Hop til indhold
Stavox

[Afslået] ReeeeKid/minis


Minis

Recommended Posts

 

Ingame navn: Minis
SteamID: STEAM_0:1:446107731
IRL fornavn: David
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har været staff ind på rigtig mange servers!. Jeg var ledelse Og admin Og head admin. Jeg gjore en rigtig god forskel!. jeg har været staff i 4-5 år jeg sagde op for kunne ansøge her inde! Jeg kommer også til at hjælpe på discorden! Jeg online hver dag på discord!.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Jeg har 1.600 timer i garry´s mod. Jeg har to accs.
  • Jeg laver generelt Godt Rp!.
  • Jeg er god til at hjælpe mange folk. 
  • Jeg Hjælper Folk med deres problemer.
  • Jeg læser reglerne Hver gang det bliver opdateret
  • Jeg Tager Rigtig mange cases som admin/staff!

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

  • Jeg er meget hurtig til at svare på admin cases!
  • Jeg er moden. Jeg har meget erfaring.
  • Jeg vil gøre hvad jeg kan for at folk har det godt inde på serveren!

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

ja det har jeg jeg!

!goto (navn) - Tp'er til en. !bring (navn) Får en person hen til mig. !cb (navn) Giver carban til en så han ikke kan kører bil. !xban (navn) Banner en med steamid, hvis han er leavede. !ban (navn) (tid) (grund) Banner en. !kick (navn) Kicker en uden han bliver banned. !jail (navn) (tid) Jailer en person. !jailtp (navn) (tid) Tp'er en og jailer ham. !visram (navn) Viser en bil som er rød hvor man kan se han f.eks. har kørt en person ned. !muted (navn) (tid) Muter en person. !unmuted (navn) Unmuter en person. !visdeath (navn) Viser hvor spilleren sidst døde. !spectate (navn) Spectater en person. !hp (navn) (hp) Giver liv tilbage. !armor (navn) (armor) Giver armor tilbage.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er nok lidt bedre til at formulere mig mundtligt. Jeg har en meget god mic. Jeg ska snart have en ny mic som er bedre!

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 5-6 timer

Tirsdag: 4-6 timer

Onsdag: 6-7 timer

Torsdag: 5-6 timer

Fredag: 11-15 timer

Lørdag: 6-10 timer

Søndag: 5-8 timer

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja!. I discorden vil jeg også hjælpe rigtig meget. Jeg hjælper meget. Da jeg var admin på en anden server tog jeg 43 cases på 1-3 dage. Jeg hjælper genealt bare rigtig meget. Nogle dage er jeg ik 5-6 timer på!.

 

Håber i kan lide min ansøgning!

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Den Falske Daniel skrev:

det er da lidt aggresivt det der..

Tænker bare det dumt og bruge

29 minutter siden, Den Falske Daniel skrev:

Har aldrig set dig ingame eller på Discorden.

Når du selv er et no name ikke for at lyde aggresivt eller noget men syntes bare det et virkelig dårlig grund til og -Rep

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvilke servere har du været admin og "ledelse" på?

Jeg ser dette som relevant, grundet at der ikke er ret mange danske GMOD communitys med spillere. Det kræver der er nogle spillere for noget erfaring jo.

 

- gutter lad vær med at spam hans ansøgning med jeres børnehave fis, tag den PM.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Den Falske Daniel skrev:

Det jo ikke mig ansøgningen handler om, forstår ikke din pointe. Spiller på serveren en gang imellem i rush hour men har ikke set ham på serveren før.

Jeg mener bare generalt. Det bare en dårlig grund til og minus reppe og det gælder alle

Mainly fordi der er 2 serverer og ved mindre man spiller på begge serverer ligemeget hver så er det bare en dårlig argument 

fx. så hvis man spiller på rockford og den anden er evo main så kan de jo være en af de mest aktive spillere men du vil aldrig støde ind i dem

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Whoopsudead skrev:

Jeg mener bare generalt. Det bare en dårlig grund til og minus reppe og det gælder alle

Mainly fordi der er 2 serverer og ved mindre man spiller på begge serverer ligemeget hver så er det bare en dårlig argument 

fx. så hvis man spiller på rockford og den anden er evo main så kan de jo være en af de mest aktive spillere men du vil aldrig støde ind i dem

 

8 minutter siden, SimoN skrev:

- gutter lad vær med at spam hans ansøgning med jeres børnehave fis, tag den PM.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, ReeeeeKid skrev:

!goto (navn) - Tp'er til en. !bring (navn) Får en person hen til mig. !cb (navn) Giver carban til en så han ikke kan kører bil. !xban (navn) Banner en med steamid, hvis han er leavede. !ban (navn) (tid) (grund) Banner en. !kick (navn) Kicker en uden han bliver banned. !jail (navn) (tid) Jailer en person. !jailtp (navn) (tid) Tp'er en og jailer ham. !visram (navn) Viser en bil som er rød hvor man kan se han f.eks. har kørt en person ned. !muted (navn) (tid) Muter en person. !unmuted (navn) Unmuter en person. !visdeath (navn) Viser hvor spilleren sidst døde. !spectate (navn) Spectater en person. !hp (navn) (hp) Giver liv tilbage. !armor (navn) (armor) Giver armor tilbage.

