Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Tue Chainz


Rot

Recommended Posts

Ingame navn: Tue Chainz.


SteamID: STEAM_0:1:478698429


IRL fornavn: Jacob


Alder: 13 snart 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har været staff på Roblox HotelRP, Fivem (GTA 5 framework rp spil ), Gmod hogwartsRP, Minecraft Server jeg har været Mod på HogwartsRP og på Minecraft på Roblox var jeg hjælper på Fivem har jeg været Ejer og Supporter og Admin på Forskellige Server

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil gerne være staff fordi at jeg elsker at spille stavox og jeg er online alle dage jeg sidder. Jeg synes at burde være staff fordi at jeg kender lidt  til ULX og jeres Spectate system. Jeg er ret moden jeg kan godt klare lange cases og jeg kan godt koncentrere mig og jeg kan godt klare alt stille og roligt 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Flere staffs online, mindre cases, Bedre RP, Mindre FailRP, 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har kendskab til ULX en smule jeg ved hvordan man kan se Scenes og Job Ban og cb og en smule mere ved jeg omkring ULX. Jeg ved dog ikke helt så meget omrkring jeres ULX om i har fået nyt eller om i stadig har det fra 2019 af.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger min Mic hele tiden på stavox jeg skriver ikke til folk i chatten kun hvis der er nogen i OOC der har et spørgsmål. Jeg er bedst til at formulerer med Mundlig men jeg kan også gøre det lige så godt med Skriftlig men jeg fortrækker dog mig selv til mundlig da jeg er bedst til mundlig

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg er på alle dage jeg har mulig hed vær dag Kl 15.00 til 23.00 om aften og i Weekenden er jeg på 00.00 til når jeg ikke følere for at jeg ikke skal spille mere da jeg stadig skal have søvn og gå med min hund f.eks

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ;D

M.V.H Tue Chainz

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Tue Chainz skrev:

-REP

 

-er ikke moden nok

-kort ansøgning

-har et dårligt sprog (Du kender mig jo ik)

 

jo jeg har mødt dig et par gange (jeg har skiftet navn så måske husker du det ikke), men de gange jeg har været i dit fællesskab, har du ofte haft en barnlig/dårlig/umoden tone til andre. Og faktummet at du ikke erkender disse fejl, er måske også en grund til at du måske ikke er egnet til at være staff.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

kæmpe stort:

-REP
- Kort ansøgning (viser du ikke lægger tid i din ansøgning )
- Dårlig til rp, de få situationer jeg har haft med dig er ikke skrald, De er skraldespanden
- Rigtig dårligt sprogbrug
- kan virkelig ikke se dig som staff 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er legit en af de største trolls jeg har mødt, og faktisk bare en fucking nederen person. 

Du, sammen med Big Brain formåede at ødelægge RP events opbygget af spillere for en fed oplevelse, fordi ikke havde andet at lave.
Dagen du bliver ansat som staff, er den her server seriøst fortabt.. Jeg kunne sige på det en så meget grimmere måde, men dette er den pæneste måde at skrive det på

 

Good fucking luck ven

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.