Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Hisus


Hisus

Recommended Posts

imageproxy.php?img=&key=b4d4b3aa2a0c4a46

Ingame navn: Hisus (Tidligere Designeren)
SteamID: STEAM_0:1:41703268
IRL fornavn: Alexander
Alder: 22

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg var staff en gang på en anden DarkRP server. Men det er efterhånden så lang tid siden at jeg ikke kan huske hvad den hed.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Jeg har 2.017 timer på Garrys mod og 1684 timer er på Stavox. Jeg startede på serveren tilbage i cirka. 06-07-2017
  • Jeg laver generelt en god RP.
  • Jeg er god til at se fra folks perspektivere.
  • Jeg lære af mine fejl. Fordi alle kan lave fejl.
  • Jeg læser reglerne igennem hver gang de bliver opdateret.
  • Jeg har 49 straffe ialt. Så på den måde kan jeg bevise at jeg følger reglerne.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

  • Jeg har en hurtig respons tid til at kunne komme på og tage cases.
  • Jeg er moden. Dermed har jeg lidt mere erfaring.
  • Jeg vil gøre hvad jeg kan for at folk for den bedste oplevelse på serveren.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg ved hvad ULX er. Men er ikke noget jeg er 100% sikker på. Så det er noget som jeg skal have opfrisket hvis jeg bliver staff.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg ville sige at jeg bedre til at formulere mig mundtligt end jeg er skriftliget. Men begge kan lade sig gøre. (Skal nok købe en ny mic, hvis jeg bliver staff da min mic er meget gammel).

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 14:00 - ??:??

Tirsdag: 14:00 - ??:??

Onsdag: 14:00 - ??:??

Torsdag: 14:00 - ??:??

Fredag: 16:00 - 20:00

Lørdag: 16:00 - 20:00

Søndag: 16:00 - 20:00

 

Tiderne kan varier da jeg arbejder i weekenden og jeg skal til at starte på uddannelse ( Men skal nok give mere info om det når jeg starter). Men jeg er tit aktiv og kan komme på hvis der brug for det

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg arbejder som bartender i weekenden. Hvilket gør at jeg ikke kan være på om natten i weekenden.

 

//Hisus 

Migi evo tættere.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Designeren!

Jeg er normalt en person som ikke kan lide folk, så du er vel speciel 🙂 

+Rep

Du er flink at spille med

Du er en venlig person

Jeg synes du er en af de få personer som ikke er mega nederen der har ansøgt, så jeg håber virkeligt du bliver staff.

Held og lykke makker

Link til kommentar
Del på andre sites

selvom jeg synes din ansøgning er virkelig mærkelig så fortjener du stadig et +rep fra mig.

 

jamen der mange ting man kan sige om dig, dårlig mic, dårlige drinks. ej. du meget kompetent, sød og mange andre formelle ord. alt i alt så synes jeg du en skide nice fyr som fortjener en chance på holdet.

 

held og lykke "far" 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.