Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Flaxo


F1axo

Recommended Posts

Velkommen til min ansøgning

Håber i nyder at læse den

 

Ingame navn: 

Jeg hedder Flaxo ingame.


SteamID:

Mit steamid er: STEAM_0:0:122961398

 
IRL fornavn:

Lennart
 

Alder: 

Jeg er 14 år, født d. 26/06/2005. Så jeg bliver snart 15 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har været staff på nogle andre Garry's Mod servere, hvor jeg harr været Head-Admin, Admin og Moderator. Så jeg har erfaring som staff på andre servere.

 

Hvilke garry's mod servere jeg har været staff på:

Zekrone: 

På Zekrone var jeg Moderator, og forfremmet til Admin cirka 2 uger efter jeg blev ansat. Grunden til jeg blev forfremmet, var at jeg tog masser af cases og hjalp en masse spillere. Der var mange som synes at min hjælp var brugbart, at de fik den hjælp de skulle bruge. Når jeg tog nogle cases, var det tit CDM, RDM, RDA og FailRP. Hvis nogle var flabet, og ikke respekteret mig som staff. Skulle jeg selvfølgelig håndtere cases stille og roligt. Hvilket jeg også gjorde, jeg fik masser af søde kommentar både fra spillerene og de andre staffs. At jeg hjalp serveren en del, og de var glad for at have mig som staff inde på Zekrone. Efter noget tid, blev jeg Head-Admin. Hvilket var rimelig stort, eftersom jeg ikke havde regnet med det. Det var ikke mit rank som betød så meget, det var mere den hjælp jeg kunne give til spillerne. At jeg fik chancen for at hjælpe en masse med serveren.

 

ZongoGaming: 

På ZongoGaming var jeg Moderator, og jeg gjorde de normale ting som staff. Jeg hjalp nogle spillere, og gjorde det som jeg skulle. Jeg fik endnu en chance for at hjælpe nogle flere personer, hvilket jeg elsker at gøre. Jeg elsker at hjælpe der hvor jeg kan, og selv hvis jeg ikke er staff. Vil jeg hjælpe så godt jeg kan. Hvis nu jeg var i en case, hvor det bare var påstand mod påstand ville jeg ikke holde med nogle af dem. Jeg ville nok spørger om en af dem har video bevis, hvis ingen af dem havde det. Slutter jeg bare casen. Det er det jeg gøre når der er påstand mod påstand, og jeg ikke kan se hvad der er sket.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg vil gerne være en del af Stavox staff-team, fordi jeg vil hjælpe så godt jeg kan. Jeg vil kunne hjælpe mere end jeg gøre nu, jeg hjælper tit folk inde på Stavox. Jeg hjælper der hvor jeg kan. F.eks. nye spiller skal have en god oplevelse fra starten, nogle af dem hjælper jeg også tit hvilket jeg nyder at jeg kan hjælpe. Jeg tager tingene stille og roligt, jeg går ikke i panik hvis der sker noget. Det er også en af grundene, til at jeg vil være staff inde på Stavox. For at hjælpe.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg kan ikke vide om jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, men jeg er vel lige så god som andre. Jeg har masser af erfaring som staff inde på andre servere,  Jeg kan finde ud af de forskellige ULX Commands, og kan alle regler. For det er vigtigt at følge de regler, de gøre ens RP federe og det er sjovere at spille hvis folk overholde disse regler.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Jeg tror jeg kunne tage masser af cases, tror jeg har mulighed for at hjælpe serveren godt. Men mange staffs er gode til at tage cases hurtigt, jeg vil ikke mene jeg er hurtigere end dem. Men derfor vil jeg stadig gøre mit bedste som staff. Jeg tror jeg kan bidrage med at hjælpe spiller uden det er i en case, men nok også hvis de bare spørger mig. Eller jeg kan se de har brug for hjælp, så hjælper jeg gerne. Jeg har altid tid, til at hjælpe. Men der er ik så meget Stavox mangler. De har gode staffs, serveren er generalt bare god.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Jeg kender til alle ULX Commands, for jeg har jo været staff på andre servere. Hvor de også har brugt ULX. Jeg kender ULX ud og ind, og kan alle commands i hovedet.

