Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Whoopsudead


Whoopsudead

Recommended Posts

Ingame navn: Whoopsudead
SteamID: STEAM_0:1:73105032
IRL fornavn: Emil
Alder: 14 ( 15 om 2 måneder)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Har dog kun været Staff på en minecraft server men den er lukket for flere år siden, jeg var mod og holdte styr på spillerene

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg kan holde hoved koldt og sørge for at alle føler sig behandlet på samme måde altså så folk ikke tror at jeg holder med mit nuværende gang. Har ovenikøbet allerede god kendskab til de fleste spillere og staff 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg ser tit at folk skriver "tager staff (eller admins) cases" hviket jeg syntes er irriterende da staff prøver self. altid deres bedste og jeg ønsker at sætte en stopper eller generalt bare hjælpe imod det, jeg kan fx. hvis alle staff på serveren er i case og jeg er ved og være færdig pm den der har callet case og sige at jeg er der straks så personen ikke går og tænker at vi ikke er igang alt det vi nu kan

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har dog ikke kendskab til ULX men det kan da ikke være så svært (Ud fra det jeg har set virker det let nok) Men ellers er jeg lærer jeg hurtigt. Jeg kender self. chat kommadoerne som !goto, !gotocar osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:  Bruger altid min mikrofon og formulere altid mine sætninger så bedst som muligt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har i øjeblikket mulighed til og være på i hverdage fra 14:30/15:00 til 23:00/24:00 og i weekenderne Ca 13:00-ish til 01:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke umiddelbart men skriv gerne hvis der er et spørgsmål eller generalt noget i bare ved vide

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kim Karsten skrev:

Neutral Reputation

 

-Mangler lidt fyld

-Godt kendskab til reglerne

-Sød som person

-Kender dog ikke forskel mellem Spørgsmål & Svar

Mit råd er Spørgsmål: Svar

 

 

Tak for din feedback ændre lige formateringen

Link til kommentar
Del på andre sites

Du enlig meget nice at snakke med osv. Tror dog ikke du er 100% klar til staff arbejdet endnu. Din attitude kan gå fra 0-100 på 1 sekund samt dit sprog. Dette er ikke ondt ment, men bare konstruktivt kritik.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Polle skrev:

Du enlig meget nice at snakke med osv. Tror dog ikke du er 100% klar til staff arbejdet endnu. Din attitude kan gå fra 0-100 på 1 sekund samt dit sprog. Dette er ikke ondt ment, men bare konstruktivt kritik.

Altså kan forstår sproget ja men det er All in good fun og kan skam styre mit temperament fint dog vælger jeg tit og flippe for sjov kan godt forstå det du siger og er taknemmelig for dit feedback og ønsker en forsat god dag til dig 

Lige nu, Whoopsudead skrev:

Altså kan forstår sproget ja men det er All in good fun og kan skam styre mit temperament fint dog vælger jeg tit og flippe for sjov kan godt forstå det du siger og er taknemmelig for dit feedback og ønsker en forsat god dag til dig 

Skrevet fra mobil

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.