Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] DanielDT


DanielDT

Recommended Posts

Ingame navn:  DanielDT

SteamID:  STEAM_0:0:59548434

IRL fornavn:  Daniel

Alder:  19 år

 

Har jeg tidligere erfaring med administrative jobs i et spil-community:  

Jeg har i omkring 5 år været Administrator på en dansk Discord server med knap 100 medlemmer, hvor jeg primært sørger for at almindelige medlemmer ikke har adgang til noget de ikke burde og ellers hurtigt fikse det hvis der opstår et problem. Desuden holder jeg naturligvis øje med at folk holder en god tone og ikke spammer.

 

Hvorfor skal jeg være en del af staff-teamet? Hvorfor er jeg mere kvalificeret end andre ansøgere?:  

Jeg har lagt mærke til at langt størstedelen af staff-teamet går af serveren lidt over midnat (ihvertfald på Rockford). Her kan jeg bidrage, da jeg primært er aktiv om aften og et godt stykke ud på natten, så jeg vil kunne tage "natholdet". 

Til daglig har jeg et fuldtidsjob i et køkken, så jeg er vant til at holde hovedet koldt og bevare overblikket i pressede situationer.

I øjeblikket spiller jeg primært på Rockford men tror at 2/3 af min samlede tid er på Evocity, så kender begge maps godt.

 

Hvad føler jeg, at jeg kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:  

Jeg kan bidrage med lidt late-night moderation, som jeg godt kan føle mangler og bidrage med et administrativt overblik. 

 

Har jeg kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  

Har ingen erfaringer med ULX, men har dog set flere commands og da de virker til at være logiske, så tænker jeg at jeg nok hurtigt skal finde ud af systemet.    

 

Syntes jeg selv jeg er god til at formulere mig skriftligt, såvel som mundtligt.  

Jeg har ingen problemer med at formulere mig hverken mundtligt eller skriftligt, ingame bruger jeg primært mic da det er lettere og hurtigere.

 

På hvilken tid af dagen har jeg mulighed for at være på?:  

Mandag 21.00 - 04.00

Tirsdag  22.00 - 04.00

Onsdag  22.00 - 04.00

Torsdag 22.00 - 04.00  

Fredag   22.00 - 03.00

Lørdag   23.00 - 03.00

Søndag  21.00 - 04.00

Fredag og lørdag kan variere med 1 time eller 2 i forhold til mit arbejde.

Der er naturligvis også dage når jeg har fri, hvor jeg er på fra frokost til 04.00 og en fuld weekend om måneden, hvor jeg er på det meste af dagen

 

Anden relevant information om mig som er brugbar:

Jeg spiller ofte på serveren med mine venner ud på natten, hvor de nogle gange får en eller anden "god" ide, hvor jeg ofte er lidt af en "lyseslukker" når jeg pointerer at det bryder reglerne på den ene eller anden måde.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Wittenberg skrev:

+REP

-Jeg har ikke set dig meget online, Men jeg tror virkelig du vil passe ind i Staff teamet!-
- Du lyder som en meget moden mand-
-Serveren har virkelig brug for en der kan tage cases om natten!-

Held og lykke!




 

Mange tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.