 

Her er der nogle commands jeg kan 🙂 

Jeg har også nogle binds fra andre servere af, med ULX Commands.

  •  !goto (navn) - Tp'er til en.
  • !bring (navn) Får en person hen til mig.
  • !cb (navn) Giver carban til en så han ikke kan kører bil.
  • !xban (navn) Banner en med steamid, hvis han er leavede.
  • !ban (navn) (tid) (grund) Banner en.
  • !kick (navn) Kicker en uden han bliver banned.
  • !jail (navn) (tid) Jailer en person.
  • !jailtp (navn) (tid) Tp'er en og jailer ham.
  • !visram (navn) Viser en bil som er rød hvor man kan se han f.eks. har kørt en person ned.
  • !muted (navn) (tid) Muter en person.
  • !unmuted (navn) Unmuter en person.
  • !visdeath (navn) Viser hvor spilleren sidst døde.
  • !spectate (navn) Spectater en person.
  • !hp (navn) (hp) Giver liv tilbage.
  • !armor (navn) (armor) Giver armor tilbage.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg vil selv sige at jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt. Jeg tænker hvis en person kalder admin, og det er noget jeg kan svare på uden at tp ved at skrive #navn (besked) ville det nok være nemmere end at tp. Nogle staffs siger ihvetfald at det er nemmere. Det tror jeg også det er i længden. Men ellers tp'er jeg personen som har kaldt på staff. Hvis det ikke er noget jeg kan svare over besked. Hvis nu det er et spørgsmål, regner jeg med at jeg kan formulere det skriftligt og svare ham på besked.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være online alle dage i ugen, jeg har ingen planer lige nu. Jeg laver ikke rigtig noget, hvis nu jeg skal noget på et tidspunkt. Skriver jeg nok lige til en staff, hvis det sker flere dage i træk at jeg ikke er på. Men højst sandsynligt har jeg tid hver dag til at være på

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en dreng på 14 år, snart 15. Som spiller meget fodbold og computer i min fritid. Jeg elsker at hjælpe folk og elsker at få folk til at have det sjovt, og få et smil i deres hver dag.

Ellers er der ikke andet end jeg håber jeg kan hjælpe Stavox, og få det bedste ud af det hele. Skriv endelig hvis i har noget at tilføje, jeg svare og læser alle beskeder.

 

Det var min ansøgning

Håber du nød at læse den

- Mvh. Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Flaxo, jeg giver dig et neutralt rep.

 

Dengang jeg spillede på serveren husker jeg dig tydeligt som en kæmpe troll, ligemeget hvor mange gange man sagde noget til dig så lyttede du ikke.

Dog har du lavet en super fin ansøgning og du har højest sandsynligt ændret dig siden da. Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, ItsSokke✌ skrev:

Neutral REP

- Kan ikke se dig som staff.

- Okay Historik.

- Fin nok ansøgning

- Ikke det sygeste moden.

 

Men eller meget fint. Held og Lykke.

 

Tak. Jeg har tænkt over de dumme ting som jeg har gjort, og har fået mig selv til at blive mere moden (bare min mening).

 

3 timer siden, SlewGirl skrev:

~Neutral

 

- Pisse god ansøgning du gør meget ud af den .

- Jeg har ikke set dig så meget ingame (Ikke negativt er banned derfor síkkert)

 

Held og lykke 🙂

 

Tak for det. Jeg spiller tit på serveren, jeg spiller mest på evocity.

 

3 timer siden, xKow skrev:

Hey Flaxo, jeg giver dig et neutralt rep.

 

Dengang jeg spillede på serveren husker jeg dig tydeligt som en kæmpe troll, ligemeget hvor mange gange man sagde noget til dig så lyttede du ikke.

Dog har du lavet en super fin ansøgning og du har højest sandsynligt ændret dig siden da. Held og lykke.

