Hop til indhold
Stavox

[Afslået] FleXuZ


Gary McStaine

Recommended Posts

Ingame navn: FleXuZ
SteamID: STEAM_0:1:204013997
IRL fornavn: Jordan
Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja, jeg har en del erfaring som staff både i gmod og andre spil.

Sky-Zero

Sky-Zero som nok var den største danske garry's mod server da den var oppe. Det var mit første forsøg som staff i garry's mod. Det gik godt men der var plads til forbedring da det var min første gang. Jeg nåede dog ikke særligt langt op i staff rangen fordi at serveren lukkede kort tid efter. Jeg hjalp primært med ingame håndtering af spillere og ja lidt det normale. Jeg nåede at være staff godt og vel 2 måneder. Det var sjovt og jeg syntes jeg ville prøve igen. På de 2 måneder nåede jeg ikke at lave den store forskel udover det andre staffs også gjorde.

 

Rn (Reality network)

Derefter kom jeg ind som staff på en server (som sagt Rn) En lille ny server og jeg var også staff ca 2 måneder derinde. Jeg nåede godt op i ranksne og var meget aktiv. Serveren lukkede så vidt jeg ved pga gentagende ddos. Jeg nåede op i admin og hjalp så meget jeg kunne. Jeg hyggede mig meget og ønskede igen at være staff. Det var som sagt en ny server og nåede derfor at hjælpe serveren en del. Jeg hjalp ejeren med at oversætte fra engelsk til dansk og ingame relateret ting.

 

HypeeRP

HypeeRP var også en af de lidt nyere opstartede servere men fik en god start. De havde okay med spillere. Jeg formåede at komme op i admin på den korte tid jeg var der, også ca 2 måneder. Serveren lukkede så kort efter pga ddos angreb og noget andet som jeg ikke kan gøre mig klog på. Jeg hjalp med det ingame og holdte styr på serveren som en admin herinde fra også vil. Serveren var godt kørende og gjorde ikke den største forskel.

 

Stavox

Ja Stavox. Jeg har været staff på stavox før som i nok ved. I ved nok også at det ikke gik godt som jeg havde ønsket det. Det gik dårligt. Jeg var 11 år og det er 2 år siden. På den tid føler jeg at jeg har haft tid til at rette op på tingene og det føler jeg at jeg har gjort. Har også siden da været staff som vi tager efter. Jeg er udviklet meget og har fået en bedre forståelse ang. det at være staff.

 

EagleRP

EagleRP var også en nyere server. Jeg havde et godt forhold til ejeren og det var sådan set fint nok. Jeg nåede op i "Junior admin"  Indtil jeg sagde op da jeg følte ejeren ikke burde have den rolle. Jeg var staff fra december 2018 til midt januar (ca 1,5måned)  Jeg var dog på daværende tidspunkt lige begyndt at flytte hvilket gjorde jeg ikke kunne være aktiv i noget tid. Efter det var jeg taget til England i noget tid også. Jeg var en accepteret staff og nåede at gøre en lille forskel ingame.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg føler jeg er mere kvalificeret end andre pga at jeg har været staff mange gange og har lært meget af det. Jeg har spillet gmod i 2,1 tusinde timer hvoraf 2 tusinde af dem er darkrp. Det har dermed også givet mig en forståelse for darkrp. Jeg er klar over at det kan være hårdt at være staff nogle gange men det er en kamp jeg er klar til at tage op. Jeg er rolig og stille i cases og pressede situationer. Jeg har lært at jeg skal tage en pause hvis det bliver for meget og at det ikke skal gå udover andre. Jeg er god til håndtering af cases.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med en staff der vil tage imod cases med god attitude og som er klar på at hjælpe. En som tager den tid det nu tager og som er klar på at afbryde rp for at tage en case. Jeg kender regelsættet og har en masse erfaring. Jeg er motiveret til at tage cases.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har kendskab til ULX eftersom jeg har været staff mange gange. Jeg kunne lave en liste der fylder mange linjer men det er unødvendigt. Dog er det noget tid siden jeg har været staff og kunne derfor godt bruge en genopfriskning hvis jeg kommer ind.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundligt men bedre mundligt. Jeg bruger mic altid og vil til hver en tid bruge det. Det er hurtigere og nemmere.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har lige pt mulighed for at være på fra kl 14:15 i hverdagene men det bliver meget snart ændret på. I weekenderne er det valgfrit men er altid til rådighed til at komme online. Er for det meste online med mindre der er begivenheder der forhindrer det.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har ikke været på den seneste uge da jeg ikke har haft gmod på denne pc. Dette skyldes at min computer er "ødelagt" men har fået det downloadet så er nu online igen.

Jeg er også halv englænder så en gang i mellem kan det ske at jeg ikke er til rådighed i 2 uger. For det meste er det planlagte besøg men der kan forekomme uventede besøg.

 

Ellers så kom meget gerne med kritik til mig som person eller min ansøgning.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.