Hop til indhold
Stavox

[Afslået] BjørneFar


Recommended Posts

Ingame navn: BjørneFar

 

SteamID: STEAM_0:0:156508933

 

IRL fornavn: Oliver 

 

Alder: 14 år snart 15

  ---------------------------------------------------------

 Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?:

 

Ja jeg har nogle erfaringer med administrative jobs. Nogle på FiveM // stor community  

 

NightLifeRP 

Jeg har været staff inde på NightLifeRP [FiveM server] jeg blev staff i januar og har været det i 4-5 måneder næsten og jeg var helt oppe i ledelsen og jeg lært meget der med hvordan man håndtere en case fx "Hey velkommen til NightLife's support hvad kan jeg hjælpe med 

 

Jeg blev vdm'et 

 

jeg spørg ind til om han har video og hvor var det og så tp'er jeg til personen som har kørt personen ned og spørg om hvorfor, og hvis der var et godt RP grundlag til at han kørt ham ned så lader jeg ham ligge hvis ikke så får personen som kørt victimet ned en advarels" 

 

jeg ved bare hvordan man skal gøre sit shit jeg plejer at holde hovedet koldt hvis der er som er sure og vil bare ikke noget ud af casen så siger jeg stille og roligt til personen at han lige skal tage en dyb indånding og tæl til 10 det virker altid 

 --------------------------------------------------------- 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

I skal vælge mig fordi at jeg er en fast spiller, som har spillet på Stavox siden 2018. Jeg bruger næsten alt min fritid på at sidde og spille på Stavox, hvilket også giver et godt valg for at vælge en aktiv staff. Alle spillere bryder til tider regler, og det kan jeg heller ikke gå helt fri for. I øjeblikket øver jeg mig rigtigt meget med ikke at bryde nogle af serverens regler, som går rigtigt godt. Dog kan jeg nogle gange komme til at lave en fejl. I forhold til mange andre spillere har jeg 400 timer på Stavox, så jeg kender serveren ud og ind. Trofast spiller som altid vil gøre hvad han bliver bedt om. Jeg er lidt ung i alderen af 14 år,"er snart 15" men håber at folk vil acceptere det. Ifølge mig selv er jeg moden i forskel til min alder. Jeg vil sige at jeg er kommet til det punkt, hvor jeg tænker jeg er klar til at tage en større magt end normale spillere. Jeg elsker at hjælpe folk, og derfor har jeg også stor interesse i at hjælpe folk med deres RP.

 

Jeg vil prøve at beskrive hvordan jeg vil tage en case:

 

John er blevet skudt af Emil hvorefter John kalder admin for RDM. Jeg kommer hen til John og spørger hvad det skete. John svare så "Jamen, Emil kom bare løbende over til mig, og skød mig fordi jeg var åbenbart rigtig dum!". Jeg teleportere så hen til Emil, og spørger hvad hans side af historien er. Emil siger så "Han truede mig i pistol butikken med at dræbe mig. Jeg købte så et våben og skød ham.". Jeg teleportere så tilbage til John, og forklare ham at Emil altså ikke har gjort noget forkert, og derefter afslutter casen.

 

 

Ole blev kørt ned på fortovet af Benny. Ole kalder admin for CDM, hvor jeg kommer hen, og spørger hvor han stod. Ole svare han stod på fortovet, og jeg ser hans scene da han døde. Benny er gået ud af serveren, og derfor kan jeg ikke teleportere til Benny, og fortælle han får carban. Jeg bringer Ole, og returnere hans ting. Jeg så finder Bennys SteamID i logs, og skriver '!carban' hvor jeg indsætter hans SteamID, og giver ham 15 minutters carban for med grunden: "CDM på fortovet".

 

 --------------------------------------------------------- 

 

 Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har ikke det helt store erfaring inden for ULX, men jeg kan de fleste kommandoer. Dog kender jeg udmærke godt ULX, men lidt mere erfaring skader skam ikke.

Men jeg er begyndt at lære lidt imens så hvis jeg bliver godkendt så jeg ikke står og skal læres men jeg bare kan med det samme 

!goto [Navn] tp'er til en

!bring [Navn] Får en person over 

!cb [Navn] Giver carban

!xban banner en med steamid // som jeg forstod da jeg prøvet nogle ting

!ban [Navn] [Tid] [Grund] banner en person

!kick [Navn] Kicker en person 

!jail [Navn] [Tid] jailer en

!jailtp [Navn] [Tid] tp'er en til jail

!visram [Navn] Viser en bil hvor man kan se en person har kørt en ned  

 

 

  ---------------------------------------------------------

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg synes jeg er god til at formulere mig, både skriftligt men også mundtligt. Hvis en person ikke har lyd, kan jeg sagtens skrive, da jeg skriver hurtigt og præcist. Dog foretrækker jeg at bruge min mikrofon, og vil selvfølgelig altid gøre i en case, da jeg ikke tror på, at man kan have en ordenlig samtale ved at skrive til hinanden. Desuden går det utrolig meget hurtigere, og man kan bedre vurdere om personen lyver eller ej. Jeg vil altid holde en ordenlig tone i cases, da det jo alligevel ikke nytter noget at begynde at hidse sig op

 

  --------------------------------------------------------- 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag kl. 15:00 til 22:00 

Tirsdag kl. 20:00 til 22:00 Da jeg skal til Speedway Træning

Onsdag kl. 15:00 til 22:00 

Torsdag kl. 20:00 til 22:00 Da jeg skal til Speedway Træning

Fredag kl. 15:00 til 01:00 

 

I weekenden kan jeg fra jeg står op til klokken midnat 

 

 --------------------------------------------------------- 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Som mange nok ved har jeg været lidt af en bandit. Med tre fulde sidder af lort man har lavet, er det ekstra svært at komme ind i staff-teamet. Hvis man ser på de nye regler jeg har brudt er det cirka hvert anden uge jeg kommer til at bryde en regel. Dette bliver dog kun forbedret hver eneste gang jeg bryder en regel.

