Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Vincent Vega


Recommended Posts

 

In-game navn:  Vincent Vega

SteamID: STEAM_0:0:139288525

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?  jeg vil gerne være en del af det fordi jeg har læst alle regler og kender til de forskellige ting om politiet og selve PD

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? jeg er online vær dag og er politibetjent de fleste gange begrund af at jeg altid syntes det er kedeligt at raide som tyv

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? jeg håber jeg kan holde styr og hjælpe folk og mine kollegaer med forskellige ting 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg giver altid folk en chance og lytter på de forskellige sider i stedet for at gå imod en eller sammen med en selvom personen jeg støtter har været træls for mig eller nogen kollegaer

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: selvom jeg er 14 har jeg ramt puberten i en meget tidlig alder så min stemme er meget mørk så jeg er ikke et lille tinnitus barn

 

det forsøget vær

- Vh Vincent Vega

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.