Hop til indhold
Stavox

[Afslået] ItsMarcus


MarcusDK

Recommended Posts

Ingame navn:   ItsMarcus 
SteamID:     STEAM_0:0:213092752
IRL fornavn:   Marcus
Alder: 14.5

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:   nej ikke rigtig men har set nogen video med staff case på stavox

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:   har lidt over 900 timer på stavox og 1000 timer på gmod og så har jeg læst rules 2 gang fordi så jeg kan huske de fleste rules som er de mest vigtig

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:   komme på når der ikke er nogen staff på og ikke bare stå afk som nogen staff gør på rock

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:   nej ikke helt skal lige finde ud af det først

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:   ja snakker rigtig meget for det meste

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:   weekenden kan jeg komme på hver anden uge og i arbejts tiden kan jeg 13:15 til 21:00 hver dag

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:   ikke hvad jeg hved

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.