Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Per Jamaika


Per Jamaika

Recommended Posts

Ingame navn:

Per Jamaika

 

SteamID:

STEAM_0:0:133876922

 

IRL fornavn:

Mit navn er Magnus.

 

Alder:

Jeg er 16 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg har været 'ansat' hos en række communities. Hos de følgende communties vil jeg selv mene at jeg har gjort en forskel og udviklet mig personligt: 

 

Tfrag.dk

Tfrag er danmarks nuværende største CS:GO community med stabilt spillertal og erfarne staffs.

Hos Tfrag startede jeg ud som moderator, derfra gik jeg til admin og blev en velkendt og respekteret staff. På Tfrag kunne jeg have et ansvar for flere servere på samme tid ene og alene. Den forskel som jeg gjorde hos Tfrag var, at trods offline staffs prøvede jeg stadig på bedst muligt at være online for at der ikke opstod unødvendig kaos. På Tfrag gik jeg under navnet Pahuus.

 

Zypress.eu/dk

Inden jeg begyndte at spille på Stavox brugte jeg en stor del af min tid på Zypress.dk, der har jeg bl.a. opbygget mig det meste af mit ULX kendskab, på Zypress var jeg admin. Hos Zypress stod det primært på samme slags opgaver som på Tfrag på trods af to vidt forskellige spil.

Der fik jeg også erfaring inde for samme område som Stavox.

 

Jeg har udvalgt Zypress og Tfrag, fordi jeg vil mene at det er de mest relevante administrative jobs jeg har haft i øjeblikket.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil mene at jeg er kvalificeret til stillingen grundet min tidligere erfaringer inde for administrativt arbejde. Derudover vil jeg mene at jeg har en god opfattelse af hvordan rp'en skal være osv. (I og med at jeg har brugt utallige timer på Garry's Mod/Stavox). Så er jeg også altid klar på nye arbejdsopgaver og er for det meste meget imødekommende. Jeg er typisk lærenem af hvad det angår administrativt arbejde. Når det kommer til det mentale er jeg god til at slå koldt vand i blodet og holde situationen under kontrol. Næsten 1700 timer i spillet.

Opsummering (den korte, men overskuelige version):

 

- 1700 timer i spillet, godt 1500 brugt på DarkRP.

- Gode kvalifikationer ift. tidligere erfaring.

- Imødekommende.

- Lærenem. 

- Er typisk god til at holde situationer under kontrol.

- Aktiv spiller.

- Godt kendskab til reglerne.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg vil ikke sige at jeg kan bidrage med noget som ikke er der i forvejen, da det hele bare spiller. Dog kan jeg bidrage med min private tid helt kvit og frit, for at give en hjælpende hånd.

Dog kan jeg give et ekstra skub til at der er mindre ventetid ift. til cases. Så vil jeg uden tvivl også prioritere cases frem for RP, da jeg typisk synes det er spænende. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt har jeg hos min tid hos tidligere servere opbygget mig et kendskab til ULX, dog regner jeg med at jeg er bagud i forhold til eksempelvis jeres teknologi af hvad det angår ULX, men jeg er absolut ikke bleg for at lære det.

For rent faktisk at bevise min erfaring med ULX har jeg lavet denne liste med de ULX commands som jeg kender til i øjeblikket.

- !goto

- !gotocar

- !freeze (som selvfølge !unfreeze)

- !removeprop

- !bring

- !jail (jailtp dertil)

- !hp

- !cb (carban)

 

Og jeg kunne blive ved..

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg vil helt bestemt mene at jeg er god til at formulere mig, både mundtligt og skriftligt, jeg er vant til at bruge mit sprog og prøver oftest at formulere mig på bedste vis. 

Jeg bruger min mikrofon på normal vis og snakker ikke unødvendig voice-chat. Dog foretrækker jeg at bruge min mikrofon frem for at skrive.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på dagligt i mindst 1,5 time+. Dog vil der komme tidspunkter hvor jeg spiller langt mere end de 1,5 timer dagligt (primært i weekender). Men uanset hvad vil jeg gøre mit, for at være så meget online som overhovedet muligt.

For at gøre det mere overskueligt har jeg lavet følgende skema: (Kan være usikkert til tider)

 

Mandag: 15:00 - 23:00 ca.

 

Tirsdag: 15:00 - 22:00 ca.

 

Onsdag: 15:00 - 22:00 ca.

 

Torsdag: 15:00 - 22:00 ca.

 

Fredag: 14/15:00 - 02/03:00 ca.

 

Lørdag: 13:00 - 02/03:00 ca.

 

Søndag: 13:00 - 22:00 ca.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej, ikke umiddelbart. 

 

MVH Per Jamaika A.K.A Magnus

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Beetle skrev:

Jeg kan se at du sidst var online for en måned siden. Det virker lidt som om, at du bare vender tilbage, fordi at ansøgningerne har åbnet.

Ja, jeg var sidst online for en måned siden. Jeg var personligt gået lidt død i mit RP, og som jeg også har skrevet i min ansøgning vil min største prioritet være cases, fordi jeg finder den slags enormt spænende. Det er måske et dårligt svar, og set en anelse skævt på, men håber at du kan bruge mit svar til noget nyttigt 🙂 MVH Magnus.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Per Jamaika skrev:

Ja, jeg var sidst online for en måned siden. Jeg var personligt gået lidt død i mit RP, og som jeg også har skrevet i min ansøgning vil min største prioritet være cases, fordi jeg finder den slags enormt spænende. Det er måske et dårligt svar, og set en anelse skævt på, men håber at du kan bruge mit svar til noget nyttigt 🙂 MVH Magnus.

Nu har jeg også været staff engang, hvis man er en af dem som tager cases hele tiden som jeg valgte at gøre, går man virkelig hurtig død i det. 

Man skal fordele cases med rp eller bliver det fandme kedeligt snakker af egen erfaring her. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.