Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Bare slet emnet :)


Polle

Recommended Posts

Du legit bare kopieret din gamle ansøgning det eneste du skrevet er.

"Moderator - (Stavox (Gmod) - Jeg har som sagt været staff på Stavox før, tiden jeg var staff på Stavox var utroligt spændende og lærerigt og derfor vil jeg gerne have chancen igen. Jeg brændte hurtigt ud psykisk med alt det der skete i mit hjem på daværende tidspunkt og at jeg simpelthen tog for mange cases. Jeg begyndte at gå hurtigt død i det, noget som jeg så har lært at jeg ikke skal gøre igen. (Altså bare gå fuld ud på cases) Sammenholdet der var i staff teamet savner jeg utroligt meget. Men som også skrevet ved de andre punkter var jeg af og til den eneste inde så jeg blev nød til at køre fuld på cases, hvilket også er nødvendigt."

 

Prøv at skrive en ny istedet for du har kopieret den gamle som alligevel også blev afslået!

Nå men held og lykke med ansøgning;)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, ZeTaZ skrev:

Du legit bare kopieret din gamle ansøgning det eneste du skrevet er.

"Moderator - (Stavox (Gmod) - Jeg har som sagt været staff på Stavox før, tiden jeg var staff på Stavox var utroligt spændende og lærerigt og derfor vil jeg gerne have chancen igen. Jeg brændte hurtigt ud psykisk med alt det der skete i mit hjem på daværende tidspunkt og at jeg simpelthen tog for mange cases. Jeg begyndte at gå hurtigt død i det, noget som jeg så har lært at jeg ikke skal gøre igen. (Altså bare gå fuld ud på cases) Sammenholdet der var i staff teamet savner jeg utroligt meget. Men som også skrevet ved de andre punkter var jeg af og til den eneste inde så jeg blev nød til at køre fuld på cases, hvilket også er nødvendigt."

 

Prøv at skrive en ny istedet for du har kopieret den gamle som alligevel også blev afslået!

Nå men held og lykke med ansøgning;)

Tak, har ikke kopieret det hele, har ændret nogle steder i ansøgningen sådan at den passede mere til hvordan jeg er i dag ift. hvordan jeg var for et år siden. Men skal nok skrive en ny en hvis det ændre på chancen, tror dog ikke 🤷‍♂️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.