Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Aske02


Aske

Recommended Posts

Staff ansøgning - Aske02

Læs venligst det hele før i begynder at reppe osv. tak ❤️ 

 

Ingame navn: Aske02
SteamID: STEAM_0:0:217629637
IRL fornavn: Aske
Alder: Jeg er 16 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har lidt forskellige erfaringer herunder: Hypeerp, RandersRP, Arenex, Stavox.

  • Hypeerp
    • På hypeerp var vi et lille hold af moderator's. Vi var i alt cirka 6-7 på staff teamet. Os mods havde ansvaret for ingame moderation. Vi var ansat i perioden Januar 2019 til Februar 2019. Cirka i slutningen af Februar lukkede ejeren serveren og ghostede os alle sammen. Det var lidt en mærkelig oplevelse, da vi egentlg ikke fik en rigtig forklaring på noget af der skete.
  • RandersRP
    • Jeg startede som Dev. på RandersRP det var jeg i cirka 1-2 uger(Kan desværre ikke huske det præcise). Hvor efter jeg blev forfremmet til at være Vicemanager. Serveren lukkede så efter 2-3 uger senere(jeg husker det desværre ikke 100% længere) da ejeren lukkede den af personlige årsager. Serveren nåede cirka 6-8 spillere dagligt.
  • Arenex
    • Arenex var ejet af samme person som RandersRP og var lidt en nyere version af den server. Serveren var oppe i lidt tid og derefter lukkede han den igen med samme årsag som tidligere. Her blev jeg ansat som Vicemanager igen som jeg også var på RandersRP. Serveren nåede cirka 6-8 spillere dagligt.
  • Stavox
    • Jeg har også tidligere været staff på Stavox. Det var fed oplevelse at prøve det, og jeg var glad for den tid jeg havde på holdet.
    • Sidst jeg var staff blev jeg demoted(som jeg husker det) pga. en masse små fejl jeg lavede herunder: Mærkelige straffe, tage penge fra printere inden jeg fjernede dem fra folk og andet. 
    • Disse punkter har jeg selvfølgelig været opmærksom på og har rettet op på.

 

Fra disse servere hvor jeg har været tidligere har jeg lært: Hvordan man opføre sig som staff, Et billede af hvordan det foregår at være staff og hvordan man håndterer folk i cases.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er kvalificeret fordi:

  • Jeg er aktiv på serveren og discorden
  • Jeg har ca. 3080 timer i garrys mod hvor af at ca. 2650 er på Stavox serverne
  • Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer
  • Jeg kan holde en tone ordentlig over spillere i case
  • Jeg er meget moden

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med:

  • At jeg prioriterer staff arbejde over RP
  • Jeg er aktiv på serverne ofte også i de "skæve" tidsrum
  • Jeg hjælper gerne spillere uanset hvilket problem de har, lige meget om det handler om Staff-relateret, E2 eller RP
  • Jeg har tidligere viden om hvordan de forskellige commands og systemer virker

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har et stort kendskab til ULX, både til hvordan dele af scripted virker. Men også hvordan man bruger de forskellige commands.
Jeg har tidligere brugt det på de andre servere, hvor jeg har været staff, men også brugt det her på Stavox

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg synes selv jeg er god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt, men jeg foretrækker dog at bruge min mic.

Grunden til at jeg foretrækker at bruge mic over at bruge chatten er at når man snakker til andre spillere kan man høre hvordan de reagerer på man siger.

Og har nemmere ved at have en samtale/diskussion kørende med personen.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være online alle ugens dage lige undtaget af skole og arbejde.
Men også som nævnt tidligere har jeg også ofte mulighed for at være online på de "skæve" tidspunkter

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har været lidt troll/toxic mod nogle personer her på det seneste så hvis du føler jeg truffet af at det har været rettet mod jer så vil jeg gerne sige UNDSKYLD til jer.

Jeg har også bøjet reglerne ofte til min fordel og det vil selvfølgelig stoppe fra og med idag.

Eller hvis i har andre spørgsmål så skriv det gerne her, i pm på forum eller over discord til mig.

 

Tak fordi i læste det hele ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Scaled skrev:

Kan man høre lidt om hvorfor du blev demoted på de forskellige servere (inkluderet Stavox) og hvor store de var, inden de lukkede?

Så skulle det gerne være added 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Aske

+Rep

Aske du er en af det mest hjælpsomme personer jeg længe har mødt, du har et godt sprogforbrug.. dog skal du lige huske det når du bliver lidt sur! 😛 Angående de små grunde til demote ville jeg ikke tænke over! 

• pisse flink

• Tidligere staff

• Hjælper og er opmærksom på folk

• Rar tone

• Gutter mand!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Aske!

Jeg tænker bare, jeg hurtigt starter ud med at give dig et +rep. 🙃

Jeg har aldrig rigtigt haft nogle problemer med dig, og så vidt jeg har opfattet gennem min spille tid, virker du også flink og imødekommende.
Du er også tidligere staff, så jeg kan forstå du virker bekendt og/eller er indforstået med hvad det kræver at være staff på Stavox hvilket er super fint. 😁

Mange gange held og lykke med din ansøgning!
// Donkeh

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.