Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Migos


Migos

Recommended Posts

Ingame navn: Migos
SteamID: STEAM_0:0:151804568
IRL fornavn: Marcus
Alder: 13, 14 snart

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Ja som nogen nok hved har jeg vøret i en lille prøve periode hvor jeg var staff hvor jeg fandt ud af meget og har fået meget erfaring der fra ellers har jeg også været det fra andre spil fxs som minecraft roblox hvor jeg har hjulpet folk godt på vej på minecraft har jeg været m-ejer inde på noget der hedder superawsome hvor jeg hjalp masser af folk og de var meget taknemmelig overfor det inde på roblox har jeg også hjulpet folk inde på en server der hedder twisted muderer hvor der ingen admins var inde for det meste var det kun mig som var der inde og hjalp folk og fik banned dem som hacked

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere Kvalificeret end andre ansøgere Fordi jeg har 1000+ Timer på server gøre mig mere ind i dypen på tinge jeg skriver Hvorfor jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg ser mig aktiv og tage cases holde hovdet holdt i mange præset cases og uden for cases tager ting som det kommer og snakker pænt og prøver at forkaler dem om at snakke pænt både i cases og uden for cases ser mig også som kvalifceret som staff og er kommet der til hvor jeg tror 100% på mig selv at jeg kan

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg følger jeg kan bidrage med at tage mange flere cases være mega meget aktiv både om natten og tidligt om morgen spiller 24/7 fra morgen til aften uden nogen store pauser ville også kunne bidrage med at banne dem folk som ikke skal være inde på server og carbanne dem som skal have det og speactat rundt også hvordan han køre bil hvis jeg har fået en kalge for en anden person

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har kendskab har som sagt været mod i en lille periode hvor jeg fandt ud af meget kan også meget af det meste som man skal kunne har også erfaring med minecraft har været m-ejer inde på superawsome og lærte mange commands der har også husket meget af de kommands og key bind man skal bruge til at tage cases og return og logs og menu har meget godt kedskab til ulx, commands også

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:  Er nok bedst til mundtligt men kan også skriftligt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag går jeg til fodbold kl 17.00 og får fri kl 14.45 efter fodbold har jeg mulighed for at spille også lige når jeg får fri for skole.

Tirsdag får jeg fri kl 14.00 og kan spille helt til kl 22.00 uden nogen ting i mellem.

Onsdag Onsdag får jeg fri kl 14.45 og skal til fodbold kl 17.00 kan spille til kl 22.00 efter fodbold og kan også lige nå at spille lige når jeg kommer hjem for skolen.

Torsdag Har jeg fri 12.15 og kan spille helt til kl 22.30 uden nogen pause i mellem.

Fredag har jeg fri kl 14.00 og kan spille helt frem til kl 0.3.00 eller mere.

Lørdag og Søndag Lørdag kan jeg nok spille lige så meget som jeg vil står ca op kl 9 og går ind på evo der Søndag står jeg op ca kl 10.00 og går ind på evo og spiller til kl 22.00.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: er ordblind

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil råde dig til at gøre mere ud af din ansøgning. Nogle ideer kunne være at:

- Lave nogle mellemrum

- Gør spørgsmålene fede i skriften

 

+REP

 

Super flink

Du havde vist en periode hvor du var staff, men den sluttede vist ret hurtigt😉

Du har været meget inaktiv

Gjort mere ud af min ansøgning så nu får du et +rep

 

Held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Jeg vil råde dig til at gøre mere ud af din ansøgning. Nogle ideer kunne være at:

- Lave nogle mellemrum

- Gør spørgsmålene fede i skriften

 

Neutralt rep

 

Super flink

Du havde vist en periode hvor du var staff, men den sluttede vist ret hurtigt😉

Du har været meget inaktiv

 

Held og lykke

Jov tak prøver også og være mere aktiv begynder også og spille spillet igen 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Sekondløjtnant Sand skrev:

-REP

  • Lidt rodet ansøgning og ikke meget formatering.
  • Råber "hold kæft" til en på discord, når man laver lidt sjov med ham.
  • Lidt umoden adfærd.

Råbte ikke hvad jeg ville sige sagde det dog også for sjov men Fint 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Migos

Du skal ikke være staff

-REP

* du har i alt haft ca. 39 staff klager på DIG alene

* Kan tydeligt huske hvordan du ikke respektere når jeg snakkede i en case

* Du flabet

* Du griner i stedet for at hjælpe

* Har ikke set dig de seneste 5 måneder

* Kort ansøgning

* Abusede sin staff rank en smule da han var staff.

Held og lykke

//Rusty

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Rusty skrev:

Migos

Du skal ikke være staff

-REP

* Du købte staff og har i alt haft ca. 39 staff klager på DIG alene

* Kan tydeligt huske hvordan du ikke respektere når jeg snakkede i en case

* Du flabet

* Du griner i stedet for at hjælpe

* Har ikke set dig de seneste 5 måneder

* Kortansøgning

* Abusede sin staff rank en smule da han var staff.

Held og lykke

//Rusty

 

Hey retter også op på det at jeg ikke har været meget på købte mig ikke til staff fik en prøve periode og 1 af de staff klager var den enste som var rigtig ellers god dag til dig 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Rusty skrev:

Du købte dig ikke til "Prøve perioden" ? eller fik en fordel fordi du har købt så meget via shoppen?

Ja fordi jeg kender dynn eller men er gode venner med dynn får man nogen gange lov til at få en prøve periode som staff God dag her fra Migos 😉

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Migos skrev:

Ja fordi jeg kender dynn eller men er gode venner med dynn får man nogen gange lov til at få en prøve periode som staff God dag her fra Migos 😉

 

Har fået fortalt en anden historie men retter det nu

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 31/05/2020 den 4:06 PM , Joergen skrev:

Jeg vil råde dig til at gøre mere ud af din ansøgning. Nogle ideer kunne være at:

- Lave nogle mellemrum

- Gør spørgsmålene fede i skriften

 

Neutralt rep

 

Super flink

Du havde vist en periode hvor du var staff, men den sluttede vist ret hurtigt😉

Du har været meget inaktiv

 

Held og lykke

meget inovativt skrevet også har du skrevet på mobil fuck hvor flot 

+REP

- Super flink

- Kan reglerne

- Super Aktiv

- Humørbombe ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

På 31/05/2020 den 4:06 PM , Joergen skrev:

Jeg vil råde dig til at gøre mere ud af din ansøgning. Nogle ideer kunne være at:

- Lave nogle mellemrum

- Gør spørgsmålene fede i skriften

 

+REP

 

Super flink

Du havde vist en periode hvor du var staff, men den sluttede vist ret hurtigt😉

Du har været meget inaktiv

Gjort mere ud af min ansøgning så nu får du et +rep

 

Held og lykke

Tak for det god dag her fra ❤️😉

 

1 time siden, Jenss skrev:

meget inovativt skrevet også har du skrevet på mobil fuck hvor flot 

+REP

- Super flink

- Kan reglerne

- Super Aktiv

- Humørbombe ❤️

Tak for det igen god dag ❤️😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.