Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning Madsldr_


Madsldr

Recommended Posts

Ingame navn: Madsldr
 

SteamIDSTEAM_0:0:190570809
 

IRL fornavn:   Mads
 

Alder: 14 snart 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har rigtigt mange timer som staff i fiveM på et par forskelige servere og kender rigtigt godt til reglerne. 

det som jeg gjorde som forskæl var primært at holde den gode tone og holde en ro på serveren.

selv om  jeg godt ved det ikke gør nogle forskæl har jeg også staff hos 2 der er partner på twitch.

 

Hvor for skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del at Staff teamet fordi serveren er mega fed at spille på og jeg har stort set lige fra første gang 

jeg begynde at spille dark rp været vild med at være staff sådan man kunne hjælpe communitiet.

også har jeg virkeligt korte skole dage og spiller rigtigt tit.

 

Har rigtigt meget afaring med staff moderation osv

 

er meget aktiv på dark rp

 

smiler for det meste og er glad 

 

jeg kan også stort set alle reglerne da man har lært af sine fejl 

 

kan tåle kritik 

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

jeg kan helt klart hjælpe med at tage en hel del cases og vil gerne fokusere 

på cases i stedet for RolePlay blandt andet fordi jeg faktisk siden jeg begynde på stavox og andre 

servere har jeg altid gerne ville være staff på sådan en god server som Stavox.

tror også jeg ville kunne bidrage med at tage cases fordi det er tit man kan side og vente på at der 

kommer en staff men de har så tralt så nogle gange giver man bare op.

 

kunne godt tinke mig at hjælpe inde på serveren som at tage case alvorligt

 

og blive set som en flink person der gerne vil tage intertiv til andre spillere 

 

har godt overblik over sitorasioner

 

vi gerne hjælpe med at gøre servere et godt sted at være

 

har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 !ban !return !jail !jailtp !slay !bring !hp !kick !removeprop !cb !freeze !unfreeze !jailtp 

kender til stort set dem alle og har rigtigt meget afaring med commands osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

jeg bruger rigtigt tit min mic fordi det kan man næsten være nød til og jeg snakker rigtigt meget og føre nogle gode samtaler såsom  fx. når man er betjent så skal man også kunne føre en samtale.

men jeg kan sagtens også formulere mig skriftligt.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag  13.30 - 23.00

 

Tirsdag 13.30 - 23.00

 

Ondag 13.30 - 23.00

 

Tordsdag 13.30 - 23.00

 

Fredag 13.30 - 00.00 

 

Lørdag  10.00 - 00.00 

 

søndag har jeg hele dagen 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja jeg har ikke så mega mange timer på serveren igen men  har virkeligt hurtigt udviklet mig og føler godt jeg ville kunne tage ansvar men jeg renger ikke med det store men jeg ville gerne give det et skud.

 

Tak fordi i læste min ansøgning

MHV Madsldr_

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

- Det ser ikke ud til du har brugt mere end 10 min på din ansøgning. Jeg kan ikke finde rundt fordi du har markeret mange steder tykt og andre tyndt og stavefejl osv.

 

- Har ikke rigtigt fået et særligt godt indblik af dig på serveren 

 

Håber du acceptere mit svar. Det ikke noget du skal tage personligt det er bare min mening

Held og lykke

//VaffelVictor

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.