Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Linda


Linda

Recommended Posts

 

Ingame navn: Linda
SteamID: STEAM_0:0:63757183
IRL fornavn: Jeppe
Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?

 

Jeg har ingen tidligere erfaring med at være administrator.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

 

Jeg syntes personligt at der nærmest altid mangler staff inde på Rockford og vil sindsygt gerne hjælpe med at ændre dette, formindske drama og andre unødvendige ting og sager. Vil altid gerne hjælpe andre folk og er villig til at ofre mit eget helbred for at andre har det godt, det giver mig altid et kick at hjælpe folk og så høre de smukke ord "Mange tak for hjælpen" det får mig altid til at smile når jeg gør gode ting for andre folk og bliver bare generalt glad når jeg ser at andre har det godt.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen? 

 

• 2800+ timer i Garry’s mod
• Jeg snakker godt med mange spillere og kender reglerne, nogle gange trædder jeg lidt i spinatten men det sker af og til
• Har ekstremt meget RP erfaring
• Jeg er rigtig lærenem
• Syntes drama/beef er spild af tid og vil helst undgå det, medmindre min Karakter (som så er Linda) eller mit image er i fare.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

 

Jeg kender til de basic commands:

 

!bring x

!goto x

!xban 

!return x

osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

 

Jeg ville selv sige at jeg er nogenlunde til at formulere mig skriftligt, men jeg vil virkelig gerne blive bedre til det. Mundtligt er jeg meget bedre til at forklare og formulere migselv.  

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

 

Jeg er aktiv hver dag fra omkring kl: 14:30 til kl: 22:00, og ville fortrække hvis jeg kunne arbejde/være on duty i løbet af disse tider, Søndag fra kl: 20:00 til kl: 22:00 spiller jeg Dungeons & Dragons så der er jeg ikke tilgængelig.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

 

Jeg kan godt finde på at trolle lidt men ikke for meget

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke personlige meninger omkring dig, men udfra din ansøgning virker det som om at du gerne vil prøve dine evner af på staff holdet som en first time experience. Ønsker dig held og lykke, du får hverken + eller - rep. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.