Hop til indhold
Stavox

[Solved] Npc


Rusty

Recommended Posts

Hej

Jeg syntes det kunne være bedere hvis der måske var nogle Npc’er i midtbyen man kunne mugge. Hvor der så er 50/50 chance for du får 5k. Du skal stadig lave /mug. Når Npc’en er blevet mugget med succes eller ej syntes jeg der skulle komme et 112 Besked der lød sådan “ -NPC-  Rusty har lige mugget mig i midtbyen! “  Så kunne politiet vælge at sætte en warrant på dig og lede efter dig.

Kritik er velkommen

//Rusty

Link til kommentar
Del på andre sites

 Det vil fandme nemt kunne misbruges.

Forestil dig at lille Egon på 10 år der ikke kan finde ud af at lave weed står klokken 3 om natten og bare spammer den her NPC hvert 5/15. minut, mens der ikke er politi online til at stoppe ham.

"Jamen så bare fjern ham når der ikke er politi på"

Ja, ser du... Det vil så resultere i at lille Egon får store Peter på til at sidde AFK som betjent, så NPC'en står der til at bliver mugget af Egon.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, Guzern skrev:

 Det vil fandme nemt kunne misbruges.

Forestil dig at lille Egon på 10 år der ikke kan finde ud af at lave weed står klokken 3 om natten og bare spammer den her NPC hvert 5/15. minut, mens der ikke er politi online til at stoppe ham.

"Jamen så bare fjern ham når der ikke er politi på"

Ja, ser du... Det vil så resultere i at lille Egon får store Peter på til at sidde AFK som betjent, så NPC'en står der til at bliver mugget af Egon.

 

 

Well, den kunne spawne hvis der er over 4 aktive betjente? 

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Rusty skrev:

Well, den kunne spawne hvis der er over 4 aktive betjente? 

Jamen så kunne jeg få 4 er mine venner til at joine og være afk, synes sådan nogle ideer er gode i sig selv. Dog vil folk misbruge det 

Ligesom hvis betjente fik penge for at anholde folk eller læger med liv 

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Rusty skrev:

Well, den kunne spawne hvis der er over 4 aktive betjente? 

Hvis der er 4 betjente på, tænker jeg også at der er et væsentligt antal civile/kriminelle som du kan mugge. Hvorfor ville du bruge en NPC istedet for at interagerer med andre spillere?

 

For mig er forslaget lidt meningsløst, da jeg synes at det er vigtigt at der bliver bibeholdt player interactions, fremfor NPCs. Det jo heller ikk sjovt at mugge en som man ved IKKE gør modstand. Hvad skulle ulempen være ved at mugge ham, andet end at politiet fik en besked? 

Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutter siden, SimoN skrev:

Hvis der er 4 betjente på, tænker jeg også at der er et væsentligt antal civile/kriminelle som du kan mugge. Hvorfor ville du bruge en NPC istedet for at interagerer med andre spillere?

 

For mig er forslaget lidt meningsløst, da jeg synes at det er vigtigt at der bliver bibeholdt player interactions, fremfor NPCs. Det jo heller ikk sjovt at mugge en som man ved IKKE gør modstand. Hvad skulle ulempen være ved at mugge ham, andet end at politiet fik en besked? 

Som sagt, ville du jo nok blive hurtigt efterlyst og man kan da også bare sætte chancen for succes for 15%

55 minutter siden, Kagen skrev:

Jamen så kunne jeg få 4 er mine venner til at joine og være afk, synes sådan nogle ideer er gode i sig selv. Dog vil folk misbruge det 

Ligesom hvis betjente fik penge for at anholde folk eller læger med liv 

“Aktive”

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Rusty skrev:

Som sagt, ville du jo nok blive hurtigt efterlyst og man kan da også bare sætte chancen for succes for 15%

Men hvad ville det fede være i at kunne røve en NPC, fremfor en normal spiller?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, SimoN skrev:

Men hvad ville det fede være i at kunne røve en NPC, fremfor en normal spiller?

 

Kunne bare være lidt nemmere for nye lige at kunne tjene lidt penge hvert 15 minut

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.