Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Skak


Skak

Recommended Posts

Ingame Navn: Skak


SteamID: STEAM_0:0:56713913


IRL fornavn: Tobias


Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

  • Jeg har tidligere erfaring med Staff arbejde, da jeg var Mod på Stavox, hvor min hoved rolle var at tage cases og hjælpe spillerne in game. Jeg blev demoted på Stavox, på grund af inaktivitet, Det vil ikke ske igen.
  • Zypress var jeg Junior Admin, min rolle der var at tage in game cases og hoved saligt hjælpe spillerne med en bedre spil oplevelse.
  • Har også erfaring inden for staff arbejde, men det er inden for Star Wars Role Play Gamemode, det er beskrevet nedenunder hvad for nogle erfaringer det er.
  • Hvor jeg har været staff på Dansk Community dengang den var åben, hvor jeg startede ud som Event Master og senere hen blev Admin fordi jeg gjorde et godt arbejde som Event Master Og hjalp spillerne med cases, fordi der ikke var så mange Staff på det tidspunkt på serveren.
  • Tre servere jeg også var Staff på var NamoRp - Titan Networks - Warrior Networks,  Dem havde jeg forskellige roller, såsom - Super Admin - Senior Moderator - Med Ejer/Udvikler, Jeg tog mest cases på de tre servere og var udvikler på Warrior Networks. Serverne havde omkring 10-20 Spillere, NamoRp Havde 25-50 inden den lukkede.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har meget erfaring inden for Staff arbejde, Da jeg har mange spil timer indenfor Role Play i Garry's Mod, jeg kender meget til Ulx og de fleste Staff kommands man bruger,

Jeg ved hvordan man opføre sig i en case ( har jeg lært igennem tiden, var jeg ikke god til da jeg startede med at spille Role Play) jeg ved hvordan man skal håndtere en case, 

og holde hovedet koldt under de forskellige pressede situationer. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med Erfaring som jeg har en god del af, jeg kan være en troværdig Staff Kollega, Jeg vil altid vær der for andre Staff eller spillere som har brug for hjælp,

eller en anden form for bidragelse.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har en del erfaring med ULX da jeg har været Staff på et par Garry's Mod Servere, og har selv haft en Server før, så kender de basis ULX kommands, men også de lidt mere specielle

og avancered kommands som der er indenfor ULX, og har det viden man får brug for som Staff, F.eks. !goto - !bring - !jail - !jailtp.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes jeg kan formulere mig ordenligt og så man forstår det jeg siger, og kan formulere mig ordenligt både skriftligt og mundtligt, jeg bruger mest mikrofon, og skriver næsten kun

når det er nødvendigt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan næsten være på alle dage i ugen, jeg kan være på længst tid i Weekenden, da jeg er under uddannelse, 

kan være på cirka 3-5 timer i hverdagene og stort set hele dagen i weekenderne indtil omkring Klokken 01:00 - 02:00 Og nogle gange lidt senere

end det i Weekenderne, de tidspunkter hvor der ikke er så mange staff på, og nogle gange ingen. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej 🙂

 

 

 

Tak fordi du læste min ansøgning 🙂

 

 Skak - Tobias

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil blot give dig en bund ærlig mening. Jeg ser ingen grund til at "Sugarcoate" mine svar mere.

 

Det er meget muligt du har været staff førhen, men de egenskaber du viste som staff var absolut forfærdelige. Nu sad jeg som Senior Admin dengang du blev ansat, og på trods af at du viste godt potentiale, endte du med at være alt andet. Jeg vil ikke kalde det heldigt, men hvis ikke du havde været inaktiv, var du desværre nok blevet fyret for at være elendig staff :-) Udover det, kommer du tilbage i huk, og forsvinder på endnu kortere tid, så hvorfor ansætte dig igen?

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.