Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Banan Ron ron


Banana

Recommended Posts

Ingame navn: Banan Ron Ron
SteamID: STEAM_0:0:189044768

IRL fornavn:  Emil

Alder: 14

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Ja jeg har erfaring, jeg har været staff på 3 andre servers

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg fik manager på den ene, den anden var jeg bare admin og den 3. blev jeg prøve Hos/head of staff. den med manager var på flynns hvor jeg og en anden prøvede at rede serveren fordi staffs abusede, rdmede, cdmede ovs (jeg blev demotet af den Ejeren da han failrped og abusesde og fortalte ham han IKKE skulle gøre det hvorefter jeg kickede ham fordi han fortsatte). den 2. tog jeg cases og klarede mig fint indtil jeg ikke gad mere fordi jeg gik død i det,  den 3. tog jeg så mange cases og klarede mig så godt jeg stod ca lige med en af ejerne på så lidt tid at jeg vil mene jeg klasifisere mig som staff på Stavox 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?  Fordi jeg er meget aktiv på stavox, jeg vil gerne hjælpe andre spillere så meget som jeg overhoved kan, jeg har nok mere erfaring end de fleste andre har, jeg kender en hel del af jeres commands jeg syndens man skal kunne for at blive staff for ellers ville det tage mere tid for ham/hinde at kunne tag cases og hjælpe andre spiller og staffs  jeg vil ikke give venner eller andre fordele fordi jeg kan/kunne lide dem, jeg ville heller ik være mere striks overfor dem, jeg vil kun give straffe der passer til hvad de har gjort

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  jeg føler jeg er mere kvalifiseret fordi jeg er meget aktiv på stavox,  jeg har erfaring som staff og klarede mig meget godt Jeg kender de fleste af jeres commands Pga der er vidioer af nogle få som er staff på youtube og selv har været staff så jeg ved hvad de forskellige commands gør 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg vil være meget god til at lave rp og tage cases, jeg vil være klar jeg at hjælpe andre staffs hvis jeg kan høre på dem at de har lidt stress, lagger for meget eller på anden måde bliver sur,  jeg vil være andre steder så det vil være nemmere at vide hvis folk lyver hvis nu man har set noget fx en person siger "jeg skyder dig hvis du ikke går væk" hvor efter ham/hende der bliver truet skyder truselen kunne det jo være jeg høre det hvis nu trusel caller på rdm hvilket vil være meget bedre hvis nu staffs tror på hinanden og optager så kan vi få folk der bare troller eller lyver over for os væk hurtigere og nemmer

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja, jeg kender jeres commands som jeg skrev før og har selv brugt nogle der minder om da jeg var staff på andere servers og jeg har set livet som admin på jeres server 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg føler selv jeg er meget god til at formulere mig mundligt og skrftligt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg har mulighed for at være på

mandag kl. 15:15 til 22:00 kommer an på skole  

Tirsdag kl. 14:30 til 22:00 kommer an på skole  

onsdag kl. 15:15 til 22:00 kommer an på skole  

torsdag kl. 14:30 til 22:00 kommer an på skole  

fredag kl. 14:30 til 23:00 

og i weekenden fra kl. 08:00 til 23:00 (kommer an på hvornår jeg står op)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg fik engang et failban hvis i kikker på min straf historik, jeg fik unban lige efter, hvis der ellers er noget så skriv til mig over discord eller pm mig ingame

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Krelle420 skrev:

+rep

 

* Rettig flink

* Rettig god mand

* Rettig aktiv

* Kan sit shit rettig meget

* Bare egnet Rettig meget til staff

//Rettig meget held og lykke.

Jo tak du, er dog ik en mand :D:D:D 
Hav det godt Krelle 😄❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, SlewGirl skrev:

+REP

 

- God ansøgning (dog lidt rodet)

- Har set dig ingame før og aldrig været i case med din som spiller.

- Jeg kunne godt se dig som staff!

Tak du, jeg glæder mig ogs til at se dig mere ingame 😄

 

4 timer siden, F1axo skrev:

+REP

 

- God til RP

- Flink

- Sjov

- Kan godt se dig som staff

 

- Mvh. Flaxo

Tak f1axo jeg elsker dig som min bror 😄❤️❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.