, og ens kollegaer, og hjælper til i hverdagen med diverse ting og sager.

Derfor føler at jeg kan bidrage med følgerne hvis jeg får en chance for at komme ind, og prøve igen.

 

  • Jeg har oplevet hvordan en del mennesker kan have en ikke helt så pæn opførsel overfor folk og staff, og der var her at også følte en del gange, at netop det og holde hoved koldt, og altid svarer tilbage på en pæn og fornuftig måde, var en god eneskab som hjalp mig rigtig meget, fremfor at komme til og lade sit temperament komme til udtryk overfor spilleren, da det altid kun vil forværre situationen.
  • Jeg er ret tit i øjeblikket aktiv på både Discord og Forum, og spiller ret meget inden på serverne, derfor er vil jeg så selvfølgelig være meget til rådighed hvis at man skulle have brug for det.
  • En ting jeg er god til, er altid at lytte på folk, og hører deres version af sagen, for at de både føler sig hørt, og man får det bedst mulige overblik, ud fra det de beskriver, og er også god til at være tålmodig når man har brug for det, så man får løst det så godt man overhoved kan.
  • Alle bør behandles ligeværdigt, og med respekt, for altid at være retfærdig overfor alle, det vil også sige, at jeg heller aldrig undlader at påtale eller uddele en straf til folk, selv hvis jeg kender dem, eller er gangvenner f.eks, da det jo som sagt vil være unfair, også selvom at de siger til en at man er nederen fordi at man ikke lader dem slippe. Og så at de dem man er i kontakt med, også forhåbentlig vil være respektfuld tilbage til spillere og staffs.
  • Jeg mener at det altid er en god idè at gå ud fra den basis, at der er bedre at snakke med nogle i 2 minutter mere f.eks og give dem en advarsel, end at straffe dem med eksempelvis jail, og de så bare får lyst til at gå ud og massRDM bagefter i vrede. Dengang jeg var staff, og brugte denne strategi tit, føler jeg også at folk for det meste også godt kunne slutte en case med at være okay, selvom man måske var nød til at give dem en straf, men så når man forklaret dem det derefter lidt grundigt, forstod det det også og for det meste accepteret det, med et okay humør igen.
  • Jeg har i øjeblikket næsten 1800 timer i Gmod, og er en loyal spiller som har været på serveren i lidt over 3.5 år, og kender derfor stort set alting på serveren rigtig godt, og kender også ret mange folk fra serveren som jeg til dagligt snakker med over Discorden.

-

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan bidrage med meget aktivitet til cases, da jeg føler at når man er staff, er det vigtigt at tage det overskud det tager, og stoppe sit RP, og hjælpe andre som måske er i nød, eller har fået spoleret sit RP af nogle:

Jeg vil altid være glad og positiv overfor folk og hjælpe til hvis de mangler noget.

Jeg er god til at være beroligerne og pædagogisk i cases, hvis det er at folk kommer op i det røde felt, og begyder at skændte, og så har jeg fået at vide af mange, at jeg har en venlig og beroligerne stemme, som sikker også kan hjælpe med det.

De fleste dage kan det godt lade sig gøre for mig at side lidt længere oppe på serveren, når der stadig er et par folk online, da jeg personligt har oplevet at det ofte er på de tidspunker at folk kan komme til at bryde reglerne og gør det surt for andre.

Da jeg har lidt en evne til at huske nogle detaljer i mit liv rigtig godt, kan jeg stadig ret godt huske Logs, ULX og C-menu systemet, så hvis jeg skulle komme ind, tror jeg ikke at det vil kræve den største omskoling i verden, medmindre nogle ting er ændret selvfølgelig.

-

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som jeg har beskrevet i min ansøgning, har jeg tidligere været Staff her på Stavox, og der lærte jeg især meget godt om hvordan ULX-Systemet fungere, men faktisk også hvor mange og nyttige værktøjer der er udviklet af Stavox til at hjælpe staffs i sit staff-arbejde.

En sjov detalje jeg lagde lidt mærke til, var at du faktisk kunne gøre stort set alt uden commands, ved f.eks at bruge binds til logs, ULX-menuen, og så bruge scoreboarded til at hurtigt at f.eks gå til folk osv, dermed behøvet du ikke at skrive så meget, og så gik det også lidt hurtigere følte jeg.

Jeg kan også sagtens alle diverse kommands som nogle måske fortrækker bruge, men jeg fandt ud af at jeg syntes ULX-menuen var faktisk god og nem at bruge, og udover det, så lærte jeg også hurtigt hvordan Logs og Casemenuen virker, og som faktisk er ret let at bruge.

Så for at gøre det kort, Ja jeg kender alle administrator-systemerne meget godt, og vil nok hurtigt kunne komme igang med at bruge dem igen hvis det er.

-

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?: Jeg kommunikere oftest med min mikrofon, da det nok er den nemmeste måde at fører en samtale med folk, men bruger selvfølgelig også en del chat til f.eks PMs, at snakke med folk der ingen lyd har osv.

