Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban - JG911


JG91

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:157303344

Hvorfor skal du unbannes: Hej jeg har fået 4 dages ban. Det fik jeg af en helt fair grund af Ralfi. Jeg er super træt af det fordi at jeg har gået og ventet på det blev weekend. Jeg er næsten lige begyndt og spille på serveren igen. Jeg har spillet mange timer de sidste dage hvor jeg er kommet med i et gang ved navn Plantorama. Jeg gør mit bedste for at være sød mod alle og lave noget god fed RP. Jeg fik ban for at Lyve for staff, RDM og Meta. Mig og mit gang lavede Meth og jeg kom ud af raid ingangen. Jeg kom kun til den sidste dør hvor de kommer en mand med våben på ryggen. Jeg siger til mit gang hvad jeg har set og vi nok bliver raidet. Jeg ser så at der står raid i handlings chaten. det er der hvor mit meta kommer jeg bliver presset og glemmer alt om meta dsv. Jeg skyder så en der kommer ind i min raid ingang uden våben fordi jeg som sagt var presset. Der kommer ralfi så og tager fat i mig, jeg får sagt noget forkert og får sagt at først kommer der en ind med våben, jeg glemmer at sige med våben på rykken. så smutter han og kommer tilbage hvor jeg så siger igen at der er kommet ind en med våben på rykken. Jeg får jo sagt forkert først og det tager Ralfi som at lyve. Jeg lyver jo sådan set også for han det kan jeg godt se men for mig sigver jeg bare forkert.
Jeg vil gerne have unban fordi at der er weekendt og jeg spiller ik andet så ved ik havd jeg skal lave og vil serveren det bedste så kommer ikke ind for at prøve og ødelægge noget eller få ban.

Goddag - JG911 (Jarl)

Link til kommentar
Del på andre sites

Da jeg kommer hen til dig, spørg jeg om hvad der skete, hvor du meget tydeligt, siger at han hade våben frame. Så det du skriver med at han bare havde våben. er løgn. Jeg spurgte to gange få at være sikker, hvor du siger at han hade våben frame. Jeg få jo som sagt videoen send . Som så siger dig imod. Jeg vil ikke sige at du skal have unban, men tager det lige op med @Mikk 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.