Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mr Hunt


Mr Hunt 🛴

Recommended Posts

Ingame navn: Mr Hunt
SteamID: STEAM_0:0:70543977
IRL fornavn: Mads
Alder: 16 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja, jeg har erfaring.

Gmod:

Jeg har været staff her på stavox for lidt over 1 år siden. Jeg blev demoted fordi jeg var en idiot. Jeg har fået rigtig meget erfaring derfra. Jeg vidste hvordan jeg skulle håndterer cases. Jeg vidste hvordan man skulle håndterer spillere som enten ikke kunne finde ud af det, og dem som der havde brug for min hjælp. Jeg kunne finde ud af det meste, altså med ULX osv. 

Jeg har været staff på nogle små servers, men efter jeg fandt ud af at ejerne misbrugte deres rank valgte jeg at sige op og gå videre. 

FiveM: 

Jeg har været staff på nogle FiveM servers sammen med @Bjørnen, vi var staffs sammen på en pænt stor server ved navn CaminoNetvork. Mit arbejde stod på at tage whitelist ansøgninger, samt at tage support cases. Desværre lukkede serveren efter et stort Ddos angreb ramte serveren og dens filer.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Som tidligere skrevet tidligere har jeg været staff på Stavox før. jeg har derfor en del viden indenfor diverse menuer og andet. Derfor kræver jeg ikke så meget oplæring. 

Jeg er god til at holde hovedet koldt i pressede situationer. Jeg er ikke typen som der bare giver op i en case, jeg fuldfører den, og søger for at begge parter er tilfredse. 

Jeg er gode venner med mange personer på serveren, hvilket vil sige at jeg kender deres attitude og deres væremåde. Så derfor ved jeg hvordan de reagerer på diverse situationer. 

Jeg er en stille og rolig fyr som altid er i godt humør, hvilket også altid er godt at vise, så personerne i en case, kan mærke at man gerne ville dem, og ikke bare er ligeglad. 

Er ikke typen der begynder at trolle, hvis man går hen og bliver fyret, det var heller ikke tilfældet sidste gang.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Nye ting som kan gøre staff teamet bedre. 

Skidegodt humør, der er vel altid en god joke at fyre af. 

Ekstrem meget aktivitet på serveren. (Har haft en lang pause, men jeg har spillet siden slutningen af april) 

En erfaring der gør at jeg ikke behøves så meget oplæring.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som tidligere skrevet, ja. 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er god grammatisk, såvel mundtligt. Der er vel altid en fejl eller to, men ja. Jeg staver godt. 

Og jeg bruger altid min mikrofon. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Kan være på næsten alle dage (mine forældre er skilt, så nogle dage er jeg ikke på) 

Og selvfølgelig har jeg skole, jeg går i 9 klasse, og er snart færdig, samt kortere skoledage. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nai, men hvis i har et spørgsmål, så skriver i bare pb 😉

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

Jeg har over det sidste år mistet al den respekt jeg havde for dig som person engang.

Nu synes jeg bare du er en arrogant, træls og uudeholdelig person at snakke med, og jeg håber derfor ikke du bliver staff.

På trods af det, så  knæk og bræk, Hunt.

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, Guzern skrev:

-Rep

 

Jeg har over det sidste år mistet al den respekt jeg havde for dig som person engang.

Nu synes jeg bare du er en arrogant, træls og uudeholdelig person at snakke med, og jeg håber derfor ikke du bliver staff.

På trods af det, så  knæk og bræk, Hunt.

Helt fair Guz. 
- Hunt 

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, Guzern skrev:

Jeg har over det sidste år mistet al den respekt jeg havde for dig som person engang.

Nu synes jeg bare du er en arrogant, træls og uudeholdelig person at snakke med, og jeg håber derfor ikke du bliver staff.

På trods af det, så  knæk og bræk, Hunt.

Jeg har ingen holdning til ansøgning men jeg ville lige sige at det her er den sjoveste anmeldelse jeg har set

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mr. Cunt Hunt. Du er en meget nice fyr som jeg har skabt bekendtskab med de sidste par år. Der ikke meget andet end at sige at jeg tror på at du godt kan håndtere titlen som staff igen. Så håber det bedste for dig, smukke.

 

mvh Polleboii

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Polle skrev:

Hej Mr. Cunt Hunt. Du er en meget nice fyr som jeg har skabt bekendtskab med de sidste par år. Der ikke meget andet end at sige at jeg tror på at du godt kan håndtere titlen som staff igen. Så håber det bedste for dig, smukke.

 

mvh Polleboii

Tak Polle. Long time no see

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

 

Du er en gammel staff som har styr på tingene

Du er også en skide flink person når man møder dig ingame

Din aktivitet online kunne måske godt have været der lidt mere, men det ændrer sig jo forhåbeligt, hvis du bliver ansat 🙂

 

Held og lykke ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Jaxu skrev:

+rep

 

Du er en gammel staff som har styr på tingene

Du er også en skide flink person når man møder dig ingame

Din aktivitet online kunne måske godt have været der lidt mere, men det ændrer sig jo forhåbeligt, hvis du bliver ansat 🙂

 

Held og lykke ❤️

Tak Jaxu ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.