Jeg føler at jeg er god til at formulere mig med andre, og har intet problem med at sige det igen, eller anderledes hvis andre ikke lige fik fat i det, eller misforstod noget jeg sagde.

Som man kan se, har jeg skrevet en del her i min ansøgning, så jeg føler helt klart også at jeg er god til at skrive sofistikeret og med minimal stavefejl osv.

-

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?: Jeg er for det meste online i cirka disse tidspunkter, nogen gange længere lidt længere om aften.

Mandag, Lørdag, Søndag, er mellem 12 til midnat, måske lidt mere.

Tirsdag - Fredag, har jeg mulighed mellem 16 - midnat cirka.

-

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Imens jeg har siddet i knap 4 timer, og skrevet denne ansøgning nu, er jeg igen kommet lidt i tankerne over alle de ting der skete sidst jeg var staff, og de ting jeg gjorde rigtigt, og de ting som jeg nok skulle have gjort anderledes, så det ikke endte som det gjorde.

Hvis jeg er så heldig at få en chance igen for at komme med på holdet og være staff, har jeg også gjort mig nogle overvejelser om, hvad jeg kan gøre for at forhindre at det kommer til at ske igen, hvor jeg havner i nogle dårlige situationer.

Jeg vil f.eks finde på noget at lave imens jeg sidder måske sent om aften, og holder øje, hvor man godt kan komme til at kede sig lidt, så at den sag der f.eks var med @Mic, ikke kommer til at ske igen.

Også det at fjolle lidt rundt med folk, vil jeg prøve og minimere totalt, så at jeg heller ikke kommer til at lave lidt sjov med folk, hvor at de enlig ikke syntes at det er sjovt.

Og så vil jeg på det kraftiste også hører efter overordnet, når de giver mig en besked om noget, da jeg ved at der vist var nogle episoder med det, som jeg på daværende tidspunkt ikke helt opfanget var et problem.

-

Så mange tak til dig for at læse min ansøgning, og jeg ved godt at den måske blev lidt lang.

Men håber stadig at folk når at få læst den, selvom den kom lidt sent.

Og du er velkommen til at komme med Ros og Kritik.

Hilsen

Sand.

image.png.d4a93d2d4616d36b0031c52504a2aaed.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen dog. Der er mange ting man kan sige om dig men det gider jeg ikke at bruge tid på. Jeg er usikker i min holdning om hvorvidt du skal være en del af staff teamet igen. Så jeg har ikke andet end at sige held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Polle skrev:

Jamen dog. Der er mange ting man kan sige om dig men det gider jeg ikke at bruge tid på. Jeg er usikker i min holdning om hvorvidt du skal være en del af staff teamet igen. Så jeg har ikke andet end at sige held og lykke.

Det var da en underlig og delvist ubrugelig kommentar. Hvad begrunder du dette på, sådan han fremadrettet kan rette op på det? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, creaMY skrev:

Det var da en underlig og delvist ubrugelig kommentar. Hvad begrunder du dette på, sådan han fremadrettet kan rette op på det? 

Mest den måde han opfør(ede) sig på. Hvor vi måske sad et par gutter med facecam på og han så tog billeder af os og gemte dem. Hvilket er lidt mærkeligt i min mening. Men samtidig kan han godt være kompetent og seriøs ved at hjælpe folk både ingame men også på forum. Det er derfor jeg er usikker og ikke vælger at give ham - eller + rep. Håber det forklar lidt 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror sgu jeg giver et neutralt rep...

 

Du kan godt være moden hvis du vil.... Dog er du ret umoden hvis ikke du har lyst. Har sgu været ude for at se uheldige episoder fra dig.

Dog giver det et plus at du er tidligere staff, men hiver lidt ned med den grund du ikke er staff mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Polle skrev:

Mest den måde han opfør(ede) sig på. Hvor vi måske sad et par gutter med facecam på og han så tog billeder af os og gemte dem. Hvilket er lidt mærkeligt i min mening. Men samtidig kan han godt være kompetent og seriøs ved at hjælpe folk både ingame men også på forum. Det er derfor jeg er usikker og ikke vælger at give ham - eller + rep. Håber det forklar lidt 🙂

Jeg kan godt forstå at du har det sådan, jeg vil selv også føle mig ret usikker og nervøs, hvis nogle sad og tog billeder af mig, blandt andet derfor at jeg aldrig viser mig på webcam, "da jeg heller ikke rigtig har et..." men som nogle ellers altid undrer sig over.

Men da folk har pointeret det meget overfor mig, har jeg også indset at det måske var lidt mærkeligt at gøre, og har "på æresord" slettet alle der var igen, da det f.eks heller aldrig var tiltænkt at leake dem eller noget, bare en lidt mærkelig ting måske, at jeg syntes det var interessant hvordan dem jeg faktisk snakket med så ud. Men selv idag, undskylder jeg stadig for den situation, og håber at folk forstår det, og at det er et afsluttet kapitel.

 

39 minutter siden, Kaistar skrev:

Jeg tror sgu jeg giver et neutralt rep...

 

Du kan godt være moden hvis du vil.... Dog er du ret umoden hvis ikke du har lyst. Har sgu været ude for at se uheldige episoder fra dig.

