Hop til indhold
Stavox

[Afslået] SlewGirl


Zuggs

Recommended Posts

Slew's Staff Ansøgning

Ingame navn:

SlewGirl


SteamID: 

STEAM_0:0:167647393


IRL fornavn:

Emma


Alder:

Jeg er 23 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ja, jeg har været staff på en del servere gennem tiden, jeg kan ikke rigtig huske servernavnene da de er lukket ned.

men jeg kan huske jeg var staff hele perioden self indtil serveren lukket ned. Jeg var oppe i head of staff på alle servere

1 af dem med-ejer. Jeg gjorde faktisk en stor forskel, der var nogle som ingen respekt havde for piger/kvinder/damer

så jeg fik en del disrespekt men jeg overlevede da, jeg har som sagt haft en del straf tidligere på stavox men ellers har jeg

sørme klarede mig godt igennem de seneste år.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg syntes at jeg har klaret mig godt igennem mit staff liv, jeg har også som sagt været staff på en del servere 

som også giver mig en stor fordel, jeg startede ud på stavox som den første server noglesinde i gmod.

Jeg startede med at få en del straf da jeg ikke vidste hvad RP var, jeg fik så en ven til at hjælpe mig med at forstå DarkRP

og jeg har igennem mine år, lært en del i gmod som fx: DarkRP, StarwarsRP og en del Kodning.

Jeg syntes også jeg er ret god til at være staff ifølge mine beregninger har jeg aldrig været demoted på nogle servere.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med en del erfaring af commands tidligere fordi jeg har set for meget "Livet som Admin"

Jeg kan bidrage med at jeg er meget sød når det angår staff cases, RP er jeg også sød i for det meste.

Jeg kan også bidrage med min store aktivitet da jeg ikke har noget liv så kan sidde på 24/7 nærmest.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja har en del erfaring med ULX, jeg har også selv lavede ULX Kommandoer i min tidligere kodning erfaring og så har

jeg set for mange af de "Livet som Admin" videoer så har også set de fleste kommandoer herinde fra.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, det syntes jeg og jeg bruger min mic mere end mit tastatur så ja...

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 14:00 -  00:00

 

Tirsdag: 14:00 -  23:00

 

Onsdag: 14:00 -  23:00

 

Torsdag: 14:00 - 2:00

 

Fredag: 7:30 - 2:00

 

Lørdag: 10:05 - 2:00

 

Søndag: 10:05 - 23:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Nej.

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Hmm.. Du får et Neutralt Rep- fra mig Slewgirl 🤔

 

Det virker til at du har en smule erfaring med tidligere staff jobs på forskellige spille communitys her på Gmod. Dog er jeg lidt forvirret-

og håbede på du måske havde mulighed for at besvare et (par) spørgsmål.

 

Du nævner at du som sagt har været staff og det er også hel fint. Du nævner dog, at du har været staff på ''En del servere.'' Men ikke kan-

huske navnet på dem da de var lukket ned. Ikke for at udpege dig eller været bevidst flabet, men hvordan kan man ikke huske en server man har været med-ejer og/eller HoS på?

Det virker bare lidt sært for mig sorry. 😬

 

Jeg ved ikke om der er nogle faktorer som spiller ind her, men jeg har så vidt jeg husker ikke set dig ingame før. Jeg har normalt forbeholdt mig på Rockford når jeg nu engang spiller-

på Stavox. Derfor tager jeg lidt udgangspunkt i din ansøgning hvor du nævner din straffe-historik ikke er så god siden jeg ikke kender dig personligt eller på noget tidspunkt har haft

muligheden for at høre om dig / fra dig.

 

Du virker dog ikke som en dårlig person tværtimod. Men det bliver stadig som nævnt ovenstående et Neutralt Rep.

Held og lykke med din ansøgning! 🙂

 

// Donkeh

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Donkeh skrev:

 

Hmm.. Du får et Neutralt Rep- fra mig Slewgirl 🤔

 

Det virker til at du har en smule erfaring med tidligere staff jobs på forskellige spille communitys her på Gmod. Dog er jeg lidt forvirret-

og håbede på du måske havde mulighed for at besvare et (par) spørgsmål.

 

Du nævner at du som sagt har været staff og det er også hel fint. Du nævner dog, at du har været staff på ''En del servere.'' Men ikke kan-

huske navnet på dem da de var lukket ned. Ikke for at udpege dig eller været bevidst flabet, men hvordan kan man ikke huske en server man har været med-ejer og/eller HoS på?

Det virker bare lidt sært for mig sorry. 😬

 

Jeg ved ikke om der er nogle faktorer som spiller ind her, men jeg har så vidt jeg husker ikke set dig ingame før. Jeg har normalt forbeholdt mig på Rockford når jeg nu engang spiller-

på Stavox. Derfor tager jeg lidt udgangspunkt i din ansøgning hvor du nævner din straffe-historik ikke er så god siden jeg ikke kender dig personligt eller på noget tidspunkt har haft

muligheden for at høre om dig / fra dig.

 

Du virker dog ikke som en dårlig person tværtimod. Men det bliver stadig som nævnt ovenstående et Neutralt Rep.

Held og lykke med din ansøgning! 🙂

 

// Donkeh

 

 

Jeg kan ikke huske navnene, da det er rigtig lang tid siden og har haft meget på mit hoved, min 14 årige lillesøster døde for 1 måned siden, det er en af grundende til jeg ikke kan huske navnene på serverene.

 

🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

På 30/05/2020 den 4:19 PM , SlewGirl skrev:

Hvad mener du med det?

Inside stavox joke. Ikke tænk på det. Har ikke set dig ingame, nok også fordi jeg selv er skide inaktivt, men du virker enligt meget nice. Helg og lykke,

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.