Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Joergen


Joergen

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn:  Joergen (Tidligere Jørgen Slaskestang)
SteamID: STEAM_0:0:88708432
IRL fornavn:  Magnus
Alder:  14 (10/07/05)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har tidligere været staff på nogle små Minecraft servere, dog var det ikke det store. Jeg gjorde de basale Moderator ting, såsom mute, ban, jail, kick osv. Det er ved at være lang tid siden så jeg kan ikke give så store detaljer. Jeg var staff i et godt stykke tid, dog lukkede serveren og så blev jeg demoted.  Jeg skabte nogle gode venskaber, og jeg har faktisk stadig kontakt med nogle af dem idag. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil mene at jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, fordi:

- Jeg har omkring 1650 timer på serveren, og derfor kender jeg reglerne

- Jeg læser op på reglerne her og der når der kommer nye regler

- Jeg er social, og har formået at skabe mig nogle gode venskaber med en del spillere på serveren

- Jeg overholder reglerne, og står til ansvar hvis jeg har gjort noget dumt

- Jeg holder mig neutral, og jeg prøver at undgå nogle dumme diskussioner

- Jeg brænder virkeligt for serveren, og jeg elsker at spille herinde

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med:

- Min rationelle tankegang

- Min sunde fornuft

- At give min mening til kende

- Min modenhed

- Min aktivitet (Læs anden relevant information)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har kendskab til ULX, men jeg skal stadig lære en hel del. Jeg kan de basale kommandoer, men jeg er helt klar på at lære resten, hvilket ikke vil blive svært, da jeg er rimelig lærenem. 

Jeg kan huske de fleste kommandoer fra Minecraft da de minder om hinanden.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv at jeg formulerer mig godt skriftligt, og mundtligt. Nu er jeg ikke nogen professor i dansk, men jeg staver fint nok, og jeg vil mene at folk kan forstå hvad jeg siger, og hvad jeg skriver.  Jeg går kun i 8. klasse så der er selvfølgeligt nogle ting jeg ikke har lært endnu, men jeg har indtil videre formået at spille på serveren og formulere mig, så jeg tror ikke det er noget problem.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være på hver dag. Mest fra eftermiddagen til om aftenen, nu hvor jeg har skole, så har jeg ikke mulighed for at være på om formiddagen eller morgenen. Jeg plejer at spille til sent ude på natten, og det ender altid med at blive sent. På den måde kan jeg hjælpe hvis det bliver alt for vildt. Nu hvor det snart er sommerferie har jeg mulighed for at være meget på. Jeg har ikke de store planer her i sommerferien på grund af corona, så jeg kan ligge meget af min tid til Stavox.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Grunden til min nylige inaktivitet er at jeg blev kicket fra et gang jeg var med i. Jeg havde nogle gode venner i ganget, og da jeg blev kicket føltes det lidt som om jeg ikke var velkommen til at spille med dem. Derfor havde jeg mistet lysten til at spille en smule da jeg ikke havde nogen at spille med, dog er jeg nu tilbage og klar til at grinde. Jeg er begyndt at snakke med nogle af dem igen, og jeg har fået lyst til at spille meget igen. Beklager inaktiviteten,  det kommer forhåbentligt ikke til at ske igen. 

Jeg håber i har læst det hele igennem og kom gerne med så meget kritik som i vil. 

Held og lykke til resten af ansøgerne. ❤️ 

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Polle skrev:

uden tvivl er du sikkert en virkelig nice fyr, men som jeg husker dig så var du ikke andet end en stor tornado af troll, grimt snak og bevidst cdm. men du kan jo have ændret dig. held og lykke 🙂

Jeg mener selv at jeg har ændret mig en hel del. Tak

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Joergen skrev:

Jeg mener selv at jeg har ændret mig en hel del. Tak

 

husker dig mest fra dengang du og sandfeld spillede. hvilket var et kæmpe clusterfuck af troll, grimt snak og bevidst cdm. så det er det jeg går ud fra 🤷‍♂️

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Polle skrev:

husker dig mest fra dengang du og sandfeld spillede. hvilket var et kæmpe clusterfuck af troll, grimt snak og bevidst cdm. så det er det jeg går ud fra 🤷‍♂️

Jeg har ikke spillet med Sandfeld i lang tid, og da jeg stoppede med at spille med Sandfeld, så stopped trollen også.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Polle skrev:

husker dig mest fra dengang du og sandfeld spillede. hvilket var et kæmpe clusterfuck af troll, grimt snak og bevidst cdm. så det er det jeg går ud fra 🤷‍♂️

Jørgen var ikke så slem. Det var mest sandfeld og kranberg som skabte det clusterfuck

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, VaffelVictor skrev:

Jørgen var ikke så slem. Det var mest sandfeld og kranberg som skabte det clusterfuck

Jeg er ikke for stolt af den periode, men jeg troller ikke mere. Jeg spiller seriøst og jeg prøver at lave nogle ordentlige RP scenarier. Beklager at jeg havde den periode med troll ;(

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.