Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Philipwn


Philipwn

Recommended Posts

Ingame navn: Philipwn
SteamID: STEAM_0:1:67061846
IRL fornavn: Philip
Alder: 15 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har ikke haft tidligere erfaring med administrative jobs endu, pånær fra en gammel minecraft server som en af mine venner havde, der stort set aldrig var nogen på.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg mener at jeg bør være en del af staff teamet pga. min forståelse til reglerne. Jeg læser reglerne igennem op til flere gange om ugen, og har derfor ret godt styr på dem.

Jeg ser mig selv som en retfærdig person, der holder hovedet koldt og er objektiv i enhver diskussion/situation.

Jeg mener også at jeg er et modent menneske, der altid prøver at undgå en dårlig stemning, og såkaldt "trash talk".

Jeg vil ALTID sætte cases over min egen RP, da jeg før selv har prøvet, at der kan gå noget tid før man får tilkaldt staff på sin case, der kan være vigtig.

Jeg vil som staff være dedikeret til at hjælpe folk med deres problemer og finde frem til løsninger.

Grunden til jeg vil være med på holdet som staff, er for at hjælpe folk og gøre serveren til et bedre sted at være for alle. At hjælpe andre giver mig et moralsk boost 😄

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg føler at der typisk ikke er særligt mange staff på Rockford før omkring kl 16 i hverdagene og før kl 12 i weekenderne. Jeg ville for det meste kunne være til stede før det. (Se tidspunkter jeg er på)

Jeg vil gerne lægge tilpas tid til cases, så der kan findes en retfærdig og rigtig beslutning, hvor folk kan lære af fejl.

Jeg er specielt god til byggereglerne, da jeg har bygget meget, og læst dem rigtigt meget mens jeg har bygget.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har ikke haft nogen tidligere praktisk erfaring med ULX, men jeg har undersøgt det rigtig meget, og kender til de fleste -og mest hyppigst brugte- commands, og hvordan man bruger dem, så som:

!goto, !bring, !jail, !cb, !ban, !xban, !visram, !visdeath, !hp, !armour osv.

Det er dog stadig klart at nye staff har brug for optræning.

Jeg har set hvor og hvordan man skal commands'ene, fra en youtube kanal der hedder "roasted toast", han har en (ældre) serie hvor han var staff, og tager cases. Dem har jeg set mange af.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg kan sagtens formulerer mig skriftligt og mundligt til alle aldersgrupper.

Jeg prøver dog at bruge min mic så vidt muligt, da det gør det er nemmere for andre at forstå hvordan jeg udtrykker mig.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Typisk tidskema for hvornår jeg kan være online:

Mandag-Torsdag: 14:30-22:00

Fredag: 14:30-00:00

Lørdag: 9:00-00:00

Søndag: 9:00-22:00

Dog med undtagelser af fx familie arrangementer, sport om onsdagen (indendørs så har det ikke lige nu 1/6/2020) og lignende tilfælde.

Jeg får også god tid i sommerferien, da jeg sjovt nok ikke skal nogle steder hen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Selvom jeg kun har snart 400 timer på stavox serverene, så har jeg også RP erfaring fra FiveM. Jeg er også blevet meget aktiv her for nyligt, og spiller flere timer hver dag.

Jeg spiller for det meste på Rockford.

Jeg har ikke blevet dømt for særligt mange ting... bortset fra 1 tilfælde for +/- 2 år siden, hvor jeg fik et kort ban for at bygge et sted hvor en anden også byggede (jeg var der først).

 

Jeg er selfølgelig klar på at besvare eventuelle spørgsmål.

Hilsen Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, Joergen skrev:

+Rep

Nu har jeg aldrig mødt dig (Gætter på at du er en Rockford spiller), men du har da en solid ansøgning.  Det ligner at du har lagt en god sjat tid ind i den.

 

Held og lykke 😉 

Du har helt ret i at jeg er en Rockford spiller, og tusind tak for dine pæne ord 😃

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Philipwn skrev:

Jeg vil som staff være dedikeret til at hjælpe folk med deres problemer og finde frem til løsninger.

Det var akkurat den her indstilling jeg gik ind med da jeg blev ansat. Pas på du ikke begraver dig selv i løfter du ikke kan holde. Men held og lykke du.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Polle skrev:

Det var akkurat den her indstilling jeg gik ind med da jeg blev ansat. Pas på du ikke begraver dig selv i løfter du ikke kan holde. Men held og lykke du.

Hej Polle,

det er selvfølgelig klart at jeg ikke skal lægge for meget på mine skuldre, men jeg er på samme tid også meget interesseret i jobbet. Du har selvfølgelig selv været igennem det, og ved meget mere end mig om det.

Tusind tak for beskeden 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, SlewGirl skrev:

+REP

 

- Kunne godt se dig som staff.

- Har ikke set dig ingame før, er du Rockford eller Evocity spiller?

- God ansøgning.

 

Held og lykke 🙂

Hey SlewGirl, Jeg spiller for det meste af min tid på Rockford. Mange tak for din besked 😍

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

- Kender ham rigtigt godt. Og som det ser ud, er du rigtig god til at have den gode stemning 🙂

- Rigtig god og sjov i RP

- Har hørt ham sidde og læse nogle af reglerne op 😛 Som nok vil sige han kender dem rigtigt godt ::)

 

 

- Kermit TF

Good luck <-->

 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Kermit TF skrev:

+REP

 

- Kender ham rigtigt godt. Og som det ser ud, er du rigtig god til at have den gode stemning 🙂

- Rigtig god og sjov i RP

- Har hørt ham sidde og læse nogle af reglerne op 😛 Som nok vil sige han kender dem rigtigt godt ::)

 

 

- Kermit TF

Good luck <-->

 

Hej min ven, det er fedt at der er en der kan "confirme" de ting der er ved mig. Takker 😃

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Thor Poulsen skrev:

+REP 

har dog ikke mødt dig før da du spiller på rock og jeg spiller på evo 

- lyder som om at du har styr på dine ting

- kort men god ansøgning

-virker flink

held og lykke

mvh Thor

Hej Thor,

Mange tak for at du lægger tid til at læse og "anmelde" min ansøgning 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.