Hop til indhold
Stavox

[Afslået] KERMITT


Munke

Recommended Posts

 

 

 

 

ING Navn: KERMITT


SteamID: STEAM_0:0:458935243

IRL fornavn: Mathias

Alder: 13 snart 14    Men vil gerne bevise at yngre godt kan udrette orden og god RP som ADMIN på Stavox
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har dog ikke erfaring på GMOD men har været STAFF på Five M et par gange. Jeg har været ADMIN på en Minecraft server med RP hvor handlingen var omkring de tyske lejre. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er en anderledes og god spiller. Jeg har styr på reglerne siden jeg læser dem vær 2. uge.
Jeg er online alle dage hvis jeg ikke skal noget. Jeg er god til at rette på folk altså deres RP så serveren får det bedste RP, og godt inhold, og glade spillere.

I skal også vælge mig for at få en ADMIN der har styr på det, og en der har gode holdninger. Men også for at give retfærdige cases så begge part føler sig tilpas og kommer glad videre i RP.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: God RP,  en tryg ADMIN, som sagt en retfærdig ADMIN. En glad spiller og ADMIN som man altid kan snakke med.

En sjov og grineren person. Jeg kan også bidrage med en bedre udgave af Stavox som alle er velkommen på hvis man kan opføre sig ordenligt og tale pænt

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej men jeg er meget lærlig og kan sagtens se livet som ADMIN og lære det på den måde.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger altid min Mic som er god. Jeg er god til at formulere mig og udtrykke mig så alle kan forstå det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: alle dage med mindre jeg skal noget FX fødselsdag eller noget men fra morgen til eftermiddag og så om aften igen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej det har jeg ikke men håber at jeg kommer ind så i kan se vad jeg dur til og hvad jeg kan 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne være rart at se noget mere fyld og opstilling på din ansøgning, den er meget rodet og jeg har svært ved at finde hoved og hale i det hele. Brug noget tid til at smide noget mere tekst på, og derefter opstille det som nogle af de andre ansøgere. Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.