Hop til indhold
Stavox

[Afslået] 4nton


Antonn

Recommended Posts

                                                                                                   Hurtig disclaimer jeg har skrevet meget af dette i min ansøgning fra hvad jeg oplever fra andre staff.

 

 

Ingame navn: 4nt0n

 

SteamID: STEAM_0:1:237135557

 

Rigtige navn: Anton

 

Alder: 12

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

 

Jeg har ikke været administrator af nogen platform før desværre.

Men derfor søger en stilling som staff på stavox.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?:

 

Jeg behøver ikke være en del af staff teamet men jeg har lyst til at være en del af holdet fordi jeg ikke har været det før på nogen platform, og har lyst til at prøve det det kommer jo an på om man kan finde ud af det og hvis jeg ikke kan finde ud af at være staff ( hvis jeg bliver accepteret ) så kan man jo bare sige op eller ja sådan noget, men det er ikke det jeg ønsker.

Jeg har lyst til at hjælpe folk der fx har det hårdt eller bare har brug for hjælp osv.

Jeg kan tage staff cases hurtigt altså jeg ved ikke helt hvordan staff halløjet virker men jeg kan lære det.

+ jeg synes det er sejt at staff må flyve imens de bygger ( jeg siger det ikke fordi jeg kun ville have kræfterne til dette men det kunne være fedt ).

 

jeg synes altid det er godt at få flere venner især danske jeg spiller for det meste på min computer og for det meste med en af mine egnelske venner derfor tror jeg er det kan være lettere at få flere venner og ja sådan noget, måske tage en case og man er i en case med en der kunne blive en god ven.

Jeg ville have at folk respekter mig ( jeg synes ihvertfald at folk ikke respektere mig for min stemme eller det at jeg er 12 år gammel jeg kan være helt ligeglad med hvor gammel en anden person er jeg respektere dem hvis de respekter mig )

 

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg ville ikke sige at jeg er mere kvalificeret end andre folk til at blive staff

Men jeg synes at jeg kunne blive en god staff med de følgende grunde

Jeg er god til at håndtere det fleste situationer fx hvis der er en bryder reglerne ville jeg bare sige til dem det er en dum ide fordi man kan få en straf for det bare så de ved det.                                                                                                        jeg er god til at lytte.

Jeg kan godt tænke for mig selv og finde en god løsning ( det synes jeg ihvertfald ) til de fleste situationer.

Jeg er synes jeg er ret god til at være flink i de fleste cases ( med mindre jeg er lidt gnaven eller er bare lidt sur men det burde ikke forhindre at være staff )  og ikke være helt is kold ( jeg skriver dette af hvad jeg oplever fra andre staff )

 

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med?:

 

+1 staff  ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeg kan holde hovedet koldt i de fleste situationer ( det betyder ikke alle situationer )

Jeg kan være meget tidligt på som her for tiden kan jeg fx komme til at vågne op kl 06:00 om morgenen og komme ind på stavox.

en der kan formulere mig selv godt nok til at de fleste kan forstå mig ( altså jeg synes jeg er god nok til at formulere mig selv når jeg snakker og eller skriver )

en staff der ikke lyder så is kold ( som om de ikke lyde som om de ikke giver en rottes røv ).

Jeg spiller meget på rockford hvor jeg ikke ser så mange staff så det er da noget ( altså jeg ser nok flest staff på rockford ca sent på dagen altså ca 16:00 eller 17:00 som jeg synes er ret sent ).

en der lytter mere til folk fx i cases er jeg ikke så ligeglad ( altså når jeg laver cases er jeg jo selvfølgelig ikke ligeglad

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

Meget tidlig på staff som der står nede i en ( På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? ) spørgsmålene.

Staff der prøver at få folk til at slappe af på en rolig måde og få dem til at have en god dag.

Staff der kan tage de fleste situationer stille og roligt så ingen bliver vrede.

En lidt mere blød staff som ikke lyder så ligeglad ( altså det er hvad jeg oplever fra andre staff, jeg synes de lyder som om at di ikke giver en rottes røv med cases jeg synes nogle staff lyder helt fuldstendig ligeglade med cases ) 

med cases.

jeg synes ikker der er brug for mere jeg kan eller ikke kan bidrage med på staff teamet siden jeg synes det der er brug for allerede er der.

 

 

Jeg skriver meget af dette spørgsmål fra hvad jeg har oplevet fra andre staff

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har en ide på hvad ULX er commands (!goto !god !jail !jailtp og nogle flere )

Men jeg har ikke hørt om ULX før et stykke tid siden da jeg så på andre folks ansøgninger.

Men ellers har jeg set på fx En gammel stavox youtuber ( Roasted Toast ) være admin så det gøre nåk sådan noget nemmere jeg ved det ikke men måske ¯\_(ツ)_/¯.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?:

 

Yep, hvis det nu er at fx min microphon nu hakker ( som sker ret tit når jeg spiller ) kan jeg ellers bare skrive eller hurtigt fix min microphon ved at lige plug ud plug in.

