Hop til indhold
Stavox

[Afslået] LotuA


LotuA

Recommended Posts

Ingame navn: LotuA

 

SteamID: STEAM_0:1:178154669

 

IRL fornavn: Bendix

 

Alder: 15 år

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Jeg har været alt fra Moderator til Head-Admin på forskellige community's, både store og små server's.

Jeg gjorde helt klart en forskel in-game, men jeg gjorde også en forskel på forummer/discord's.

Serverene jeg har været staff på har hovedsageligt været: Minecraft, FiveM og Garry's Mod.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

  • Jeg snakker pænt til folk, og holder en god tone.
  • Jeg er god til at holde hovedet koldt under pressede situationer, og bliver sjældent sur.
  • Jeg har ca. 1200 timer på serveren, og ca. 3000 timer i Garry's Mod.
  • Jeg syntes selv jeg er Flink, Glad og Positiv.
  • Jeg er lærernem.
  • Jeg er meget aktiv på serveren.
  • Jeg vil selv mene jeg er moden, og kan selv tage ansvar for mine handlinger
  • Jeg er retfærdig når jeg vurdere en straf, og jeg giver ikke mine venner fordele.
  • Jeg sætter admin cases i første prioritet, og til side sætter RP'en.
  • Jeg kender reglerne.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

  • En masse online aktivitet, på både normale- og skæve tidspunkter.
  • Hjælpe spillere, så de for en god oplevelse på serveren.
  • Jeg vil tage alle de cases der ikke bliver taget, og selvfølgelig også nye cases.
  • Jeg vil være seriøs og hjælpsom i cases.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Da jeg var staff på Zypress lærte jeg de fleste commands, så jeg har kendskab til ULX.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg har en velfungerende mikrofon som jeg bruger rigtigt meget in-game.

Det skriftlige kan jeg også formulere mig på, så det er forståeligt.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Hverdag har jeg mulighed for at være aktiv hele dagen lang, dette gælder også for weekend's

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg vil bare sige, at for noget til siden var jeg meget dum overfor folk. Og siden det er jeg blevet meget mere moden.

 

 

Tak for i tog tid til at læse min ansøgning.

Vh. LotuA

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, JEG ER EN BJØRN wildcase.com skrev:

+REP

- flink fyr

- kan reglerne

 

ved ikke hvorfor der er en emoji🤣

Lige nu, Den Falske Daniel skrev:

+Rep.

 

- Tidligere staff på Zypress, en af de gode endda.

- Aktiv på serveren

- Har styr på reglerne

- Flink person

 

Held og lykke!

 

Tusind tak gutter😉

Link til kommentar
Del på andre sites

mødte dig på discord for et godt stykke tid siden hvor vi snakkede om at du bør ændre din attitude mm.

såfremt du har ændret den og din generelle væremåde, tror jeg godt du kunne være en god staff

du virker til at være ambitiøs omkring det

 

good luck

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, SimoN skrev:

mødte dig på discord for et godt stykke tid siden hvor vi snakkede om at du bør ændre din attitude mm.

såfremt du har ændret den og din generelle væremåde, tror jeg godt du kunne være en god staff

du virker til at være ambitiøs omkring det

 

good luck

 

Thx ma man

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Wittenberg skrev:

+REP!
Jeg kan ikke lide mange mennesker, Så du må jo være special!
-Mega flink fyr!-

-Kan reglerne-
-Moden-
-God til at lave weed;)-

Mange tak søde Wittenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, SimoN skrev:

mødte dig på discord for et godt stykke tid siden hvor vi snakkede om at du bør ændre din attitude mm.

såfremt du har ændret den og din generelle væremåde, tror jeg godt du kunne være en god staff

du virker til at være ambitiøs omkring det

 

good luck

 

Jeg mødte Lotus helt random ingame hvor han var helt cool, så helt klart en stor forandring med attitude. 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Jeg mødte dig en tilfældig nat, hvor at vi var nærmest de eneste tilbage på serveren, og der var en som gik og skød lidt efter os, så vi havde et godt sammenhold, og beskyttet os mod ham.

Derefter adde jeg dig på steam, og vi begyndte at tale lidt mere sammen, og jeg kunne mærke, at selvom du måske virker som en "ikke så god person ud fra din rating på forum", er du faktisk overraskende venlig og sjov når man møder dig ingame.

Og så kom du her den anden dag og spurgte om jeg vil være med i dit gang, og det blev jeg glad for, så tak for det.

Alt i alt virker du som en god person der har potentiale til at blive en god staff.

 

Held og Lykke. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

+REP

Jeg mødte dig en tilfældig nat, hvor at vi var nærmest de eneste tilbage på serveren, og der var en som gik og skød lidt efter os, så vi havde et godt sammenhold, og beskyttet os mod ham.

Derefter adde jeg dig på steam, og vi begyndte at tale lidt mere sammen, og jeg kunne mærke, at selvom du måske virker som en "ikke så god person ud fra din rating på forum", er du faktisk overraskende venlig og sjov når man møder dig ingame.

Og så kom du her den anden dag og spurgte om jeg vil være med i dit gang, og det blev jeg glad for, så tak for det.

Alt i alt virker du som en god person der har potentiale til at blive en god staff.

 

Held og Lykke. 🙂

Mange tak, for de pæne ord Sand.

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, Polle skrev:

Jeg har svært ved at bestemme mig fordi det længe siden jeg har haft en situation med dig. Så du får vel bare et Neutralt rep.

 

Hej @Polle.

 

Jeg kan nogenlunde huske vores situation, men som nævnt i andet, har jeg gjort nogen dumme ting overfor folk for noget tid siden. Men siden det er jeg blevet meget mere moden.

 

Så tak for at skrive Polle.

 

På 29/05/2020 den 7:26 PM , LotuA skrev:

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg vil bare sige, at for noget tid siden var jeg meget dum overfor folk. Og siden det er jeg blevet meget mere moden.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.