Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Gunner Jensen


zeber

Recommended Posts

Ingame navn:

Gunner Jensen

SteamID: 

STEAM_0:1:147504743

IRL fornavn:

Bertel

Alder: 

14 - (04/08/05)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Ja, men jeg har dog ikke haft chancen for at have en administrativ rolle på en Garry’s mod server endnu. Min administrative rolle har været i Minecraft, hvor jeg engang for nogle år siden var staff på en Minecraft server. Min rolle var at hjælpe andre og generelt holde styr på andre spillere. Jeg lærte på daværende tidspunkt, at man skal bevare roen i pressede situationer og holde den pæne tone.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

  Herunder står der nogle stikord, som vil svare på spørgsmålet oven over.

 

  • Jeg er en meget aktiv spiller.

  • Jeg har næsten 1.700 timer i Garry’s Mod, så jeg har en god erfaring inden for spillet, og ikke mindst på serveren da jeg har omkring 1.500 timer på Stavox.

  • Jeg har et rigtig godt indblik i reglerne.

  • I pressede situationer kan jeg holde hovedet koldt, og sørge for at sitiuationen bliver håndteret korrekt.

  • Det er vigtigt at folk bliver behandlet ens, og jeg vil derfor ikke give fordele til venner eller gang medlemmer. Så jeg er klar på at straffe venner, hvis de bryder reglerne selvfølgelig.

  • Jeg er meget glad for at hjælpe folk, og vil derfor nyde at være staff.

  • Jeg er en positiv person, og vil altid holde den gode tone.

  • Jeg vil prioritere staff arbejde, frem for RP. 

  • Jeg vil altid være seriøs i cases, og få det bedste ud af casen.

  • Jeg synes cases er spændende, og vil derfor elske at tage cases.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

  • Min aktivitet er god, idet jeg er online når jeg kan og har chancen for det. 

  • Når en person bryder en regel, vil jeg være sikker på han forstår hvad han har gjort galt, inden jeg giver ham en passende straf.

  • Jeg vil være aktiv på begge servere.

  • Hvis der er travlt på den server jeg ikke spiller på, er jeg villig til at joine den.

  • Jeg vil have at folk der spiller på serveren, får den bedst mulige oplevelse, og jeg vil derfor være høflig og snakke pænt til andre spillere, både i cases men også i RP’en.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har spillet en del sandbox med nogle venner hvor vi havde ULX add on. Så kender de basale commands. Jeg er en meget lærenem person og er klar til at lære flere af de forskellige commands. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg synes jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt. Jeg bruger min mikrofon hele tiden og elsker at kommunikere med folk. Så jeg prioriterer at tale med folk fremfor at skrive.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mine forældre er skilt, og jeg har lige pt. kun én computer, og den står hjemme ved min mor. Jeg skifter fra hjem til hjem hver tirsdag. Herunder er et skema, over hvornår jeg har mulighed for at spille, både ved min mor og ved min far.

 

Ved min mor:

Mandag: 14:30 - 22:00

Tirsdag: 15:30 - 22:00

Onsdag: 13:30 - 22:00

Torsdag: 14:30 - 22:00

Fredag: 14:30 - Ud på natten

Lørdag: 12:00 - Ud på natten

Søndag: 12:00 - 22:00

 

Ved min far:

Mandag: 14:30 - 17:00

Tirsdag: 15:30 - 17:00

Onsdag: 13:30 - 17:00

Torsdag: 14:30 - 17:00

Fredag: 14:30 - 17:00

Resten af ugen har jeg ikke mulighed for at være aktiv, ingame. Men jeg har mulighed for at være aktiv på Discord og på forum.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Nej ikke rigtig, men stil endelig bare spørgsmål, hvis der er noget du er i tvivl om.
 

 

Tak fordi du ville bruge din tid på at læse min staff ansøgning 😄

 

// Gunner Jensen

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, VaffelVictor skrev:

+REP
- Flink fyr
- En man kan stole på
- Meget seriøs
- Er allerede gode venner med en del staff's 
- Man kan se du har lagt tid i din ansøgning 

Held og lykke 🙂 ❤️

Tak for de dejlige ord ! 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

Ja, Gunner, hvor skal vi starte? Du er en mega flink og imødekommende person, der altid hjælper folk med deres problemer. Du kan regelsættet, og du følger det til punkt og prikke. Der er ikke så meget andet at sige, end jeg ser dig som en staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Beetle skrev:

+Rep

Ja, Gunner, hvor skal vi starte? Du er en mega flink og imødekommende person, der altid hjælper folk med deres problemer. Du kan regelsættet, og du følger det til punkt og prikke. Der er ikke så meget andet at sige, end jeg ser dig som en staff.

Taaaak Beetle 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.