Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban


%player%

Recommended Posts

SteamID:STEAM_0:1:419115460

Hvorfor skal du unbannes:  fordi jeg elsker at spille der inde jeg har ikke tænkt over at hvad jeg gjorde har ødelagt spillet for andre spiller og det var først da jeg fik permban jeg tænke over det. Har lært at min fejl og det vil ikke gentage sig. har for vil jeg ikke få ban igen: 

fordi jeg ikke vil have ban igen mange at mine venner spiller der inde og jeg har ikke kunne spille der inde med Dem fordi jeg har haft ban. 

men i kan ikke være sikre på det det ikke vil gentage sig men jeg vil gøre alt for at det ikke gentager sig

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du lært noget af alle din straffe? Det virker ihvertfald ikke sådan, hvis vi udelukkende ser på din strafhistorik. Du har fået 4 bans fra serveren på 20 dage, hvorefter du også modtog permanent ban til sidst?

Link til kommentar
Del på andre sites

ja jeg har lært at mine ban .

 

hvad jeg har lært at mine ban: at man skal opføre sig pænt og ikke gøre noget som der er imod relgerne.

 

 

jeg ved godt hvis man ser på min ban historik så ser det ikke godt ud men jeg vil gøre det bedre hvis jeg for unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er noget med, du kommer på Teamspeak og spørger om urban. Her valgte du at lyve overfor Bimse og Deaglemeister, selvom de havde bevis på det. Efterfølgende begynder du igen at snakke utroligt glimt til dem, så det virker ikke ligefrem til, at du kan opføre dig ordentligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

hvad snakker du om  jeg kom på ts for at spørge om det fordi Deaglemeister sagde jeg leaker hans navn efter han sagde det ingame til mig og han banned mig for det. så jeg snakke grimt til dem efter jeg have ban

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.