Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Matti


Nickolai_P

Recommended Posts

Dit ingame navn: 

Nickolai P


Staff ingame navn:

Matti


Dit SteamID:

STEAM_0:0:476837216


Staff SteamID:

STEAM_0:1:420168501


Forklar situationen:

@Torben Trist, @Linda og jeg, køre rundt som betjent og har lige haft stoppet en BMW M4, hvor @Matti 🐐 var med i, ikke så meget i det er, men efter det kommer Jenss og hopper ind i bilen og begynder og NOS ned af vejen foran spawn, han ender så på taget efter han har hoppet en gang og forsætter med og bruge NOS, og så hopper han igen, så han ender i PD gården, @Torben Trist og jeg, call så case på det, hvor vi får et svar igennem staff chatten: Staff til dig: ''Jeps, jeg tager mig af det.''.

Efter jeg ser han ikke får Carban pm'er jeg @Matti 🐐 og spøger ham om han ikke får nogle straf for det, hvor han svare ''Jo næste gang''.


Bevis:

https://medal.tv/clips/25067679/d1337ftFAkBE

https://gyazo.com/01801fb425f5f334fcd57bf8c64dc63d

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Nickolai_P

Hvis vi lige tager et hurtigt kig på den video, som du har linket, så kan vi se, at føreren af bilen, som i dette tilfælde er Jenss er på hovedet. Han bruger derfor hans NOS, så han kan få sin bil den rigtige vej igen, så han kan fuldende sin flugt.
Han trykker mellemrum, og kommer til at flyve ind i PD. Når han lander på jorden hopper han ud af bilen direkte uden mere flugt.

Jeg vurderede derfor i den pågældende sag, at det var et uheld. Derfor fik han ikke en straf.
Hvis det var sket igen havde han også fået en straf.

Derudover er det hellere ikke dig, som bestemmer de straffe, som jeg uddelere til folk, som jeg også forklarede dig i en anden case i dag.

Vh
Matti

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Matti også skriver, er det ikke op til dig at bestemme straffene. Du kan altid klage, hvis du selv føler dig uretfærdigt straffet.

Ud fra videoen, virker det ikke til at have været meningen at han skulle lande inde i pd, da han såment bare skulle vende sig om, og en straf vil heller ikke være nødvendig i tilfældet her.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.