Takker. Jeg har ændret mig siden dengang.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Neutralt rep

Du er super flink

Jeg gætter på at du kender reglerne, men du skal passe på med troll. Jeg har ikke spillet med dig i et stykke tid, men du plejede at være rimeligt troll

Held og lykke ❤️

Tak for det. Hvis jeg blev staff, ville jeg aldrig finde på at troll. Jeg vil tage det 100% seriøst, det er måske lidt svært at tro på lige nu. Men det ville jo ikke være andet end dumt, hvis jeg gik rundt og trollet hele tiden. Så jeg kunne ikke finde på at troll som staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Kim Karsten skrev:

Gør du så bare overhovedet ikke.

Gætter med denne ansøgning er fra sidste gang du lavede en staff ansøgning?

Den er ikke tæt på at være det samme?

Jeg lavede den i dag, hel ny

Hvad mener du med det?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kim Karsten skrev:

Du hedder da ikke xFlaxz, du hedder Flaxo ingame.

Det var en fejl. Jeg har rettet det 🙂

1 minut siden, JEG ER EN BJØRN wildcase.com skrev:

Neutral REP

kan sit RP 
kan sine regler

Tak for det 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Tue Chainz skrev:

Jeg hoppede op på din bil og du slog mig afhelvede til jeg tror det var igår eller forgårs.

Jeg har ikke slået til dig, og hvis du har stået på min bil. Har jeg nok sagt at du ikke skulle stå på min bil, og give dig en bøde hvis du ikke gik ned. Jeg har aldrig slået dig med en stunstick.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, F1axo skrev:

Jeg har ikke slået til dig, og hvis du har stået på min bil. Har jeg nok sagt at du ikke skulle stå på min bil, og give dig en bøde hvis du ikke gik ned. Jeg har aldrig slået dig med en stunstick.

Jo bro

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Tue Chainz skrev:

Jo bro

Det har jeg altså ikke, tror det har været en anden. Hvis det var et problem, kunne du vel kalde på en staff. Men jeg vil ikke diskutere det her, vi må tage den et andet sted. Du kan f.eks. skrive en privatbesked til mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, ItsSokke✌ skrev:

Neutral REP

- Kan måske se dig som staff.

- Okay Historik.

- Fin nok ansøgning

- Ikke det sygeste moden. Men kan godt klar den.

 

Men eller meget fint. Held og Lykke.

 

Tak for din nye mening. Det sætter jeg stor pris på ❤️ 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral rep

 

Flaxo, du en skide flink person. Du styrker virkelig rp og hjælper tit folk. Jeg ville ønske jeg kunne give dig et +rep med god samvittighed. Men det kan jeg ikke..

 

Du er lidt af en troll på serveren 

du kan ikke fokusere uden at fjolle rundt

som nævnt tidligere i kommentar feltet abuser du lidt som betjent og kan faktisk ikke se dig som staff

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Christiann skrev:

+rep

-Flink 

-God ansøgning

-Aldrig FailRp

 

Hel og lykke

 

Christiann

Tak for det 🙂

55 minutter siden, Rusty skrev:

Neutral rep

 

Flaxo, du en skide flink person. Du styrker virkelig rp og hjælper tit folk. Jeg ville ønske jeg kunne give dig et +rep med god samvittighed. Men det kan jeg ikke..

 

Du er lidt af en troll på serveren 

du kan ikke fokusere uden at fjolle rundt

som nævnt tidligere i kommentar feltet abuser du lidt som betjent og kan faktisk ikke se dig som staff

Det med at troll, har jeg ændret. Jeg vil ALDRIG finde på at troll som staff, det er det sidste jeg ville gøre. Men tak alligevel 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Som mange andre mener, Neutral REP

 

Ligesom ved alle andre har de deres styrker og svageheder, uden tvivl vil du virkelig gerne det her og du brænder for det. Da jeg var staff spurgte du tit ind til hvordan og hvorledes man håndterede forskellige ting, så du er dedikeret og du vil gerne. Men, der er altid et men, du bliver let revet med i troll situationer. (Så vidt jeg husker dig). Så ja. Som jeg også skrev til dig for lang tid siden, troll er okay i mindre dosis, men det skal heller ikke overdrives. Hvilket du nogle ganger kommer til. Men held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.