Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Flænser


Flænser

Recommended Posts

Ingame navn: 

Flænser


SteamID: 

STEAM_0:0:186187335


IRL fornavn: 

Martin


Alder: 

Jeg er 16 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har være staff på en lille minecraft server dog var der ikke så mange der spillede derinde så de var nød til at lukke ned (kan ikke huske navnet) min rolle derinde bestod primært af at holde ro og orden i chatten men som sagt det var ikke noget som gav særlig meget erfaring udover jeg self kender til en del commands men holder mig for det meste til at spille de samme spil og på de samme serverer så har ikke haft noget rank andre steder en lige det ene sted 

 

Hvor for skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff teamet fordi serveren er super fed at spille på og jeg altid godt har kunne tænke mig at hjælpe communitiet, jeg har en masse fritid, som gør at jeg er en del inde på serveren, og jeg kunne godt tænke mig at bruge det meste af den tid på at hjælpe andre folk, som har brug for hjælp, jeg vil gerne gøre serveren et fedt sted for alle at være. Og vil gerne vise min tilstedeværelse overfor folk som har brug for hjælp.

 

*Har være staff på minecraft server før (gav lidt erfaring ift commands osv)

 

*Er sindssyg aktiv inde på serveren

 

*glad og positiv

 

*på stort set hver eneste dag

 

*Er meget lærenem

 

*På om natten

 

*Kan pretty much reglerne ud og ind og selvom min straffehistorik nok er meget lang kan jeg kun sige at jeg har lært af mine fejl

 

*Tar gerne imod kritik (både fra mine  med-staffs og de andre spillere)

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med at tage en masse cases, jeg vil altid tage case fremfor RP, fordi jeg selv kender den følelse med at man spørger sig selv ''hvorfor fanden er der ingen staffs der tar cases'' ''hvor mon staff bliver af'' osv deruaf, og så er jeg sådan set på hver eneste dag, og det gælder lige fra tidlig morgen til aften, er også rigtig tit på om natten, som jeg selv personligt har erfaret at der kan være brug for staffs  så folk slipper for at lave ban requests, for jeg har selv siddet der om natten, og så når folk bryder regler, så er man nødsaget til at lave ban request, men det er ikke altid man lige magter, og på det punkt ville det være fedt hvis der bare lige var en staff man kunne kalde på istedet, og jeg kunne godt tænke mig at være DEN staff. Så på det led ville jeg selv sige der godt kunne bruges lidt mer staff om natten, og det kan jeg altså bidrage med.

 

*Vil virkelig gerne hjælpe til inde på serveren eftersom jeg har spillet på serveren i lang tid og det kunne være fedt endelig at kunne hjælpe andre spillere med deres problemer

 

*Tar staff cases alvorligt og ikke på fjoller totalt rundt

 

*Humor på staff holdet (ikke at staffs'ne nu er kedelige :D)

 

*En staff som folk ser som en flink og hjælpsom person

 

*Ønsker at gøre serveren til et trygt og sjovt sted at være for ALLE personligheder

 

*Meget på om natten hvilket der er brug for

 

*Hjælpe communitiet så godt jeg nu kan med forskellige ting

 

*Kan holde hovedet koldt i pressede situationer

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har kendskab til ULX ja,  kan en del commands som bl.a. dem her

!freeze !ban !unfreeze !return !jail !jailtp !slay !bring !hp !kick !removeprop !cb

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg snakker rigtig meget ingame, sådan hver gang jeg er på, Jeg er meget politibetjent hvor det er et krav at have en velfungerende mikrofon, så ville sige at jeg sagtens kan formulere mig mundtligt, men dog synes jeg personligt selv at jeg er bedst til at formulere mig skriftligt fremfor mundtligt, er bare bedst på skrift, men det ville også være en af de fede ting ved at blive staff, at så får jeg udviklet mig på det punkt som person, og bliver bedre på det punkt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag:  15 - 23

 

Tirsdag: 15 - 23

 

Onsdag: 15 - 23

 

Torsdag: 15 - 23

 

Fredag: 15 - 04:00

 

Lørdag: 12 - 04:00

 

Søndag: 12 - 23

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej det er der ikke men i er selvfølgelig altid velkomne til at skrive hvis der er noget i vil spørge om

 

Tak fordi i læste min ansøgning

 

//Flænser

Link til kommentar
Del på andre sites

God dag @Flænser 👋

Jeg kender dig ikke personligt og har aldrig før set dig ingame, så ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forholde mig til dig. 😣 (Nu spiller jeg ikke rigtigt så meget igen så det er nok ikke din skyld)
Men..

Når jeg læser din ansøgning virker du meget velerfarn og indforstået med hvad rollen som staff på Stavox kræver. Du har nogle gode og-
-vigtige punkter med i din ansøgning, og ærlig talt, virker som en meget potential staff. Som jeg kan forstå på de andre kommenterende her på din ansøgning,

har du også en flink væremåde hvilket er super fint. 😁


Derfor giver jeg dig et +rep.

Held og lykke med din ansøgning!
// Donkeh

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.