Jeg snakker også meget af tiden jeg spiller og forklare hvad jeg siger hvis nu fx en person ikke høre mig, eller det synes jeg ihvertfald.

Men for det meste af tiden synes jeg at folk kan forstå hvad jeg siger.

 

 

Bruger du ofte din mic?:

 

Ja for det meste, når det er tidligt sådan fx skal jeg måske lige få energien op igen

jeg snakker ikke lige så meget, men det burde ikke forhindre mig i at gøre mit arbejde ( altså hvis jeg bliver accepteret )

Jeg synes at jeg er ret tydelig med hvad jeg siger/skriver og hvis jeg ikke er så prøver jeg bare mit bedste.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg har kun muligheden for at være på serveren 9 dage hver anden uge,

det skyldes at minde forældre er skilt og bor 2 forskellige steder hvor jeg kun har min computer hos min mor,

men det er hvor jeg har 9 dage at spille på inden at jeg skal vente et par dage.

udover alle dette kan man stadigvæk kontakte mig fx på min mobil eller discord eller forum, men jeg har ingen former for sociale medier udover dem jeg lige har skrevet.

Jeg har mulighed for at være på serverne ca hele den tid jeg er hjemme.

For det meste spiller jeg på serveren ca hele dagen med mindre jeg selvfølgelig brug for en pause, men mere specificeret:

5 - 8 timer om dagen, men med coronavirus her er jeg også på om morgenen ca hver dag fra 06:00 - 08:30.

Jeg går til svømning om mandagen 1 time og 45 minutter, men det er blevet aflyst indtil mere information om coronavirus.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

 

Jeg synes ikke at i har brug for at vide denne information men jeg skriver det alligevel

Jeg har autisme mine forældre er skilt.

det kan godt larme hos mig lidt fordi jeg bor med 2 af mine søskende men det kommer sikkert ikke til at forhindre mig i alt staff relateret.

Jeg lytter ret meget til musik når jeg bygger, bare når jeg går rundt spiller osv.

 

 

Tak for at tage din tid til at læse min staff ansøgning og jeg håber at du har en god dag 🙂amgPWO_hMsLVi-PmPSyZvXsJiJcd1m1Xsmi3ee-cuG1h6q60tHlKoJh66QDphfgIXUlC8vpVzgMSLiHDWwKJUk2TGdLOgeJ6jpNxYA0I8nrjCYWpaKQohL4DMQrAfbNe_6rkkU_E.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

 

• Kort ansøgning

• rodet ansøgning 

• Virker sådan lidt forvirret

• Ikke særlig gammel

• Har ikke set dig ingame før

• Lyder som om du kan vil have staff fordi de kan flyve

 

//Rusty

Link til kommentar
Del på andre sites

tak for din mening men som jeg også sagde tidligere oppe i min ansøgning jeg synes det er sejt at staff må flyve imens de bygger ( jeg siger det ikke fordi jeg kun ville have kræfterne til dette men det kunne være fedt )

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvordan vil du kunne bevise at du er bevidst nok t il at kunne være staff hvis du kun er 12, jeg har intet imod det men de fleste som har søgt ind har ikke haft et stort held

og så skriv lige lidt mere og fix dit BOLD

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Rusty skrev:

Du nævner også du har autisme? Tror du ikke noget af det kunne medføre nogen ting som måske ikke skulle have sket?

Nu er det ikke fordi man er multi handicappet fordi man er autist. Jeg ved, at der har været flere med diagnoser som har været fremragende staffs.

Undersøg tingene før du kommenterer på dem

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, hob1s skrev:

Jeg ville have at folk respekter mig ( jeg synes ihvertfald at folk ikke respektere mig for min stemme eller det at jeg er 12 år gammel jeg kan være helt ligeglad med hvor gammel en anden person er jeg repscitere dem hvis de respekter mig )

 

Nogle folk ville uden tvivl komme til at have svært ved at respektere dig hvis du har en lysere stemme. Man skal bare huske at holde hovedet koldt, og bare gør det rigtige så skal de nok få respekt for dig en dag. Jeg var også selv 12 da jeg blev staff, og mange tog mig ikke super seriøs, men man skal bare få vist, at selvom man måske er 12, stadig kan være en god staff. 

Din ansøgning er dog lidt rodet og jeg kender dig ikke rigtigt eftersom jeg ikke har spillet på stavox i et godt stykke tid.

 

Men held og lykke 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

uden tvivl så kan jeg se at du gerne vil. dog vil jeg anbefale at du tager lidt inspiration i forhold til opsætning af ens ansøgning. det vil se 100 gange bedre ud hvis dine overskrifter / spørgsmål var fede men ikke selve brødteksten. selvom jeg ikke kender dig ingame så er din ansøgning utrolig god og velformuleret. (taget din alder i betragtning) ønsker dig alt held og lykke.

 

og som xkow siger, så er det bare at lade de onde kommentarer gå ind af det ene øre og ud af det andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.