Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning ReeeeKid


Minis

Recommended Posts

Ingame navn: ReeeeKid
SteamID: STEAM_0:1:446107731
IRL fornavn: David
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja jeg har været admin På rigtige mange servers. jeg var ejer. Admin. ledelse. Mod. Senior administrator. Jeg gjore rigtig meget forskel med at gøre serveren bedre fx. Gøre så mange mennesker kunne lide serveren og jeg var en mega god staff/admin!. jeg har ca været admin/staff i 4-5 år!.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Fordi jeg elsker at være staff/admin. Og jeg elsker at hjælpe mennesker med deres problemer!. Og så elsker jeg bare at være en god staff/admin. Jeg er også rigtig meget online! spiller rigtig med garry's mod!.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:En mega sød staff/admin som hjælper heletiden og som tager admincalls heletiden. Og en admin/staff som ik abuser!. Og så vil jeg bidrage med en meget god staff! Som bare hjælper alle som har brug for hjælp!

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:ja

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:Jeg er vil okay. Jeg bruger min mic når folk har brug for hjælp og nå jeg snakker med folk!

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Alle dage!. Mandag 5-6 Timer Tirsdag 4-5 Timer Onsdag 5-7 Timer Torsdag 4-5 timer Fredag 11-14 timer Lørdag 7-8 Timer Søndag 5-7 Timer!

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja jeg er en mega god staff/admin!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.