Dog giver det et plus at du er tidligere staff, men hiver lidt ned med den grund du ikke er staff mere.

Jeg forstår dit budskab meget fint, som jeg også har nævnt lidt i nogle af mine tidligere staff-ansøgninger, kan jeg godt på nogle tidspunkter virke som om at jeg har en lidt "lave sjov" opførsel, og ja vi har spillet sammen et par gange, hvor vi måske har fjollet lidt rundt som politi, og andet.

Men som jeg har beskrevet her i min ansøgning, så har jeg besluttet med mig selv, at hvis jeg skulle få lov, og være staff igen, så vil jeg denne gang huske at have en værdig, og 100% seriøs opførsel overfor folk på alle tidspunkter.

Så ikke fjolle rundt som politi, ikke lave lidt sjov med folk udenfor cases, og ikke gøre underlige ting i f.eks cases, da man jo skal have en fuld voksen og autoriteter opførsel, for at spillerne også føler sig respekteret, og samtidig har den seriøse respekt overfor staffen.

Og ja, det med grunden til at jeg blev fyret, har jeg også tænkt meget over, og forstår godt hvorfor man kan være lidt mistænksom over om man nu også vil gøre det ordenligt, hvis man blev staff igen, men som sagt med det jeg skrev over, så er det også en af hovedgrundene til at jeg vil opfører mig mere seriøs når som helst, da jeg meget gerne vil undgå at sådan uheldige episoder sker igen.

Men tak for dit, og Polles input, jeg vil tænke lidt over dette og huske det altid.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Jeg kan godt forstå at du har det sådan, jeg vil selv også føle mig ret usikker og nervøs, hvis nogle sad og tog billeder af mig, blandt andet derfor at jeg aldrig viser mig på webcam, "da jeg heller ikke rigtig har et..." men som nogle ellers altid undrer sig over.

Men da folk har pointeret det meget overfor mig, har jeg også indset at det måske var lidt mærkeligt at gøre, og har "på æresord" slettet alle der var igen, da det f.eks heller aldrig var tiltænkt at leake dem eller noget, bare en lidt mærkelig ting måske, at jeg syntes det var interessant hvordan dem jeg faktisk snakket med så ud. Men selv idag, undskylder jeg stadig for den situation, og håber at folk forstår det, og at det er et afsluttet kapitel.

Respekt Sand.

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Jeg forstår dit budskab meget fint, som jeg også har nævnt lidt i nogle af mine tidligere staff-ansøgninger, kan jeg godt på nogle tidspunkter virke som om at jeg har en lidt "lave sjov" opførsel, og ja vi har spillet sammen et par gange, hvor vi måske har fjollet lidt rundt som politi, og andet.

Men som jeg har beskrevet her i min ansøgning, så har jeg besluttet med mig selv, at hvis jeg skulle få lov, og være staff igen, så vil jeg denne gang huske at have en værdig, og 100% seriøs opførsel overfor folk på alle tidspunkter.

Så ikke fjolle rundt som politi, ikke lave lidt sjov med folk udenfor cases, og ikke gøre underlige ting i f.eks cases, da man jo skal have en fuld voksen og autoriteter opførsel, for at spillerne også føler sig respekteret, og samtidig har den seriøse respekt overfor staffen.

Og ja, det med grunden til at jeg blev fyret, har jeg også tænkt meget over, og forstår godt hvorfor man kan være lidt mistænksom over om man nu også vil gøre det ordenligt, hvis man blev staff igen, men som sagt med det jeg skrev over, så er det også en af hovedgrundene til at jeg vil opfører mig mere seriøs når som helst, da jeg meget gerne vil undgå at sådan uheldige episoder sker igen.

Men tak for dit, og Polles input, jeg vil tænke lidt over dette og huske det altid.

Godt du har tænkt over det 🙂 Mener også personligt at alle skal have en ekstra chance. Så håber du kommer ind og viser hvad du dur til. 

 

Good luck!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes at du er en super flink person og kan være meget ra at snakke med. Men jeg syntes nogle gange du skal holde en pause for den den soundborad ting. Men eller syntes jeg du skal have en change mere. Så +REP  her fra. Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

Du  er tidligere staff, så derfor også erferen.

Gætter på du lavede dit staff-arbejde ordenligt udover de uheldige situationer som skete.

 

Vi har aldrig rigtigt snakket sammen, men du virker som en seriøst og moden person, hvis du bare tager det du laver seriøst/har lyst til at tage det seriøst.

Tænker også at du vil være en god staff igen, hvis du (igen) bare tager det seriøst.

Dog har du også lavet nogle underlige ting før hen, som er blevet nævnt.

Men all-in all virker du som en god person, som ikke forsøger at gøre nogen ondt, men forsøger blot at hjælpe.

 

Håber at se dig som staff igen, så held og lykke 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Vito skrev:

+rep

bedste staff nogensinde

Jeg kan ikke helt mærke om det er sarkasme eller ej, for vi ved allesammen godt at hvis det var sarkastisk ment ville jeg være den 'bedste staff' nogensinde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.