Hop til indhold
Stavox

[Afslået] rednaxela


Ebert

Recommended Posts

rednaxela

STEAM_0:1:41176525

alexander

14

ja, jeg har jeg har faktisk min egen server. Og jeg har også været staff på en anden server, så ja meget erfaring har jeg.

Jeg har også gjordt så at der blev gjordt rent i de spiller der ikke kunne finde ud af det.🙂 Og så skulle jeg lige forklare dem at det var forkert det de gjorde.

Jeg ved virkelig at jeg tog mit staff arbejde til mig, og jeg kunne hjælpe folk som havde problemer. Jeg har også meget tid til at være på end de fleste andre for det meste 

ret tit er jeg faktisk på.😏 Jeg tror bare jeg har den ævne til at arbejde sammen med folk og man kan altid komme og snakke med mig,🧐 vids man skal bruge hjælp og jeg er på når der er brug for det.

Ja det bruger jeg meget, når jeg fe.ks er staff på andre server det er nådet jeg bruger rigtig meget.

Ja det syndes jeg selv vids jeg selv skulle sige det, ja jeg snakker ret meget med folk og er god til at få nye bekend skaber,👋 ja min mic er det eneste jeg bruge mest og den er altid klar😀

fra cirka til jeg står op til 15.30 så går jeg lige en lille time og så kommer jeg ellers tilbage efter det og spiller resten af dagen/aften. Og om lørdagen kan jeg komme på 8.00 om morgen😴 så ja jeg har masser tid til at holde øje og alle dage.

Jeg har den direknose man kalder adhd men det er en af de svage, jeg arbejder vær dag, går med aviser og skal snart starte til paitball💥 mvh. red/alex

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg ikke staff på stavox ville være noget for dig. De gange hvor jeg har mødt dig ingame har du været flink nok de første 5 sekunder overfor folk, men du bliver for let irreteret og virker generelt umoden i din adfærd. 

 

Hvad kommer din ansøgning ved så ville det måske være en god idé at kigge lidt rundt og se hvordan vi andre har sat vores ansøgninger op( Fed skrift, Have spørgsmålene med, afstand mellem dine svar osv.)

 

Så et - Rep her fra

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.