Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request - lomholt21


hassanv2

Recommended Posts

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Behøver jeg at sige mere? 8nmr3af.png (1.14).

Og han har ikke ansat mig?, jeg er bare blevet betjent ligesom alle andre kan?.

+ at dit videobevis, selv viser at du RDMer mig, som også er brud på 1.4?.

Og det med basen, var fordi at jeg ville sætte en PDbase op, som var bedre.

Og det virker lidt sjovt at du også selv lige har brudt nogle regler her igår?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror ikke du forstår, du har trollet serveren hele dagen, og blevet demoted utallige gange fordi du ikke kan spille ordenligt, så selvfølgelig er jeg træt af dit pis til sidst, når jeg godt ved der ingen staff er online til at tage i dig, samt du er venner med indsats lederen, så han gør heller ikke noget mod dig

LotuA, du fik også selv jail, så du har heller ikke helt hvidt mel i posen fra episoden igår, har også atter en video af dig som misbruger demote funktionen

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, hassanv2 skrev:

LotuA, du fik også selv jail, så du har heller ikke helt hvidt mel i posen fra episoden igår, har også atter en video af dig som misbruger demote funktionen

Jeg har ikke fået den eneste straf det sidste halve år, så nej du tar' fejl

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/05/2020 den 7:24 AM , Beetle skrev:

Som jeg ser det, så har du @hassanv2 skudt Sand uden grund. Hvis du mener han blockere dig, eller ikke gør sit arbejde ordentligt, kan du jo altid klage til din chef. Det der er ikke okay.

Nu er der også sådan en sej ting der hedder stunstick som... i gætter det aldrig men den SKUBBER simpelthen folk.. det er da bare smart i en fart var?

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du laver en ban-request, forventer jeg at du er aktiv på den. Nu er der gået 2 døgn, og du er ikke kommet med et svar endnu.

 

Du får en passende straf fordi at du har skudt Sand uden grund.

 

God aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.