Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Jenss


Jenss

Recommended Posts

Ingame navn: Jenss

 

SteamID: STEAM_0:1:88681354

 

IRL fornavn: Daniel

 

Alder: 20 (13. Januar 2000)

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ja har tidligere været staff i et par måneder, stoppede så da jeg mistede lidt interessen for gmod. Jeg var kun moderator, da jeg kun var staff i et par måneder, følte jeg gjorde en god forskel da jeg tog rigtig mange cases, og fik ikke nogen staffklager (som var mig der gjorde noget galt, men en spiller som havde misforstået nogle regler og lavede en klage).

 

Har også været staff på andre communities på en anden engelsk DarkRP server for nogle år siden hvor jeg var admin i et halvt års tid, men det engelske rp community var dog ikke noget for mig, så jeg prøvede Dansk rp hvor jeg fandt stavox, og kunne mærke at communitiet var mere noget for mig.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kender meget godt til reglerne efter som jeg har spillet herinde i lidt tid, er også god til at snakke med folk og opklare cases fra tidligere erfaring.

Undersøger også cases grundigt igennem, og hører begge sider af historien inden jeg tager min beslutning om straff osv.

Jeg er altid meget positiv og venlig (selvfølgelig kan man have sine dårlige dage, men det går selvfølgelig ikke ud over serveren 🙂)

Har dog kun ca 700 timer på serveren, men føler stadig jeg har godt kendskab til serveren selvom jeg ikke har spillet herinde ligeså meget som mange andre har 🙂 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Kan bidrage med erfaring, positiv energi og godt staffarbejde.

Er også god til at holde hovedet koldt under pressede sitatutioner hvor en spiller fx er meget agressiv i sin tone og sit sprog.

Jeg er også meget moden efter som jeg er 20 år (behøver man ikke være bare fordi man er 20) men syntes selv jeg er meget moden.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja fra tidligere staffarbejde her på serveren og andre servere.

Kender da commands som:

!freeze !ban !unfreeze !return !jail !jailtp !slay !bring !hp !kick !removeprop !cb

Med mindre der er kommet nye commands siden sidst kender jeg ikke dem, men står altid klar til at lære af staffs over mig🙂

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes selv jeg er meget god til at formulere mig skriftligt og mundtligt, bruger min mic stort set alt den tid jeg er inde på serveren for at kommunikere med alle de skønne mennesker på serveren.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg er lige pt. elev som Salgsassisten i en SuperBrugsen, som er 37 timer om ugen men mit skema ligger ret fast da jeg har en 2 ugers vagtplan. Hvilket vil sige jeg har weekendarbejde hver anden uge, men har så også lidt fridage og kortere dage i de uger.

 

Uge 1                                   

Mandag: 7-12

Tirsdag 7-16:15

Onsdag FRI

Torsdag 8-16:15

Fredag 7-16:15

Lørdag FRI

Søndag FRI

 

Uge 2                                   

Mandag 7-16:30

Tirsdag 7-16:15

Onsdag 8-16

Torsdag 7-12

Fredag FRI

Lørdag 7-16:30

Søndag 7-17

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Mit arbejde kommer i høj prioritet, vil rigtig gerne bruge al den tid jeg har tilovers fra arbejde på staffarbejde, og de dage jeg har tidligere fri eller fri hele dagen vil jeg være aktiv og tage cases osv. 

 

Hvis du nået hertil vil det sige du har læst min ansøgning igennem og det sætter jeg pris på 🙂

Tak for jeres tid

 

Med venlig hilsen

Jenss

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Polle skrev:

Du enlig meget nice, men dit sprogbrug kan godt gå mig på nerverne. Fordi i følge dig så er alt "cancer". Du skal have rettet lidt op på dit sprogbrug så tror jeg du har en chance.

Jaa kan godt forstå dig skal tænke over det til næste gang 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.