 

Og jeg ved godt jeg har fået perm engang men man siger det er datid og man har ændret sig MEGET

og ved godt min straf historik ikke er den pæneste

 

 Men somsagt jeg vil ikke have staff ranget bare for at flash uhhh jeg har staff jeg er mere vær end normale spiller er sårn tænker jeg ikke når jeg er staff jeg tænker mere på at hjælpe folk 120% ud, Vil kun være staff til at hjælpe folk 

 

Ellers vil jeg bare sige tusind tak for i læste min ansøgning, og håber i staff vil overveje mig

 --------------------------------------------------------- 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Oliver!

 

Du får et Neutralt Rep fra mig! 🙂

 

Din ansøgning ser en smule rodet ud, og jeg kan forstå på de andre kommenterende her på din ansøgning allerede har udpeget det men jeg note-

-re det lige alligevel 🙂

 

Du nævner du er 14 men det som sådan ikke noget problem for mig, så længe du ved hvordan du opføre dig og kan kontrollere dig selv (Altså er moden)  👍

 

Jeg har heller ikke set dig ingame før så vidt jeg husker. Du nævner du har spillet siden 2018 nemlig og- spiller derinde næsten hver dag men det trækker desværre-

lidt ned på kontoen fra min side af da jeg ikke rigtigt har nogle relationer til dig eller generelt har en idé om hvem du er. Du virker flink og erfarn men som nævnt ovenstående bliver det-

- et neutralt REP denne gang.

 

Held og lykke med din ansøgning!

 

// Donkeh

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Donkeh skrev:

Hej Oliver!

 

Du får et Neutralt Rep fra mig! 🙂

 

Din ansøgning ser en smule rodet ud, og jeg kan forstå på de andre kommenterende her på din ansøgning allerede har udpeget det men jeg note-

-re det lige alligevel 🙂

 

Du nævner du er 14 men det som sådan ikke noget problem for mig, så længe du ved hvordan du opføre dig og kan kontrollere dig selv (Altså er moden)  👍

 

Jeg har heller ikke set dig ingame før så vidt jeg husker. Du nævner du har spillet siden 2018 nemlig og- spiller derinde næsten hver dag men det trækker desværre-

lidt ned på kontoen fra min side af da jeg ikke rigtigt har nogle relationer til dig eller generelt har en idé om hvem du er. Du virker flink og erfarn men som nævnt ovenstående bliver det-

- et neutralt REP denne gang.

 

Held og lykke med din ansøgning!

 

// Donkeh

Tak for med omkring din sidste 3 linjer jeg startede med at spille inde på Stavox første gang 2018 og så gik jeg lidt død men jeg kom tilbage i 2019 men havde noget staff arbejde på en FiveM server så lagde stavox lidt til siden men Bjørnen er tilbage 

men tak 

Link til kommentar
Del på andre sites

Stop med de streger, ligner pis. Bare tryk ENTER efter hvert spørgsmål. Den måde du "skifter?" mellem fed og ikke fed skrift pisser mig VIRKELIGT af.

 

Gør noget mere ud af din ansøgning og så har du måske en chance.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Polle skrev:

Stop med de streger, ligner pis. Bare tryk ENTER efter hvert spørgsmål. Den måde du "skifter?" mellem fed og ikke fed skrift pisser mig VIRKELIGT af.

 

Gør noget mere ud af din ansøgning og så har du måske en chance.

Men der synes jeg de ser fine ud men retter lige på noget af det når jeg kommer hjem

 

Men tak for beskeden

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/05/2020 den 11:13 AM , JEG ER EN BJØRN wildcase.com skrev:

John er blevet skudt af Emil hvorefter John kalder admin for RDM. Jeg kommer hen til John og spørger hvad det skete. John svare så "Jamen, Emil kom bare løbende over til mig, og skød mig fordi jeg var åbenbart rigtig dum!". Jeg teleportere så hen til Emil, og spørger hvad hans side af historien er. Emil siger så "Han truede mig i pistol butikken med at dræbe mig. Jeg købte så et våben og skød ham.". Jeg teleportere så tilbage til John, og forklare ham at Emil altså ikke har gjort noget forkert, og derefter afslutter casen.

 

 

 

 

 

 

Fra DoktorDims ansøgnings  

 

"John er blevet skudt af Emil hvorefter John kalder admin for RDM. Jeg kommer hen til John og spørger hvad det skete. John svare så "Jamen, Emil kom bare løbende over til mig, og skød mig fordi jeg var åbenbart rigtig dum!". Jeg teleportere så hen til Emil, og spørger hvad hans side af historien er. Emil siger så "Han truede mig i pistolbutikken med at dræbe mig. Jeg købte så et våben og skød ham.". Jeg teleportere så tilbage til John, og forklare ham at Emil altså ikke har gjort noget forkert, og derefter afslutter casen."

 

 

Hvorfor kopierer du ansøgninger? Størstedelen af det du har skrevet kommer derfra..

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.