Hop til indhold
Stavox

[Solved] bastian rda og giver random bøder


Lomholt

Recommended Posts

Dit in-game navn: lomholt21
Spillerens in-game navn: bastian b
Dit SteamID:STEAM_0:0:54183897
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:210671287

Tidspunkt for hændelse: lidt over kl 18

Hvilke regler er blevet brudt: random bøder og rda

Hvad skete der: jeg kom kørerne i min bil og sætter den lige foran bilforhandleren og putter den ind i garagen med det samme. Bastian giver mig så en bøde for ulovlig parkering hvilket det ikke er fordi jeg fjernede den med det sammen og blokeret ikke for nogle andre trafikanter. hvor han bagefter rda mig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Se §8 i færdselsloven.

 

Her er det tydeligt forklaret, at en lovlig parkering vurderes ud fra, om hele bilen holder indenfor de hvide parkeringstriber.

 

I så fald er det lige meget, om du holder der i kort eller lang tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har holdt ulovligt der, og det har du fået en bøde for. Det står tydeligt udskrevet i færdselsloven §8, som creaMY også skrev.

 

Ift. din video du har sendt, så er det kun uheldigt at han rammer dig der. At han så demoter dig efter, skal jeg nok snakke med ham om - det er ikke okay. Men jeg tror i har misforstået hinanden lidt i den her situation.

 

Jeg lukker klagen her, såfremt du ikke har mere at tilføje @lomholt21

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.