Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Kiwi Z


El Capitan

Recommended Posts

Ingame navn: Kiwi Z 
SteamID: STEAM_0:0:90526161 
IRL fornavn: Kevin 
Alder: 14 er født den 21/10/2005 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Som nok nogen folk ved har jeg vært staff, på stavox før. Derfra har jeg lært utroligt meget, om hvad en staff skulle kunne, jeg var staff i cirka 6 måneder, jeg kunne godt lide at tage cases, synes det var fedt at hjælpe folk med deres problemer. Det jeg har gjort som forskel er, at jeg var super aktiv. ”Husk at læs det nederste hvor jeg skriver noget omkring mit demote” den tid hvor jeg var staff, tog jeg en del cases, havde en fin rating, jeg føler at jeg er klar til at tage jobbet til mig.

 
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg skal være en del af staff teamet, fordi jeg ved nærmest alt om at være staff. Hvordan man håndterer en case, hvilken straf man skal give, jeg har altid haft en god tone, i den tid jeg har vært staff. Jeg har behandlet folk ordentlig, jeg var meget stille og rolig i min case. Som jeg husker, fik jeg ikke noget ”kritik” fra min cases fra hos osv, ikke det store i hvert fald, hvis jeg nu får kritik, vil jeg tage det til mig, og ikke blive pigesur over det. Jeg vil mene jeg har styr på mit shit, derfor er jeg mere kvalificeret end de andre der ansøger.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Jeg kan bidrage med: 

Det jeg kan bidrage med, er at jeg kan hjælpe andre staff på vej, fordi jeg har selv vært det før. Jeg ved hvordan man håndterer en case. Jeg ved hvilken straff, jeg skal give, når personen bryder reglerne. Jeg ved godt selv jeg ikke er aktiv, pt men efter jeg har vært staff. Synes aldrig det har vært det samme, igen. Så derfor går jeg ikke efter at blive demoted, jeg vil tage mig sammen. Jeg kommer ikke til at misbruge min kræfter.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja, jeg har et stort kendskab til ULX, jeg kan nærmest alt. Efter jeg har vært staff, jeg ved hvordan det hele virker. Hvordan forumet virker som staff, hvordan ingame. menuen har jeg også styr på, og selvfølge alle logs, ved ikke hvis der er kommet nogen nye ting, men dem kan jeg hurtig få styr på, men kort sagt, jeg har et stort kendskab, og masser af erfaring.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 
 
Mundtligt: 

Jeg er god til at formulere mig mundtligt. Jeg har snakket med masser af folk i mit liv, har også snakket med masser igennem stavox. Jeg har 2510 timer inde på stavox, så har jeg snakket med en del. Jeg ved hvordan jeg skal formulere mig til person til person, der opstår cases, hvor kun den ene der forstår hvad det jeg siger, jeg kan altid formulere det om. Til en anden sætning, så den anden person forstår det mere.

 

Skriftligt: 

Jeg er ikke den skarpeste skriftligt, jeg har altid haft problemer med det, men har sådan nogenlunde styr på det. Der kommer små stavefejl. 
 

 

Bruger du ofte din mic?: 
Jeg bruger min mic rigtigt meget, men jeg ved også hvordan, man skal bruge den. Jeg misbruger ikke at, jeg har en mic. jeg kan godt finde ud af, at kontrollere det, så det ikke bliver overdrevet.

 
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
jeg kan være på være eneste dag, der er nogen dage hvor jeg er sammen med vennerne eller lignede, men jeg har masser af tid, jeg har mulighed for at være på i weekenderne. Hvor jeg kan være på i lang tid.

 


 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Ja, jeg vil skrive lidt om hvorfor jeg blev demoted.

Det startede med at jeg var ranken ”Admin” jeg synes ikke der skete så meget, men jeg tog cases. Men til sidst, begyndte nogen af mine venner fra stavox, spille et andet spil. jeg valgte at spille med dem, måske lidt for meget. Jeg hyggede meget med cs, i den periode. så tænker i nok, ”men hvad sker der hvis det sker igen?” det der kommer til at ske, er at jeg kan sagtens finde tid til alt, nogen gange vil jeg sige, ”i tager bare et game uden mig fx” jeg vil ikke miste mit staff rank igen, det skal ikke ske, jeg vil ikke mene jeg fortryder jeg ikke tog cases den tid, men jeg synes det var fint at jeg mistede mit rank. så jeg har haft en lang pause, men jeg er klar til jobbet igen, og jeg håber virkelig jeg får en chance mere.

// Kiwi Z

Link til kommentar
Del på andre sites

@Kiwi Z Hej Kiwi 🙂

Jeg har ikke rigtigt snakket med dig før sådan rigtigt, så vidt jeg husker. Men du får et +REP fra mig. 👇

De gange jeg har mødt dig ingame har du virket flink og imødekommende overfor mig de gange jeg nu har stødt på dig. 🙃

Held og lykke med det!
// Donkeh.

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

Du er en mega fantastisk gut, som virkelig er kompetent og imødekommende 

Du er for det meste altid nede på jorden ( Udover når vi sidder på ometv...)

Du har måske ikke været den mest aktive person, men det er jo noget jeg er 100% sikker på at ville skifte hvis du blev ansat

 

Håber på at du kommer tilbage på staffholdet.

Held og lykke ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP
- Tidligere staff, så han har erfaring.

- Kender reglerne godt.

- Meget flink og imødekommende person.

- Lytter til begge sider, en neutral person hvis man kan sige det sådan.

- Meget moden.

 

Ønsker dig held og lykke Kiwi!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.