Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Gerda


Gerda

Recommended Posts

Ingame navn: Gerda
SteamID: STEAM_0:1:101959938
IRL fornavn: Thomas
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Nej har desværre aldrig haft chancen for at være staff på nogen servere
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

  • Jeg er mere kvalificeret pga:
  • Er meget moden.
  • Kommunikation.
  • Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer.
  • Kunne ALDRIG finde på at give fordele til vennerne.
  • 3550+ Timer i Garry's mod og 3350 af dem er på Stavox har også 700 timer i FiveM.
  • Jeg er meget lærenem.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg har spillet på serveren i meget lang tid (3350 timer) derfor kan jeg reglerne rimelig godt. Jeg opføre mig for det meste pænt men nogen gange kan det godt løbe af med mig men det kan jo ske. Hvis jeg nu befinder mig i en presset situation kan jeg nemt og roligt få situationen vendt rundt til en nem og rolig situation. Jeg mener selv at jeg er moden nok til at tage ansvar for mine handlinger og ved også sagtens hvad folk forventer af mig.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej desværre men er meget lærenem

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:  Ja føler mig god til at formulere mig skriftligt og mundtligt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Går til håndbold om:

  • Tirsdag 16-19
  • Torsdag 16:30-19
    Jeg er på alle dage. I disse corona tider har jeg tidligt fri fra skole så der kommer jeg tidligere på

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke rigtigt går meget med hund men det tager kun én times tid. Går som sagt til håndbold 2 gange om ugen men det er først ved 16 tiden.
Tak for at have givet dig tid for at læse min ansøgning ❤️ 
// Gerda

Link til kommentar
Del på andre sites

Nåååå Gerda. Eftersom jeg har givet dig -reps på utallige staff ansøgninger gennem årene er det nok ret nemt for dig at gætte hvad du får nu.

Spoiler

+Rep ❤️ 

Det kan godt være at du før i tiden har været en kæmpe klaphat, men du har ændret dig afsindigt meget i den rigtige retning på det seneste, og jeg vil gerne se dig være staff.

Du er en flink gut

Kan dit RP

Snakker med de fleste spillere

Aktiv

Morsom

Erfaren og "gammel" spiller.

 

Det eneste jeg kan frygte en lille smule er "gangkrigen" mellem BigBalademagere og GameSensitiv, det skal du lade lægge så du ikke ender med at skabe splid ligesom mange andre...

 

Gerda, held og lykke min ven.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Guzern skrev:

+Rep ❤️ 

Det kan godt være at du før i tiden har været en kæmpe klaphat, men du har ændret dig afsindigt meget i den rigtige retning på det seneste, og jeg vil gerne se dig være staff.

Du er en flink gut

Kan dit RP

Snakker med de fleste spillere

Aktiv

Morsom

Erfaren og "gammel" spiller.

 

Det eneste jeg kan frygte en lille smule er "gangkrigen" mellem BigBalademagere og GameSensitiv, det skal du lade lægge så du ikke ender med at skabe splid ligesom mange andre...

 

Gerda, held og lykke min ven.

Ahahah, det havde jeg sku ikke forventet mange tak. Guzarne ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Gerda.

Du er nok en af de få, som stadig spiller på Stavox fra dengang, jeg ikke var staff.

Du er super flink og meget nede på jorden. Udover det er du fkn dårlig til at køre bil, så det skal du fikse. 

Men aktivitet har du vist, du er blevet afvist nogle gange, men holder stadig fast. Ja, også har du også bare helvedmasse timer.

Dog får du altså stadig en straf hist og pist, som trækker dig rigtig meget ned, men vi må se 😄

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep


Du er altid i godt humør, og spreder din glæde til andre. Jeg er sikker på, at du vil være en fair staff. Du har virkelig udviklet dig på det seneste tidspunkt, og er gået fra en troll til en vellidt spiller.

 

Fortsæt med det, og held og lykke til dig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kæmpe +rep smukke.

 

Du altid i super godt humør og er altid klar på at hjælpe folk. Ligesom Matti's besked er jeg helt sikker på at du vil en retfærdig staff. Du gik også fra at være en kæmpe troll til at være en "velopdraget" spiller.

 

Held og lykke smukke 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddag @Gerda! 👋

Du får et +rep fra mig denne gang. 😁

Jeg har haft snakket med dig et par gange, og du virker af hvad jeg har oplevet som en god, rolig og imødekommende person.
Inden jeg stoppede halvt, halvt på Stavox så jeg dig også meget online så det da positivt. 👍

Da jeg selv var staff i sin tid, så jeg dig heller ikke så vidt jeg husker dig i case på noget som helst tidspunkt.

Held og lykke med din ansøgning!
// Donkeh

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.