Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Zwimp


Zwimp

Recommended Posts

Ingame navn: Zwimp
SteamID: STEAM_0:1:89637190
IRL fornavn: Johan
Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har tidligere været staff på en FiveM server, som hedder Danish State. Jeg var helt oppe i ledelse, som svarer til senior admin inde på Stavox. Jeg har derfra også erfaring indefor, hvordan man opfører sig i cases, og hvordan de bliver løst mest glidningfuldt. 
Som mange andre børn har jeg også været moderator på en Minecraft server, dog var den så lille, så den har ikke det store af sige.
Jeg har været admin på en CS:GO ba_jail server, hvor jeg faktisk bare fjollede rundt, men jeg blev gjort opmærksom på de forskellige ULX commands.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret, da jeg er en okay gammel spiller inde på Stavox, med det sagt, så er jeg godt klar over, at mit navn nok bliver set ned på som værende en troll, dog så har jeg tænkt mig at lægge det bag mig, hvis jeg får muligheden for at blive staff. 
Jeg er god til at holde hovedet koldt under pressede situationer, som vil gavne mig under mit case arbejde.

Jeg priorteer cases fremfor RP,  da jeg er lidt gået død i hele den rp del af Stavox, men den er jeg sikker på kommer tilbage, hvis jeg får muligheden for at blive staff. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan bidrage med min rolige måde at håndtere nye ting på, som f.eks. vil gavne mig, når jeg skal tage cases. Jeg kan være sjov lige indtil, at det skal være seriøst.
Jeg er god til at joke med folk, så de ikke tror, at de bare snakker med en robot.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  Som jeg også pointerede ovenfor, så har jeg været admin på en daværende CS:GO server, så jeg har det okay med ULX.
Jeg kan i hvert fald de basale commands, såsom '!ban,!goto,!bring,!freeze,!unfreeze,!xban,!jail,!jailtp,!changejob'

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er okay til at formulere mig skriftligt, dog så formulerer jeg mig meget bedre, når jeg står og interagere med spillerne.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Som jeg nævnte ovenover, så er jeg 15 år, og jeg går derfor ikke på gymnasiet, som nogle af de andre staffs.
Jeg har derfor rig mulighed for at spille mange timer, mange gange om ugen. Jeg går nok i seng ved 3-4 tiden i weekenden, og ved 23 tiden i hverdagen. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har været en troll i min fortid, og det vil jeg gerne undskylde for. Jeg har tænkt mig at ændre den måde, som jeg spiller på stavox på, hvis jeg får chancen for at blive staff. Jeg har gået med drømmen om staff på Stavox i lang tid nu, og det ville være vildt nice, hvis jeg fik den mulighed.

Tak fordi I læste min ansøgning, held og lykke til alle. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Zwimp skrev:

Tak for det, Jenss. Held og lykke din vej.

Jamen i lige måde 🙂

Lige nu, Jenss skrev:

Jamen i lige måde 🙂

Også mellemrum imellem hvert punkt så er den fjong 👌👌

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.