Hop til indhold
Stavox

[Afslået] mr moon


Lukasjensen

Recommended Posts

Ingame navn: mr moon

 

SteamID: STEAM_0:1:63157345
 

IRL fornavn: Lukas

 

Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Nej har ingen tidligere erfaringer inden for admin rollen.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Er rigtig god til, at håndtere stressede situationer jeg er også meget socialt anlagt, forbeholdt kommunikation med spillere og Er også ekstrem aktiv på serveren [spiller på den 2-3 timer I hverdagene, og 12 timer I weekenderne] 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Føler, at jeg kan bidrage med mange ting, ting som en god attitude, en god staff, en staff der kender alle reglerne, en aktiv staff og en vellidt staff 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja har basic kendskab til ULX 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja synes selv, jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundligt, og ja bruger mest kun mic. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: [Har mulighed Mandag, onsdag, fredag, lørdag og søndag (Alle hverdage 2-3 timer, alle weekender 10-12 timer)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg hedder lukas, jeg fylder 15 år til november. Jeg går i 8. Klasse, og har ADHD. 
jeg er vellidt og synes at jeg er meget forstående og er en god lytter. Jeg snakker flydende dansk og engelsk og har god kommunikationsevner. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutter siden, Lukasjensen skrev:

Tror har været lidt over det hele i denne ansøgning så nej ikke lige umildbart.

Det håber jeg ikke. Indtil videre har jeg fundet ud af du hedder Lukas, er 14 år og spiller på Stavox. Men ikke ret meget mere.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Lukasjensen skrev:

ja vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive Undskyld 

Ikke sig undskyld, det var blot en kæk bemærkning til at du nok bør sætte dig ned og bruge noget mere tid på at give nogle velovervejet svar, hvis du oprigtigt gerne vil være staff.

Du kan redigerer i din ansøgning, ved at trykke "Ret" (i bunden)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, SimoN skrev:

Ikke sig undskyld, det var blot en kæk bemærkning til at du nok bør sætte dig ned og bruge noget mere tid på at give nogle velovervejet svar, hvis du oprigtigt gerne vil være staff.

Du kan redigerer i din ansøgning, ved at trykke "Ret" (i bunden)

 

Ok tak 

så nu kan i kende mig lidt bedre

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Lukasjensen skrev:

Er rigtig god til, at håndtere stressede situationer jeg er også meget socialt anlagt, forbeholdt kommunikation med spillere og andre staff medlemere.

Hvem snakker du med fra staff holdet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Lukasjensen skrev:

Det var en fejl Lad mig lige fikse det

Hvordan kan du ved et "uheld" komme til at skrive at du snakker med folk fra staff holdet? Lyver du? Har du kopieret noget har en andens ansøgning? Det giver ikke rigtigt mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Polle skrev:

Hvordan kan du ved et "uheld" komme til at skrive at du snakker med folk fra staff holdet? Lyver du? Har du kopieret noget har en andens ansøgning? Det giver ikke rigtigt mening.

Exposed 😮 O.o

Link til kommentar
Del på andre sites

Bare et lille tip

 

Prøv at læs andres igennem og se hvordan de skriver. 

Siger ikke du skal stjæle, men se hvordan de formår at uddybe ting for at få en længere ansøgning.

Hvis det er fordi du bange for stavefejl osv, kan du altid spørge en ven om de vil hjælpe 🙂

 

Mvh Jaxu ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, Polle skrev:

Hvordan kan du ved et "uheld" komme til at skrive at du snakker med folk fra staff holdet? Lyver du? Har du kopieret noget har en andens ansøgning? Det giver ikke rigtigt mening.

 Hvis jeg skal være helt ærlig hjælp min storebror med det har app

21 minutter siden, Jaxu skrev:

Bare et lille tip

 

Prøv at læs andres igennem og se hvordan de skriver. 

Siger ikke du skal stjæle, men se hvordan de formår at uddybe ting for at få en længere ansøgning.

Hvis det er fordi du bange for stavefejl osv, kan du altid spørge en ven om de vil hjælpe 🙂

 

Mvh Jaxu ❤️

Ok tak jeg vil prøve at lave den længere med en ven (Edit jeg mener en ny ikke den samme)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.