 

I dette spørgsmål skriver du, at du kan en masse. Men alligevel har du kopieret det fra en tidligere ansøger, ved navn Flaxo? 

Næste gang du kopierer noget, så husk at fjern formateringen. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Stort -REP

Har siddet med dig kort på discord, og jeg kan med det samme mærke din opførsel overfor folk, så jeg mener ikke helt at du egner dig til at være staff.

 

  1. Du bliver meget nemt sur over virkelig simple ting, såsom at sætte en op bygning.
  2. Når man prøver at hjælpe dig, svarer du tilbage med en meget flabet og umoden adfærd, plus at du banner virkelig meget.
  3. Du taler rigtig grim, og diskuterer med folk nærmest uden grund, når folk f.eks joiner talerummet, siger du meget det samme "hvad fanden laver du her, du er underlig?"
  4. Du "skøjter rundt" i mange ting, bliver f.eks hidsig over byggeting, at folk taler "lidt" til dig, og virker meget uorganiseret.
  5. "dette punkt er nok mest mig der tænker dette", men når man kan se at du ikke har noget som helst content, og dit "udsyn af verden" er halvt funktionel, og man så prøver at forslå dig at installer content downloaderen, så bliver du bare snobbet, og svarer igen, på en arrogant måde at du ikke gider at installere det.

Alt i alt er din kommunikation over Discord, og opførsel inden på serveren virkelig ikke en moden opførsel der passer til en Staff, så derfor mener jeg at du ikke helt lever op til det.

 

Men Held og Lykke alligevel.

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

1. Du bliver meget nemt sur over virkelig simple ting, såsom at sætte en op bygning.

2. Når man prøver at hjælpe dig, svarer du tilbage med en meget flabet og umoden adfærd, plus at du banner virkelig meget.

3. Du taler rigtig grim, og diskuterer med folk nærmest uden grund, når folk f.eks joiner talerummet, siger du meget det samme "hvad fanden laver du her, du er underlig?"

 

Egner sig ikke som staff 

Men held og lykke 

Kopiret fra Sekondløjtnant Sand da jeg har samme mening

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

Ved ikke om det er løgn men det tror jeg det er. Det lyder ikke helt sandt at en server ansætter et 8-årigt barn som staff ("har været staff i 4-5 år"). I den alder burde man spille på ipad. Tror heller ikke at det passer du kan spille alt fra 4 timer op til 15 timer på et døgn. Da der er skole og man sover og man spiser osv. Men lad os sige du spiller 4 timer dagligt i ET år så har du 1460 timer så hvis vi så lige tænker på at du har spillet i 5 år og har 1600 timer så tror jeg ikke du er særlig aktiv 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, ReeeeeKid skrev:

VaffelVictor

Det jo ik kun gmod jeg har været admin

Så forklar da hvor du har lavet dit administrative arbejde. Alle kan ha' lavet noget, men det er ikke fordi det giver specialt meget erfaring at have admin på en server med 1 daglig spiller?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

På 31/05/2020 den 12:20 PM , ReeeeeKid skrev:

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

ja det har jeg jeg!

!goto (navn) - Tp'er til en. !bring (navn) Får en person hen til mig. !cb (navn) Giver carban til en så han ikke kan kører bil. !xban (navn) Banner en med steamid, hvis han er leavede. !ban (navn) (tid) (grund) Banner en. !kick (navn) Kicker en uden han bliver banned. !jail (navn) (tid) Jailer en person. !jailtp (navn) (tid) Tp'er en og jailer ham. !visram (navn) Viser en bil som er rød hvor man kan se han f.eks. har kørt en person ned. !muted (navn) (tid) Muter en person. !unmuted (navn) Unmuter en person. !visdeath (navn) Viser hvor spilleren sidst døde. !spectate (navn) Spectater en person. !hp (navn) (hp) Giver liv tilbage. !armor (navn) (armor) Giver armor tilbage.

-du har totalt meget kopiret det her... kæmpe no-go!

-Rodet og upræcis ansøgning (I det du vil, og hvordan du er)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.