Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Jace


scarlet

Recommended Posts

Ingame navn: Jace


SteamID: STEAM_0:0:83212566


IRL fornavn: Kasper


Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja der har jeg faktisk på en fivem server var jeg H-Admin og jeg synes jeg gjorde en forskel ved at jeg var meget online og aktiv som staff. Tog pænt mange cases ja så blev jeg bannet ved en fejl og det er så omkring 1 års tid siden og den dag i dag er jeg stadig bannet ved ikke helt hvorfor men havde mange og gode minder derfra. Jeg vil håber hvis jeg bliver staff herinde at jeg også får mange og gode minder hvis ikke flere og bedre minder.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg vil gerne være med fordi det ser virkelig sjov ud og mega hyggelig vil også gerne hjælpe så meget som overhovedet mulig. Jeg synes jeg er mere kvalificeret fordi jeg kan være meget online og tage mange cases. Tror det vil være mega hyggelig inde i staff teamet og et godt fællesskab.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Hurtig support, flink, hjælpsom, sjov, glad og der skal meget til før jeg bliver stresset og sur. men hvis jeg kommer til at hakke ned på folk så er der vel gange hvor dagen er længere end andre.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej dsv men har set lidt af livet som admin så har set nogle commands så jeg ved meget meget lidt om det håber i godtager dette. Jeg kan vel lære det efter hånden.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?: Bruger du ofte din mic?: ja det synes jeg ihvertfald at jeg gør ved ikke hvad i synes men jeg synes ihvertfald jeg gør.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: nej for jeg har ikke lige noget job lige nu og her så det vil sige at jeg KAN være på fire tyve syv og lig mærke til trykket på kan det er fordi

hvis jeg vil så kan jeg være på i lang tid men jeg kommer nok normal til at spille ca. fra kl 13.00 - 18.00 dette er så også kun ca. bud det kan nem være jeg er mindre på eller er længere tid på. Kommer helt an på tid, sted og om det har været en god dag.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: nej ikke rigtig 😄 PS. hav en rigtig dejlig/god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

sådan. håber det ikke ser så rodet ud mere hvis den gør så må i med glæde skrive hvad der skal ændres om der f.eks. skal skrives mere osv. så ja vil sætte meget pris på om i gad at skrive om der mangler noget er åben for forslag til min ansøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.